Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Eikö Akikin lupautunut auttamaan Henrikiä Noelin paljastamisessa Danielalle? Eipä tällekään suunnitelmalle ole tehty vieläkään yhtään mitään. Noel unohtui Moosen, JP:n ja Mariannan myötä.
Ja Susun kostosuunnoitelman varaan ei kannata laskea. Häneltä puuttuu ihan kokonaan määrätietoisuus. Tuskinpa Susu saa mitään aikaiseksi Noelin suhteen.
Tuliko Ramin näyttelijältä mitään lopuhaastattelua?
Voisiko vielä myöhemin käydä ilmi, että hän on Ollin adoptioisä? Saataisiin sitä kautta Ollin hahmoon vähän enemmän ulottuvuuksia.
Olli on tällä hetkellä todella turha ja tylsä hahmo. Ismon kaupan ryöstöt ei ole paljastuneet, ei tiedetä mitä töitä Olli teki Akin rikollisliigassa ja lopettiko hommat Mikin pihtileikkien jälkeen, ei tiedetä mitään Ollin petheestä ja käykö kouluakaan. Onko Ollis hyvis vai pahis?
Toivottavasti Dahliakin ei jätä sarjaa..😪
Vierailija kirjoitti:
Trailerin mukaan Salla aistii Lindan ja Karin välisen kemian, Aino pelkää jotain ja nukkuu veitsi sängyn alla, Marianna on kostonhimoinen (JP:lle), Ismo eksyy Lassen sänkyyn, Susu hautoo kostoa Noelille, Daniela pyörtyy Noelin toimistossa, Eetu lyö Krisua turpaan, Dahlia joutuu sairaalaan, Sampo kyynelehtii pimeällä laiturilla.
Mariannaa ja JPtä ei tainnut olla? Tai en ainakaan tajua jos ne on tossa.
Mikähän Dahlialla on? Jotain sydänoireita? En usko että tässä mitään kuolemaa tapahtuisi mutta jos tapahtuisi, olisi se varmasti myös Inkerin valinta jäättä sarja
Eetu toisiaan lyö Krisua. Tuskinpa Nellakaan tuosta hirveästi innostuu.
Trailerissa Aino sanoo: itseasissa sä oot se joka tekee mitä mä sanon.
Kuulostaa tosiaan siltä et joku jollain tavalla häntä uhkaa mutta kuka? Joku uus hahmo ois kiva twisti.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tosiaan siltä et joku jollain tavalla häntä uhkaa mutta kuka? Joku uus hahmo ois kiva twisti.
Mun mielestä Aino sanoo: kuinka tyhmänä sä mua pidät ja Daniela: itseasiassa se oot sä joka tekee niin kuin mä sanon.
Mitäs jos Dahlia on se jota ammutaan Moosessa? Mielestäni Dahlia makaa mustavalkoisella salmiankikuvion lattialla, eikö sellainen ole Moosessa?
Karin ja Lindan välille viritellään selvästi sutinaa mutta tämähän ei ole yllätys, suorastaan odotus. Hassua että Salla keskustelee Karista Evan ja saa? No Evahan on pettämisen asiantuntija.
Ilmeisesti Susu alkaa nyt vuorostaan koston enkeliksi Noelia vastaan. Itse en vaan usko, että se ei johda Noelin pidätykseen eikä linnatuomioon.
Voipi olla, että myös Dahlia poistuu sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Aino sanoo: kuinka tyhmänä sä mua pidät ja Daniela: itseasiassa se oot sä joka tekee niin kuin mä sanon.
Uhkaako Daniela Noelia?
Vieläkö voisi päteä se teoria että Daniela on koko ajan huijannut Noelia?
Ismo ja Lasse päätyy sänkyyn! 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trailerin mukaan Salla aistii Lindan ja Karin välisen kemian, Aino pelkää jotain ja nukkuu veitsi sängyn alla, Marianna on kostonhimoinen (JP:lle), Ismo eksyy Lassen sänkyyn, Susu hautoo kostoa Noelille, Daniela pyörtyy Noelin toimistossa, Eetu lyö Krisua turpaan, Dahlia joutuu sairaalaan, Sampo kyynelehtii pimeällä laiturilla.
Mariannaa ja JPtä ei tainnut olla? Tai en ainakaan tajua jos ne on tossa.
Ei näkynyt kumpaakaan, mutta Mariannan ääni kuului trailerissa: "Itse asiassa se oot sä, joka tekee niinku mä sanon." Eli luultavasti Marianna kääntyy tässä JP:tä vastaan. Senhän näki jo aiemmin (joulukuussa) Mariannan ilmeestä halatessaan hänelle valehdellutta JP:tä.
Vierailija kirjoitti:
Ismo on tietenkin kuullut "ääniä" ja pelännyt ja siksi Lassen sänkyyn. Kohtaus haluaa nyt vaan laittaa katsojat ajattelee jotain "ihan muuta". 😴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelepas uudestaan. Marianna sanoo tuon jälkimmäisen lauseen.
Daniela ei tee trailerissa muuta kuin pyörtyy Axelssonin toimistolla.
Ja Aino tosiaan sanoo: "Kuinka tyhmänä sä mua oikein pidät". Tämän Aino voisi sanoa ehkä Mikille, joka urkkii liikaa ja Aino tajuaa peitetehtävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhkaako Daniela Noelia?
Ei uhkaa. Tuo ei ole Danielan kommentti.
Ohjelmassa on senverran homoiluja ja paljoa kiinnosta katsoa, muuten voisin kenties katsoa, mutta ne homoilut on senverran kuvottavia katsella, että katsokoon homot ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa olisi edes mitään uutta kummallekaan. Hehän ovat molemmat puksutelleet Juttaakin, joka oli ennen mies.
Olisi ihanaa saada Salkkareihin kunnon karhumiespari.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmassa on senverran homoiluja ja paljoa kiinnosta katsoa, muuten voisin kenties katsoa, mutta ne homoilut on senverran kuvottavia katsella, että katsokoon homot ohjelmaa.
Kiitos tästä tiedosta. Sehän meitä kiinnostikin äärimmäisen paljon..not.
Miksi ihmeessä Ainolla on turvanaan veitsi? Jos hän oli itse Valtterin kuoleman takana, mitä hän nyt pelkäisi? Tuskin poliisia varten varautuu veitsellä yöaikaan. Pelkää jotain muuta? Jospa Aino ei tappanutkaan miestään ja siksi pelkää, että hän on seuraava uhri? Tai jos tappoi, niin pelkää jonkun Valtterin läheisen kostoa?
Olisi ihan hyvä twist, jos sarjaan saapuisi joku Forssin sukulainen kostamaan. Ne Dahlian puheet perhetutustaan Valtter Forssista olivat mielenkiintoisia ja harmitti silloin, kun asiaa ei avattu sen enempää (Valtterin tarina jäi mielestäni liian tyngäksi).
Tai tuli mieleen myös tällainen: Jos Valtter toimitti Aino-nukkekuvia joillekin maksaville asiakkaille, ehkä nyt joku heistä on päässyt Ainon jäljille? Koska omaan käyttön Valtter niitä kuvia tuskin otti, sillä ei ollut kuvaushetkellä eikä kuvia katsellessaan lainkaan kiihottuneessa tilassa. Syy kuvien ottamiseen oli jokin muu kuin oma fetissi. Tämäkin jäi ihan kesken. Eikä selitetty mihin ne kaikki kuvat piiloistaan yhtäkkiä katosi juuri ennen Valtterin kuolemaa.