Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
En tykännyt Sususta tai Joannasta erityisesti. Mutta heidän näyttelijöitään en ole haukkunut. Joten minua on turha väittää miksikään naisvihaajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Skandaaliuutisii! Pihlajakadulla asuu pervo, joka nuuhkii satuloita. Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!
Nuuhkiiko joku Mustavaara-yhtiön kokouspöydän tuoleja?
Huomisiltana tähän aikaan ollaan jo hyvin lähellä uusia ennakkoja, jee <3
Onko tämä Kertun vihaaja siis siirtynyt Susun ja Joannan näyttelijöiden vihaamiseen myöhemmin? Mä en ollut siihen aikaan täällä kun Aki ja Sanni seurusteli sarjassa.
Rantabaarin paremmat ennakot tulee myös pian. Toivoisin että olisi joku sisarsarja Mustavaaroille kun Salkkarit on niin surkea.
Kikkis-fani kirjoitti:
En tykännyt Sususta tai Joannasta erityisesti. Mutta heidän näyttelijöitään en ole haukkunut. Joten minua on turha väittää miksikään naisvihaajaksi.
Ei sinua ole väitettykään vaan sitä toista Anniinasta kirjoittajaa. Häntä, joka haukkuu pedoksi yms. Tiedämme, että olet kritisoinut asiallisesti vain sitä rappukäytäväkäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skandaaliuutisii! Pihlajakadulla asuu pervo, joka nuuhkii satuloita. Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!
Noel tekisi tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kikkis-fani kirjoitti:
Ei sinua ole väitettykään vaan sitä toista Anniinasta kirjoittajaa. Häntä, joka haukkuu pedoksi yms. Tiedämme, että olet kritisoinut asiallisesti vain sitä rappukäytäväkäytöstä.
Okei. Välillä vaan tuntuu, kun tästä Anniina vihasta puhutaan, että minut lasketaan siihen mukaan.
En itse ketään syytä tai oleta, että olisi edelleen ketjussa. Kunhan mainitsin sen olleen erilainen tapaus, koska tosiaan meni ihan näyttelijöille itselleen asti. Ei ole kovinkaan kauaa kun Sami viimeksi sanoi, että tekisi mieli julkaista ihan periaatteena jokaisen vihapostin lähettäjän viesti ja profiili.
Pöhkön saippuaoopperan lavasteet pitäisi jyrätä maan tasalle. Sillä roskasarjalla ei ole mitään tyyliä 😡
T. Dahlia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noel tekisi tuolla tavalla.
Kenen istunnon jälkeen nuuhkii eniten?
Vierailija kirjoitti:
En uskalla puhua Salmesta edes neutraalisti, muuten minut yhdistetään pedofiiliksi tai palstalaiseen, joka jankkaa olemattomasta pedofiilista, nimi taitaa olla Anniina.
Joko mä käyn hitaalla tai sit ollaan oikopolkuja käytetty. Kukaan yhdistä ketään paitsi kirjoittajat itse. Varmasti itsekin tiedät että Salmen teoista voi keskustella asiallisesti ja järkevästi, mutta keksityt huhut ovat asia erikseen.
En huomannut mitään flirttailua Kallen ja Anniinan välillä. Sen sijaan uskon heistä tulevan ystäviä ja hyviä sellaisia. Molemmat edustavat samankaltaisia arvoja, sekä Anniinaa on virallisten lehtiartikkeleiden perusteella kutsuttu järkeväksi, hyväsydämiseksi ja vilpittömäksi. Samoja piirteitä on Kallesta.
Hyvä, että edes joku saa hieman vihiä Petrin hämärähommista. Vaikka se sitten olisikin Ismo. Lienee sanomattakin selvää, ettei Kalle tule uskomaan Ismon epäilyjä.
Linda päättää Rajalan rohkaisemana nauttia poliisigaalasta ja sinkkuudestaan. Eli tuleeko Lindalle sutsurellaa jonkun poliisin kanssa? Ja Lindaa ei ilmeisesti paina se, että mahdollinen palkinto tai mitali gaalassa tulee siitä, että passitti työparinsa ja ystävänsä vankilaan.
Miten se Joonatanin salainen talonmiehenpesti käytännössä onnistuu? Siivoaako hän raput ja hoitaa muut huoltotyöt aina öisin Sallan ja Kartsan vedellessä sikeitä?
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan hahmoista podofiili?
Kukaan ei ole pedofiili.
Amandan komero ei kelvannut Joannalle mutta Dahlia joutuu asumaan moisessa sviitissä 😡
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkarit-hahmo-huolestuu-varjostuk…
Toi tyyppihän vainosi näyttelijää vuosia, kirjoitti törkeyksiä myös Kertun (ja Samin) omalle ig-tilille. Miksi ihmeessä puolustelet nettivainoajaa ja väität heikko-osaiseksi? Puolustelu herättää fiiliksen, että se olit sinä?