Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Esiintyy täällä myös mies- ja homovihaakin.
Whataboutismia parhaimmillaan. Onko joku sanonut, että esim. homoviha tai mikä tahansa viha on hyväksyttyvää käytöstä? Ei ole. Ethän sä voi oikeuttaa omia tekemisiäsi sillä, että joku muukin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä kritisoinut Anniinan käytöstä Evaa kohtaan, en ulkonäköä, mutta keksi sä noita sun satujas kaikessa rauhassa, ei ole eka kerta täällä kun syytetään vääristä asioista.
Ainahan se on hyvä laittaa haukut mukamas käytöksen piikkiin, vaikka todellinen syy olisi ihan muu. Esim. se, että kaikki uusia (nais)hahmoja pääsääntöisesti vihataan, koska he eivät ole Saga, Pipsa, Tamara tai Inka-Liina, jotka "vääryydellä poistettiin".
Anniihan on ollut sarjassa vain vauvaiset 2 viikkoa, eikä kyllä ole osoittanut mitään paheksuttavaa käytöstä. Hänhän nimenomaan on yrittänyt toimia sovittelijana muiden Sievisten riidoissa. Hänhän kehotti Jiriäkin menemään tapaamaan Evaa sairaalaan ja sopimaan, mutta tämänkin Eva käänsi päässään ihan muuksi. Ja se, että Eva näki Nellan ja Anniinan viihtyvän yhdessä oli Evalla tietysti punainen vaate. Anniina on sovitellut myös Magnuksen ja Jirin välejä. Ja osoitti oikeamielisyyttä myös sairaalassa, kun ei lähtenyt mukaan Ismon valheisiin. Kyllä näiden 2 viikon perusteella näistä kahdesta (Eva ja Anniina) Eva on enemmän taipuvainen riitelyyn kuin Anniina.
Millaista kivaa Nella antoi Henulle. Käsi. Suu. Anaali? Funfunia.
Onko Kovero palannut kuvaukseen? En oikein ymmärrä mikä pointti oli myydä kauppa ja saada Ismo pelkäksi paikasta toiseen seilaavaksi itsesäälissä rypeväksi mieheksi. Jotenkin alkaa vaikuttamaan kuin riitely päättyisi Ismon nopeaan poistumiseen. Toisaalta eihän Kallenkaan näyttelijä ole pistänyt someen kuvauksista tai näkynyt kenenkään muun. On vain mainittu että olisi ollut kuvaamassa Sampon näyttelijän kanssa, mutta tiedä sitten lähteen varmuudesta.
Nimenomaan keväällä puolustettiin Nellaa ja siitäkin sai vihaa, kun koitti sanoa ettei ole ok jatkuvasti nostaa kehon ikävää kommentointia kun näyttelijä kertonut kehonkuvan häiriöstä ja epävarmuudesta. Vieritettiin vain syytä näyttelijän omalle harteelle, ettei hyvännäköisen naisen pitäisi muuta kuin ottaa kehuna ja olla hiljaa ikään kuin ei voisi olla epävarma.
Jätän tämän eilen julkaistun uutiset nyt vain tähän... sattui sopimaan päivän aiheeseen.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010657172.html
Miehet huorittelivat nimimerkkien takaa anonyymiys ei pelastanut tuomioilta
Toinen mies puolustautui oikeudessa sillä, ettei huorittelu ole hänestä halventavaa. Hän ei myöskään tajunnut, että ihminen voisi saada tietää kommentista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esiintyy täällä myös mies- ja homovihaakin.
Whataboutismia parhaimmillaan. Onko joku sanonut, että esim. homoviha tai mikä tahansa viha on hyväksyttyvää käytöstä? Ei ole. Ethän sä voi oikeuttaa omia tekemisiäsi sillä, että joku muukin tekee.
Kunhan vaan totesin asian, en oikeuttanut mitään. Rauhoitu herranen aika.
Vierailija kirjoitti:
Inka-Liina saisi keksiä uusia lauluja.
Kiva että joku tykkää niistä, katsotaan illemmalla. En viitsi spämmiä niitä liikaa ettei muut häiriinny. Haukkumisetkin menee helposti tunteisiin, ihan kuin joku tavallinen laulujen keksiminen olisi paha asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä kritisoinut Anniinan käytöstä Evaa kohtaan, en ulkonäköä, mutta keksi sä noita sun satujas kaikessa rauhassa, ei ole eka kerta täällä kun syytetään vääristä asioista.
Ainahan se on hyvä laittaa haukut mukamas käytöksen piikkiin, vaikka todellinen syy olisi ihan muu. Esim. se, että kaikki uusia (nais)hahmoja pääsääntöisesti vihataan, koska he eivät ole Saga, Pipsa, Tamara tai Inka-Liina, jotka "vääryydellä poistettiin".
