Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Mähän arvasin että Seiskan paljastukset on mitäänsanomattomat. Vihdoinkin olin jossain asiassa oikeassa.
Koko sarja kuuluu samaan kategoriaan.
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/katso/salatut-elamat-juonipaljastukset-linda-saa-…
Mikä yllätys, että jälleen Aki joutuu hommiin "Aki suostuu pitkin hampain tekemään huumekauppoja Petrin sijaan." Onko Petri varsinaisesti laittanut tikkuakaan ristiin? Huumeet ostettiin Akin rahoilla, Aki ja Henrik hakivat huumeet satamasta ja seuraavaksi Aki hoitaa myyntikeikan. Jos poliisi käräyttäisi niin ei olisi vaikea arvata kummalla olisi pidempi tuomio. Mikähän mahtaa tällä kertaa olla syynä? Se että Ismo näki Petrin aikaisemmin, työt vai peräti vapaa-aika Kallen kanssa. Alan kohta uskomaan, että Petri oikeesti vaan pelaa peliä hyvin, jossa Aki ja Henrik tulee maksamaan.
Tätä olen ihmetellyt. Huumeet on Petrin mutta Petri itse ei ole varsinaisesti mitenkään sekaantunut niihin.
Aki on rahoittanut huumeet. Akin on varasto. Nyt ilmeisesti Aki joutuu ne vieläpä myymään.
Mikä on Petrin osuus koko "business hankkeessa"?
Olisikohan Petri huumekyttä?
Sitten vielä Henrik pienentää voittoa kun käyttää itse myytäväksi tarkoitettuja huumeita. Odotan kuviota, että joku esim. Moosen asiakas näkee Henrikin vetävän huumeita ja haluaa itselleenkin samaa ja Henrik alkaa myymään huumeita Moosessa.
Eva vakuuttaa Kristianille, että kaikki epäselvyydet on puhuttu auki. Kristian ja Anniina hehkuttavat parisuhteitaan toisilleen. Jiri haaveilee salaa Evasta. Eva haaveilee salaa Jiristä.
Tässähän on jo suora vastaus miten näiden kahden hahmon kuviot tulee päätymään 4 hahmon elämässä. Mutta aikuisen oikeasti - - YLLÄTYITKÖ?
Aki saa kaupat tehtyä ja huojentuu, kun Linda ei epäile mitään ja haluaa juhlia Akin kanssa. Kaksikko päätyy kiihkeisiin tunnelmiin hotellin lakanoihin. Linda tulee aamulla vahingossa avanneeksi Akin rahasalkun. Aki kauhistuu, mutta hänen hämmästyksekseen salkussa ei ole rahaa.
Eikö Aki zekannut paikanpäällä että salkussa on 1. rahaa. 2. rahaa oikea määrä.
Vedätyksen takana lienee Petri.
Jotenkin alkaa tuntua, että Petrin suhteen kaikki ei ole ok. Joko Petri on huijari ja Aki uhri tai Petri on huumekyttä, Aki ja Henrik kohteita.
Anniina ja Kristian voisivat olla hyvä pari. Noissa on jotain samaa.
Henrikin ja Nellan kuvio, miten se esitettiin. 🤣
Ensin olin sekunnin, että onko mulla muka jäänyt jakso väliin, että miks en niin kuin ole kartalla? 🙄
Sama juttu Jirin ja Anniinan muuton suhteen Mikiltä jääneeseen asuntoon. 🤭
Olen yhä vaan sitä mieltä, kämppä oli nykyään Jeren, ei Jirin. Siksi koko asunto aihe tapahtui tällein hyvin epämääräisesti. Varsinkin kun maikkarin juonareista Jirin asunnosta mainittiin sanamuoto, "hankki takaisin". Eihän omaa tarvitse "hankkia takaisin". Oma otetaan "takaisin käyttöön".
Jäin miettimään keskiviikon jakson loppua, että tuntevatko Anniina ja Noel toisensa.
Omituista, että jiriä ei lainkaan kiinosta sen entinen Moose baari? Varsinkin näkisi että baarin omistaja on Marianna. Tarkoituksellisesti tehty.
Outoa on myös, että Lasse ei ole kertonut jo Jirille tai Joonatan, että Marianna Kurki omistaa sun entisen baarin Moosen ja että Marianna asuu tässä talossa ja rapussa, samassa kerroksessa. Ovetkin taitaa olla vastakkain?
Vai heitetäänkö asia niin, että Jiri ei muka tunne Mariannaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko Petri muuten tavannut koskaan Lindaa, Noelia tai Aaroa?
Petri ei ole ollut samassa framessa Lindan ja Noelin kanssa mutta Aaron kanssa kaupalla?
Lyön vetoa, että Sampo saattaa Mariannan vahingossa raskaaksi. Saa nähdä, alkaako Marianna taas näkemään Johannaa.
Täl viikol ei taidettu näyttää Aaroa sitten ollenkaan. Että niin hieno ja merkittävä on tämä muistinpaluu..
Osanneet tunaroida tuonkin asian. Vanhoissa Salkkareissa pahis Aarolla oli merkittävä rooli ja paljon tapahtui. Nyt hyssytellään ja ihan naurettavaa juonta. Vaikka voisi olla toisin, jos osattaisi käsikirjoittaa, mutta ei. Ennemmin kuvataan kun Jiri ja Anniina nuoleskelee joka kohtauksessa.
Minua jaksaa huvittaa se, kuinka Ismo elää kiertolaisena muiden nurkissa, vaikka hänen poikansa on sairaalan ylilääkäri. Siis todella kovapalkkainen, missään se ei silti näy. Kalle ja siskonsa asuvat kimpassa pienessä kerrostaloasunnossa. Ismon hahmosta kehittynyt akkamainen, itsesäälissään ruikuttava epämies. Phyi!
Vierailija kirjoitti:
Anneli Mansikka tekee tuloaan sarjaan.
Annelin sisko voisi vihkiä Kallen ja Petrin.
Vierailija kirjoitti:
Anneli Mansikka tekee tuloaan sarjaan.
Saga Korkiakoski on laittanut korkkarit jalkaan ja valmistelee Noelin tapaamista.
Kun puhuttiin, että Laila ja Matias joutuu sossun huostaan siksi aikaa, onko se sossu se kuuluisa Konttinen?
Nellan ja Magnuksen ikäero lähti käsistä 🤣
https://www.seiska.fi/katso/epaloogisuus-salkkareissa-naurattaa-hahmoje…