Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Inka työntää Noelin altaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Kikkis-fani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko Kalle sallitumpi hahmo, jos näyttelijä olisi avoimesti lgbtq?
Onko aina pakko sotkea transit ja queerit samaan kategoriaan?
Ei, käytetään sitten termiä homo tai bi.
Sampo on mulle ykskaikki homo kun homo. Mulle tämä bi kuvio ei sano mitään. Jos mies ottaa munan peräsuoleen niin kyllä se on homo mikä homo.
Saunan seinällä taidettiin meinata Amandan saunaa, mutta minä ainakin oletin sen olevan ihan oikea sanoa. Ei mikään studion lavaste vaan jossakin kuvattu, kun se kiuaskin siinä höyrysi löylystä.
Noelilla ei ole koskaan hienoja juhlia. Säälittävä toimari.
Vierailija kirjoitti:
Saunan seinällä taidettiin meinata Amandan saunaa, mutta minä ainakin oletin sen olevan ihan oikea sanoa. Ei mikään studion lavaste vaan jossakin kuvattu, kun se kiuaskin siinä höyrysi löylystä.
Amandassa ei ole mitään saunaa. Ei ole keittiötä eikä kunnon huoneita.
Kristian panee Evan kuntosalin seinälle. Kaatuu tuotannon viimeisillä roposilla rakennettu koppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amandan kuntosalilla on sauna.
Vierailija kirjoitti:
Noelilla ei ole koskaan hienoja juhlia. Säälittävä toimari.
Kun huomioi Noelin aseman yrityksen omistajana ja varallisuus, Noel asuu kuin alemman keskiluokan edustaja. Asunto on ihan hirveä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei tee koppihotellista uskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei tee koppihotellista uskottavaa.
Niin? Vastasin vain kysymykseen, jossa väitettiin ettei Amandassa ole saunaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kikkis-fani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko Kalle sallitumpi hahmo, jos näyttelijä olisi avoimesti lgbtq?
Onko aina pakko sotkea transit ja queerit samaan kategoriaan?
Ei, käytetään sitten termiä homo tai bi.
Sampo on mulle ykskaikki homo kun homo. Mulle tämä bi kuvio ei sano mitään. Jos mies ottaa munan peräsuoleen niin kyllä se on homo mikä homo.
Mä voin hetskuna katsoa tavallaan läpi sormien homo miestä joka ei itse kuitenkaan ota munaa perseeseen tai ota munaa poskeen. Mies joka nussii naisiakin.
Meidän talo. Sanoi Ulla. Peuhu sanoi että oli tyytyväinen lopputulokseen. Oliko ulkolavasteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Meidän talo. Sanoi Ulla. Peuhu sanoi että oli tyytyväinen lopputulokseen. Oliko ulkolavasteeseen?
Tuo tehtiin vain Huvilakadun remontin vuoksi. Muuten olisi ollut aidolla. Kuten Ismo ja Kalle saapuivat kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tehtiin vain Huvilakadun remontin vuoksi. Muuten olisi ollut aidolla. Kuten Ismo ja Kalle saapuivat kotiin.
Ai jaa vain Huvilakadun remontin vuoksi? Onko ulkolavaste ollut kokonaan poissa käytöstä sen jälkeen?
Eikö Stiina Laakso vois palata kun tietää sen laadun mitä alussa oli? Seilis höpöttänyt aivan omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa vain Huvilakadun remontin vuoksi? Onko ulkolavaste ollut kokonaan poissa käytöstä sen jälkeen?
Siis se Ullan ja Sepon lähtö, kun Huvilakatu meni huhtikuussa remppaan ja kesti kesän yli. Nythän niitä Huvilakatu kohtauksia on ollut useampia aina välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis se Ullan ja Sepon lähtö, kun Huvilakatu meni huhtikuussa remppaan ja kesti kesän yli. Nythän niitä Huvilakatu kohtauksia on ollut useampia aina välillä.
Siellä Huvilakadulla on ne siivekkeet ja muoviset kivetkin? Katsojat eivät huomaa eroavaisuuksia?
Kari panee Sallan kanssa Taalasmaan ikkunalaudalla. Salla putoaa kadulle ja kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Kari panee Sallan kanssa Taalasmaan ikkunalaudalla. Salla putoaa kadulle ja kuolee.
Yök nämä tämmöset kuolema jutut on jotenkin niin mauttomia vaikka inhoankin Sallaa.
Hienoin lavaste oli Geeli ja Dahlian kartano.