Anniihan on ollut sarjassa vain vauvaiset 2 viikkoa, eikä kyllä ole osoittanut mitään paheksuttavaa käytöstä. Hänhän nimenomaan on yrittänyt toimia sovittelijana muiden Sievisten riidoissa. Hänhän kehotti Jiriäkin menemään tapaamaan Evaa sairaalaan ja sopimaan, mutta tämänkin Eva käänsi päässään ihan muuksi. Ja se, että Eva näki Nellan ja Anniinan viihtyvän yhdessä oli Evalla tietysti punainen vaate. Anniina on s
Mistä sä mun todelliset syyt tiedät? Anniina teki Evalle täysin selväksi, ettei hyväksy tämän käytöstä ja aikoo pitää Jirin perheen puolia. Aika outoa tuntemattoman mennä toiselle moralisoimaan. Jos Jiri on kertonut Anniinalle elämastään kaiken, niin sitten Anniina tietää myös miten Jiri petti Joonatania olemalla Heidin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mielisairasta Anniina-vihaajaa ei ole nähty tänään.
Huvittavaa miten luulet tämän käänteispsykologian menevän läpi.
On sanomattakin selvää, että suutuit ja uhriuduit niistä viesteistä, missä sinua kutsuttiin pakkomielteiseksi ja nyt yrität esittää olevasi itse näitä samoja tyyppejä ja haluat loata heidän maineen esittämällä aggressiivista haukkujaa. Kaikkihan näkee, että viestisi on trollailuyritys. Sinulla meni tunteisiin se, että sun Anniinan haukkumista kritisoitiin.
Trollailusi on niin helppo bongata, koska sinulla jää aina sama levy päälle ja alat toistamaan samaa mantraa. Nyt se on nämä mielisairausjutut. Niin läpinäkyvää.
Mä en ole tuo sama henkilö! Mua mustamaalataan täällä. Mä en ole haukkunut ketään muuta mielisairaaksi kuin noita kiusaajia. Täysin törkeää ja ajattelematonta käytöstä sulta. Mä olen pyrkinyt samaan tämän keskustelun hyväksi ja silti mua syytetään muidenkin tekemisistä. Kiitos vaan taas päiväni pilaamisesta. Ehkä en enää kirjoita tänne ollenkaan niin saatte yhdessä jäädä harhailemaan tänne.
Vierailija kirjoitti:
Jätän tämän eilen julkaistun uutiset nyt vain tähän... sattui sopimaan päivän aiheeseen.
Toinen mies puolustautui oikeudessa sillä, ettei huorittelu ole hänestä halventavaa. Hän ei myöskään tajunnut, että ihminen voisi saada tietää kommentista.
Hienoa, toivottavasti myös nämä tyypit täällä jotka ovat syyttäneet minua muiden tekemisistä, kuten trollailusta ja naisten ulkonäön haukkumisesta saavat kunnianloukkaussyytteet.
Mitä merkitystä sillä on, mitä Jiri on jotain muuta kuin Evaa kohtaa tehnyt? Kyse on nyt siitä, että Eva on salannut ja valehdellut Jirille todella isoja asioita ja aiheuttanut lähes kuoleman heidän yhteiselle tyttärelle.
Mä ajattelin eilen illalla että josko tää ilmapiiri lähtis parempaan suuntaan ja päätin olla välittämättä mielisairaaksi haukkujista. Mutta ei, sitten taas mun kimppuuni käytiin täysin syyttä asiosta, joita en ole tehnyt. Ettekö huomaa, että syy ei ole aina minussa, kun muut aloittavat vihakampanjansa? Luulin että he olisivat olleet juuri niitä, jotka tänne rauhaa haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, toivottavasti myös nämä tyypit täällä jotka ovat syyttäneet minua muiden tekemisistä, kuten trollailusta ja naisten ulkonäön haukkumisesta saavat kunnianloukkaussyytteet.
Siinä ei loukata ketään kun kukaan tiedä kuka se on eli kenenkään kunniaa ei loukata.
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä on, mitä Jiri on jotain muuta kuin Evaa kohtaa tehnyt? Kyse on nyt siitä, että Eva on salannut ja valehdellut Jirille todella isoja asioita ja aiheuttanut lähes kuoleman heidän yhteiselle tyttärelle.
Sitä, että turha moralisoida jos ei itsellä ole puhtaat jauhot pussissa. Jos Joonatan antoi anteeksi Jirille, niin Jirikin voi sitten antaa anteeksi Evalle. Ja Anniinalle koko asia ei kuulu millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että turha moralisoida jos ei itsellä ole puhtaat jauhot pussissa. Jos Joonatan antoi anteeksi Jirille, niin Jirikin voi sitten antaa anteeksi Evalle. Ja Anniinalle koko asia ei kuulu millään lailla.
Eli tällä logiikalla kukaan ei voisi vihoitella Aarollekaan koska kaikki on tehnyt itsekin jotain pettämistä jne,