Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Gunnar Mustavaara muutti Elinan vanhaan asuntoon. Olisivat rakentaneet kattohuoneiston. Viskikerholaiset ja muut tutut tulevat käymään 🥱
Hahmojen pointti on liittyä samaan piiriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gunnar Mustavaara muutti Elinan vanhaan asuntoon. Olisivat rakentaneet kattohuoneiston. Viskikerholaiset ja muut tutut tulevat käymään 🥱
Ei ole uskottavaa, että miljonäärit tungetaan väkisin tuonne keskiluokan sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole uskottavaa, että miljonäärit tungetaan väkisin tuonne keskiluokan sekaan.
Ehkä se sitten johtuu siitä, että olen köyhä ja mulle toi on luksusta ajatella asumista jonkun majapaikan sviitissä. Gunnar sen sijaan on kaivannut sitä seuraa. Jos viskikerho olisi pitäisi sen olla sellainen, jonka muutkin hahmot tai edes osa yhdistyy muihin hahmoihin.
Vierailija kirjoitti:
Akin bisneskuviot Petrin kanssa on jo oikeasti mennyt täysin reisille. Akin takia myös Miki lähti lusiin...
Mulla meni jotenkin maku Akiin ja Henrikiin, kun tekivät Mikille noin. Toki Miki oli itse mukana, mutta Akihan sen vähän niin kuin pakotti mukaan. Toivon että Henrik ja Aki vielä päätyvät kanssa vankilaan.
Miksei se Gunnar ilmoita Aarosta poliisille, rikosilmoitus jne. Kai se on sentään ambulanssia tarvinnut kun Aaro heitti sen kalliolta alas. Ambulanssin henkilökunta tekee samalla ilmoituksen poliisille. Miksei Gunnarille kuulemma tullut edes mitään ruhjeita ym.
Vierailija kirjoitti:
Miksei se Gunnar ilmoita Aarosta poliisille, rikosilmoitus jne. Kai se on sentään ambulanssia tarvinnut kun Aaro heitti sen kalliolta alas. Ambulanssin henkilökunta tekee samalla ilmoituksen poliisille. Miksei Gunnarille kuulemma tullut edes mitään ruhjeita ym.
Samaa voisi kysyä, miksi Ismo ei vaan jätä Petristä nimetöntä vihjettä poliisille.
Tuure oli eilen ulkokuvissa eli Henrik ei ainakaan joudu vankilaan. Samista/Akista ei ole havaintoja, mutten yllättyisi jos Akikin pääsisi pälkähästä ja ainoa lusimaan lähtevä on Petri. Jonnekin kauas mihin Kajanderikin kuljetettiin.
Kikkis-fani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akin bisneskuviot Petrin kanssa on jo oikeasti mennyt täysin reisille. Akin takia myös Miki lähti lusiin...
Mulla meni jotenkin maku Akiin ja Henrikiin, kun tekivät Mikille noin. Toki Miki oli itse mukana, mutta Akihan sen vähän niin kuin pakotti mukaan. Toivon että Henrik ja Aki vielä päätyvät kanssa vankilaan.
Ajattelin Mikin tekevän Akille palveluksen, kun Aki pelasti hänet JP:n kynsistä. Muuten Petrikin sanoi puhelimessa jäävänsä palveluksen velkaa Akille. Kenties nimenomaan Petrikin tulee pitämään suunsa kiinni liikekumppaneistaan.
Noel tuntuu olevan tässä vauvaprojektissa kuin kaiken pää. Iloitsi pojasta ja nimenkin keksi, mutta Daniela sitten suostui että siitä tulee Daniel Pauli. Jokohan alettaisi jotenkin käymään tätä veliasiaa läpi? Jos ei muuten niin edes se, että Aaro tappoi sen..
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki lapset ovat sarjassa aina poikia?
Poikavauvoja on kieltämättä sarjassa syntynyt paljon. Nadjan jälkeen kaikki olleet poikia. Ja muutenkin tyttöjä on syntynyt vähän. Nadjan lisäksi taitaa olla vain Sofia, Oona ja Taiga, jotka ovat ihan vauvoina olleet sarjassa tyttöistä.
Ai tuo Gunnarin tyrkkääminen alas kalliolta olikin vain Aaron kuvitelmaa, mutta selvästi se pahis-Aaro sieltä on tulossa.
Kikkis-fani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Akin bisneskuviot Petrin kanssa on jo oikeasti mennyt täysin reisille. Akin takia myös Miki lähti lusiin...
Mikin näyttelijän piti lähteä laulamaan. Tosin outo veto, se pienin roisto joutui vankilaan ja muut saavat jatkaa poliisien lämmittelyä vällyjen alla.
Mua huvitti kuinka Aki, Henrik ja Petri sopivat käyttävänsä rahoja maltillisesti. Silti Linda sai kalliin merkkimekon, Nella kaulakorun ja Kalle kellon. Ja vielä kun Nella ja Kalle esittivät toisilleen lahjansa törmätessään ja tietysti Lindakin osui paikalle ja mekko mainittiin. Tuli ajatus kuin katsoisi realityä rikkauden "vaimoista" jotka esittelevät toisillensa, mitä on saanut.
Sami Sykkö tulee ensi viikon ennakoissa kuvioihin hääsuunnittelijana. Yhdessä jaksokuvassa näkyy olevan Ismon seurassa rappukäytävässä. Mielenkiintoista nähdä onko kyseessä sama hahmo kuin silloin Ismon ja Jutan häiden aikoihin 2019. Todennäköisesti on sama henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Ai tuo Gunnarin tyrkkääminen alas kalliolta olikin vain Aaron kuvitelmaa, mutta selvästi se pahis-Aaro sieltä on tulossa.
Rupesin eilen myös itse miettimään, että se mitä näin viikon kurkistuksessa, olikohan se totta vai kuvitelmaa. Se siis oli Aaron kuvitelmaa mutta eihän Aaro ole enään häiden jälkeen ollut se sama Aaro kuin ennen sitä. Kyllä tästä jotain ikävää seuraa.
Sen sijaan odotan, aletaanko Noelia pikkuhiljaa normalisoimaan. Ainakaan se ei kuiskaile enään. Ehkä vielä korkeintaan Matiakselle muistuttaen ampumisesta ja että sille voi käydä samoin kuin isälleen, vankila kutsuu.
Vierailija kirjoitti:
Mua huvitti kuinka Aki, Henrik ja Petri sopivat käyttävänsä rahoja maltillisesti. Silti Linda sai kalliin merkkimekon, Nella kaulakorun ja Kalle kellon. Ja vielä kun Nella ja Kalle esittivät toisilleen lahjansa törmätessään ja tietysti Lindakin osui paikalle ja mekko mainittiin. Tuli ajatus kuin katsoisi realityä rikkauden "vaimoista" jotka esittelevät toisillensa, mitä on saanut.
Lindalla poliisina ei raksuta mitään kun kaikki kolme ovat saaneet miesystäviltään merkittäviä lahjoja. Tässä on juurikin se aiemmin mainitsemani kysymys, mikä yhdistää Kallea, Lindaa ja Nellaa? Kaikkien kolmen mies ystävät ovat huumerikollisia ja tämän kuvion takia myös Henrik piti saada yhteen Nellan kanssa "Nella tarvitsee kunnon miehen".
Vierailija kirjoitti:
Ai ketä ne on, en tunne.
https://im.mtvuutiset.fi/image/9005686/landscape16_9/792/446/6b812816de…
Onks tässä kuvassa se kaulakoru jonka Henrik ostaa Nellalle?