Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Meidän Heli oli normaali tyttö jolla oli kaikki niin kuin pitää kunnes sinä tulit ja teit siitä lesbon.
Sä et mun pojasta hinuria tee!
Siis yks kastikekko sut pistää noin vihaiseksi!?
Vierailija kirjoitti:
Siis yks kastikekko sut pistää noin vihaiseksi!?
Eikö se oo makkarasoppa tai siskonmakkarakeitto?
Vierailija kirjoitti:
Onko Kalle raskaana?
Miten se voi olla? Onko Kalle transmies?
Salla on joulukinky olisi yhtä hyvä jakson nimi kuin Salla on siivo niskanen. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mr Bean tulee Uunon jälkeen. Kotimainen pelleily saippua alkaa tammikuussa sen jälkeen.
Se on kuitenkin katsotuin tv-sarja. Oli kuinka huono tahansa se kannattaa.
Minä en sitä roskaa enää katso. Äänestän lopettamisen tai muutoksen puolesta. Parempia Helin ja Teresan videoita katsoo ilmaiseksi tubesta kuin maksaisi paskoista ennakoista. Jos ei muutosta halua niin sitten voi ulkolavasteen edusta jatkua loppuun asti ja Noel-vaari olla yhtiön johdossa.
Heli ja Teresa. 🥰
Kaiken maailman Taneleita ja Kaspereita sä kyllä palvot mutta et mun rakasta! 🤭
Vierailija kirjoitti:
Faija. Mä oon... Homo!
Mennäänpäs kuorimaan perunat.
Kyllä ohjelmassa jo lesbot ja homot riittäisi.Kyllästyttää niin perkelees...😖
Homot ja lesbot pitää kiusallisena heteronormatiiviyttä mm. joskos Antilla on tyttöystävä tai jokos Pirkko on löytänyt poikaystävän. Jos minulta 90 luvulla alussa olisi kysytty joskos minulla on tyttöystävä... Tai poikaystävä, se olisi tuntunut helvetin kiusalliselta. Ja johon olisin suuttuneena vastannut, "en mää oo mikään homo". Sitten nämä "elämänkumppanit" kysely kuulostaa niin helvetin kornilta. 20 vuotta sitten nimenomaan homoseksuaalit puhuivat nimenomaan "elämönkumppanista" tai "partnereista" että siitä tuli oikein sanaton synonyymi kaapista ulos tulolle.
Jos maailma olisi homoseksuualinen, homo normatiivinen, ei se huomioisi meitä hetskuja yhtään paremmin kuin me huomioimme homoja. Ihmiset ja maailma on vaan sellainen.
Pete Latun Kalle Laitelan keskeinen tehtävä on ollut luoda homonormatiivisyyttä, Timo Soinin sanoin, homorummutusta. Ota ja tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Homot ja lesbot pitää kiusallisena heteronormatiiviyttä mm. joskos Antilla on tyttöystävä tai jokos Pirkko on löytänyt poikaystävän. Jos minulta 90 luvulla alussa olisi kysytty joskos minulla on tyttöystävä... Tai poikaystävä, se olisi tuntunut helvetin kiusalliselta. Ja johon olisin suuttuneena vastannut, "en mää oo mikään homo". Sitten nämä "elämänkumppanit" kysely kuulostaa niin helvetin kornilta. 20 vuotta sitten nimenomaan homoseksuaalit puhuivat nimenomaan "elämönkumppanista" tai "partnereista" että siitä tuli oikein sanaton synonyymi kaapista ulos tulolle.
Jos maailma olisi homoseksuualinen, homo normatiivinen, ei se huomioisi meitä hetskuja yhtään paremmin kuin me huomioimme homoja. Ihmiset ja maailma on vaan sellainen.
Pete Latun Kalle Laitelan keskeinen tehtävä on ollut luoda homonormatiivisyyttä, Timo Soinin sanoin, homorummutusta. Ota ja tiedä.
Helpointa on vain kysyä onko ketään. Niin välttää tekemästä oletuksia, jos ei tiedä suuntauksesta.
Kuka katsoo MILF MANOR sarjaa? 😁
Tänään tulee pohjoisen tähti klo 21. Katsotaan sitä kun tämä on tauolla.
Pohjolan laki on hyvä sarja. Harmi ettei siinä ole Sagan näyttelijää. Oli vain parissa kohtauksessa ensimmäisellä kaudella. Enimmäkseen samat eturivin tähdet + Jaana Saarinen, joka on poikkeuksellisesti pystynyt menestymään Salkkari-menneisyytensä kanssa.
Asiallisia keskusteluja on kadonnut tänä iltana todella paljon. Mitä tapahtuu?
Lespo lespo lespo!!!