Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Wettermanit ja kokoushuoneet vanerisairaalan tilalle.
Oona Kiviranta Nadjan tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että suurin ongelma (ei mulle) on se ettei viesteissä periaatteessa tule mitään uutta. Jokainen viesti noudattaa aika pitkälti samaa kaavaa. Voisi jopa olla copypaste viikon tai kuukauden takaa. Myös vihamielinen asenne häiritsee (kaikkien) viesteissä. Helpompaa olisi keskustella, jos asiat eivät aina menisi jonkun toisen hahmon mollaamiseen.
Melkein täysin samaa mieltä. Mua ei saman tyyppiset viestit niin häiritse. Meillä on selkeästi yhteinen tavoite hyvän keskustelun saamiseksi, kunhan vaan nää ilkeilijät ja riidan haastajat saataisiin alakynteen.
Mr. Tokmanni väläyttää viettelevän hymynsä. Noel voidaan unohtaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin ensin että se on vitsi, että täällä tykätään Sagasta, Anneli Mansikasta, Kikkiksestä yms. Viestien perusteella ei taida olla.
No minusta Kikkis on ihan jännä hahmo vaikka hänestä ei tiedetä juuri mitään. Ei se, että pidän hänestä, tarkoita, että ajattelisin häntä 24/7 tai kokisin tarvetta pakkomielteiseti kommentoida hänestä joka välissä.
Mäkin tykkään Kikkiksestä. Ilahdun aina, kun häntä näytetään jaksoissa. Enkä mäkään hänestä kirjoittele muulloin kuin silloin, jos satun Kikkiksen tai jonkun muun kiinnostavan sivuhahmon bongaamaan ennakoista. Ei tulisi mieleenkään alkaa kirjoittekemaan heistä lukuisia peräkkäisiä viestejä päivästä toiseen. Se sammuttaisi aika nopeasti omankin mielenkiinnon kyseistä hahmoa kohtaan. Siksi epäilen, että tuo Saga-jankkaus on tahallista trollaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään muuta ongelmaa kuin se, että haukutaan melkein joka ikinen päivä. Se vähän vaikeuttaa hyvän ilmapiirin keskustelua. Mulla ei ole mitään halua häiriköidä. Voin yrittää olla välittämästä näistä kiusaajista, kunhan vaan tiedän, että täällä muutkin pitää heitä keskustelun pilaajina eikä aina syytä muita.
Yhyy yhyy, joko otit nenäliinat esille? 😭😭😭
Ei tarvitse. Mä en aio enää kuluttaa aikaani turhan päiväiseen riitelyyn. Se vie vaan energiaa ja pilaa keskustelua entisestään. Sen kun haukutte mielisairaaksi ja yritätte aiheuttaa pahaa mieltä ja saada riitaa aikaiseksi, mä pystyn olemaan vahvempi ja jättämään sellaiset asiat omaan arvoonsa. Jatka sä vaan valitsemallasi tiellä, mitään mitä sä muista sanot ei ole totta, ja suurin osa ajattelee samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin ensin että se on vitsi, että täällä tykätään Sagasta, Anneli Mansikasta, Kikkiksestä yms. Viestien perusteella ei taida olla.
No minusta Kikkis on ihan jännä hahmo vaikka hänestä ei tiedetä juuri mitään. Ei se, että pidän hänestä, tarkoita, että ajattelisin häntä 24/7 tai kokisin tarvetta pakkomielteiseti kommentoida hänestä joka välissä.
Mäkin tykkään Kikkiksestä. Ilahdun aina, kun häntä näytetään jaksoissa. Enkä mäkään hänestä kirjoittele muulloin kuin silloin, jos satun Kikkiksen tai jonkun muun kiinnostavan sivuhahmon bongaamaan ennakoista. Ei tulisi mieleenkään alkaa kirjoittekemaan heistä lukuisia peräkkäisiä viestejä päivästä toiseen. Se sammuttaisi aika nopeasti omankin mielenkiinnon kyseistä hahmoa kohtaan. Siksi epäilen, että tuo Saga-jankkaus on tahallista trollaamista
Siinä on ero. Kikkistä näkyy edes joskus, Sagaa ei ole näkynyt Akin potkujen jälkeen Mustavaaralta.
Vierailija kirjoitti:
Anniina katsoo kaikkia oudosti. Myös Kallea ja nauratti Kallen punasteleva olemus, kun Anniina sanoi että työkaverit on mukavia 😂
Kalle ei osaa ottaa hyvää palautetta koskaan vastaan. Ihme ettei kääntänyt tätäkin Anniinaan.
Sagalle ei ole kai ollut käyttöä kuten ei muullekaan johtoryhmälle. Ei siinä sen kummempaa. Onhan sairaalan johtokin vähän väliä eri kokoonpano. Romppaista ei ole enää näkynyt. Mihin lie sekin matkustanut tai Merjaa.
