Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Tavallaan ymmärrän Lassea, koska Aaro piinasi vuosikaudet perhettä ja pelkää Mariannan sekoavan ja aloittavan saman shown uudelleen. Mariannalla riittää että jää lääkkeet niin johan alkaa horjumaan...
Vierailija kirjoitti:
Noel ja Daniela. Kaikki teinit!!
Noel parasta. Daniela ja teinit vex.
Luulin että Sampo on lunnasrahojen perässä eikä työpaikkansa, kun puheeksi tuli lunnaan ja jäivät niin sanotusti odottamaan sitäkin mahdollisuutta, että kaappaaja ottaa yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Sampon motiivi???
Haluaa työpaikkansa takaisin.
Sampo on kyllä röyhkeä ja kiero. Ei ollenkaan välitä millaisen huolen aiheuttaa. Onneksi miehet eivät voi keskenään biologisesti lisääntyä koska muuten aivan varmasti Sampo ja Kalle oltaisi ikuisesti lyöty yhteen lapsella.
Mä on Eva, sus on staminaa! Iske mut uudestaan, käy kii mun pakaraan. Ja ku haluut taas lovee huuda baby encoree. Ja baby ICH KOMME!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakso 4702. Isä, auta. Kalle Lusissa Ismon oven takana.
Kalle ja Ismo jäävät pysyvästi Lusiin.
Miksi koko ajan hoetaan että Ismo ja Kalle jäävät Lusiin lopullisesti? Esko ja Pete ovat käsittääkseni kummatkin olleet vielä loppuvuodesta kuvauksissa. Olisihan se tavallaan ihan kiva päätös heidän tarinalleen sarjassa, mutta mitä ilmeisimmin palaavat lopulta Helsinkiin/Pihlajakadulle ja Ismo palaa omaan asuntoonsa asumaan.
Eivät taida lopulta kovin kauaa Lusissa olla. Heidät on muistaakseni nähty syys-lokakuussa Huvilakadulla kuvaamassa. Ja eivät tosiaan ole lähdössä. Kummatkin jatkavat kuvauksissa kun ne tänään ovat alkaneet.
Odotan päivää, kun Noelin päästä muistot häviää. Jäi maksamatta Mustavaaroille laina, laina, laina. Noel tiedä se, että mä vihaan sua sydämessäni aina, aina, aina.
Katsokaa te, jotka katsotte, saatte paskaa vastaan. Mulla ei oo enää sarjaan halua, eikä mua haittaa se, jos mä pääse parempaan sarjaan. Katsokaa te, jotka katsotte, sitä surkeaa ulkoseinustaa. Mä jäin seurailee muuta, eikä mua haittaa se, jos mä pääsen parempaan sarjaan.
Oon sekaisin lavasteiden surkeudesta. Sekaisin tunnarin soidessa. Sekaisin huonoista juonista. Mut eniten oon sekaisin laadusta. Oon sekaisin sarjan tulevaisuudesta. Sekaisin, mitä siitä tulee huomenna. Sekaisin koko paskasta. Mut eniten oon sekaisin laadusta.
Vaikea ymmärtää Nikkistä kuin Kaukovaaraa siinä, ettei kumpikaan varsinaisesti viitsi tehdä mitään järkevää oman menestyksensä eteen. Sampo ehtisi opiskelemaan vaikka mitä ja luoda vauraamman elämän. Aki sentään on yrittänyt, mutta jälleen haluaa keplotella itsensä Moosen omistajaksi, koska tarvitsee rahaa ja uuden alun elämälleen. Tietysti Moose on JP:n ostama eli periaatteessa Marianna ei siinä menetä kauheasti omia rahojaan. Trailerissa nähty lautasen pirstoutuminen lattialle ja valojen sammuminen jotenkin liittyy tähän Moosen kaappaamiseen.
Aki alkaa horjuttaa Mariannan psyykettä. Apua!
Huomenna onkin uudet juonipaljastukset vaikka luultavasti eivät paljastu mitään kummallista. Kiinnostaa liittyykö Evan pyörtymiseen jotakin muuta vai oliko raskaustesti väärässä. Ja miten yhtäkkiä Kallen ahdinko menee umpikujaan että ihan Ismon luokse päätyy ja muuten miten saa tietää. Ei selvästikään ainakaan soita etukäteen Ismolle..
YouTubesta katsoin vanhempia jaksoja ja vitsi alkoi jälleen kiinnostamaan Rosa Rusasen tilanne. Saa tietenkin ansaitusti olla pois julkisuudesta jos haluaa ja hemmetin hyvin onkin onnistunut. Ei mitään jälkeä missään. Ei yhtäkään sometiliä, InkedIn tiliä jne. Tietysti on täysin mahdollista, että mennyt naimisiin ja vaihtanut sitä kautta nimensä. Ei mikään ihme silloin ettei mitään mistään löydy ja varmaan kieltäytynyt ettei saa näkyä missään somekuvissa koskaan.
Mitä Sampo nyt sekoilee? Meinaako se nyt jotain palkkiorahoja saada, kun sattuu "löytämään" Tukun? Ihme touhua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Sampo nyt sekoilee? Meinaako se nyt jotain palkkiorahoja saada, kun sattuu "löytämään" Tukun? Ihme touhua.
Niin just minäkin ihmettelin että Sampo 😳 En muuten tunnistanut äänestä, luulin että uusi hahmo. Sen toki tunnistin ettei Aaro.
Sampo yrittää saada työnsä takaisin kun palauttaa Tukun ja muka urhollisesti pelasti joltain puukkomieheltä :D
Vierailija kirjoitti:
Oon sekaisin lavasteiden surkeudesta. Sekaisin tunnarin soidessa. Sekaisin huonoista juonista. Mut eniten oon sekaisin laadusta. Oon sekaisin sarjan tulevaisuudesta. Sekaisin, mitä siitä tulee huomenna. Sekaisin koko paskasta. Mut eniten oon sekaisin laadusta.
Oon sekaisin kun ei ole Mustavaaran kartanoa ja palveluskuntaa. Sagaa johtamassa yhtiötä.
Ei jaksa tuota Lassea,voisivat lähettää sen vaikka Kiinaan.Sais olla pitempäänkin lomalla,ei tulis ikävä.🛫