Voi katsoa Koskisen hoitajan roolia Sagan puuttuessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin tykkään Kikkiksestä. Ilahdun aina, kun häntä näytetään jaksoissa. Enkä mäkään hänestä kirjoittele muulloin kuin silloin, jos satun Kikkiksen tai jonkun muun kiinnostavan sivuhahmon bongaamaan ennakoista. Ei tulisi mieleenkään alkaa kirjoittekemaan heistä lukuisia peräkkäisiä viestejä päivästä toiseen. Se sammuttaisi aika nopeasti omankin mielenkiinnon kyseistä hahmoa kohtaan. Siksi epäilen, että tuo Saga-jankkaus on tahallista tro
Joo, enhän mä tosiaan yhtä paljoa Kikkiksestä puhu kuin tämä Sagan fani. En tosiaan haluaa täyttää keskustelua, toki teen sitä riidan alkaessa mutta yritän nyt kehittyä sillä saralla. Ei mua nuo Saga-fanin viestit haittaa, itse pidän niitä ihan hauskoina, mutta ymmärrän jos jotakuta muuta häiritsee. En myöskään usko Saga-fania trolliksi, pidän häntä aitona. Sen sijaan nämä ilkeilijät, seksikommentoijat ja videoiden jakaja ovat luultavasti trolleja.
Vierailija kirjoitti:
Sagalle ei ole kai ollut käyttöä kuten ei muullekaan johtoryhmälle. Ei siinä sen kummempaa. Onhan sairaalan johtokin vähän väliä eri kokoonpano. Romppaista ei ole enää näkynyt. Mihin lie sekin matkustanut tai Merjaa.
Ennen löytyi käyttöä kokouksille ja hallitukselle mutta ne loppuivat seinään heti kun Noel kaappasi toimitusjohtajan paikan Akilta ja muutti lopulta firman nimen. Axelsson Companyn logo on tasoa Aaron Valinta.
Jos joku tykkää Evasta tai jostakin poistuneesta hahmosta niin sitten tykkää. Sellainen ei ole mielisairautta. Menee jo ihan oikeiden sairauksien pilkkaamiseksi tämä, kun kyse on oikeasti vakavista asioista. Myös vammaisten vetämisen tähän voisi lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen löytyi käyttöä kokouksille ja hallitukselle mutta ne loppuivat seinään heti kun Noel kaappasi toimitusjohtajan paikan Akilta ja muutti lopulta firman nimen. Axelsson Companyn logo on tasoa Aaron Valinta.
Minkäs sille voi. Eihän me tätä sarjaa kirjoiteta. Pettynyt saa olla mutta en nyt näe syytä, minkä takia pitäisi lähes raivota ettei kuvauksissa 2,5 vuotta sitten ollutta sivuhahmoa nähdä enää sarjassa. Todella moni käy sarjassa. Entä jos Saga tuleekin uudella hahmolla joskus? Esimerkiksi hoitajana tai pappina piipahtamaan.
Jos Akilla olisi ollut poika niin se Raba Nooa olisi jotenkin sopinut kanssa. Henrikin ohella tietysti.
Hyvää yötä kaikille, toivotaan että tää keskustelu kääntyy vielä paremmaksi niin, että kaikilla on hyvä olla. 💕
https://technopolis.visualizer360.com/aviapolis#56512,56666,136.02,13.09
Hissit ja sisäänkäynnin valvonta.
Myöskään Inka-Liinasta pitäminen tai laulujen sanoittaminen ei ole yhtään paha asia. 🥰
Itse luen ketjua vain kerran, pari kertaa viikossa. Yleensä pe heti ennakoiden katsomisen jälkeen tai sitten la/su, jos en pe ehdi. Viikolla en töiden ja arjen pyörityksen vuoksi kykene ketjua lukemaan. Ja koska seuraan sarjaa ennakoiden tahdissa, minua kiinnostaa lähinnä lukea vain tuoreimmat ajatukset näistä uusimmista jaksoista. Ja kirjoittaa omat ajatukseni ennakoista ylös. Lähinnä sellaiset asiat, tapahtumat tai pienet yksityiskohdat, jotka ihmetytti tai huvitti. Ja muiden ajatukset näistä.
Yleensä skippaan ketjussa kaiken muun ja jatkan sitten matkaani. En ota mitään viestejä henkilökohtaisesti enkä tunteella. Tämä tuntuu toimivan omalla kohdallani ja säilytän näin mielenrauhani. Peace out.
Mulla ei ole mitään muuta ongelmaa kuin se, että haukutaan melkein joka ikinen päivä. Se vähän vaikeuttaa hyvän ilmapiirin keskustelua. Mulla ei ole mitään halua häiriköidä. Voin yrittää olla välittämästä näistä kiusaajista, kunhan vaan tiedän, että täällä muutkin pitää heitä keskustelun pilaajina eikä aina syytä muita.