Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Uskontunnustus:
Minä olen normaali Salkkarit-fani, joka katsoo sarjaa välittämättä epäkohdista ja minä en laita tahallani sivuhahmoja isoon rooliin sekä en ole mielisairas.
Että taas tämmöistä. Tässä voimabiisi kiusatuille! T. Inka-Liina
Sä voit puhuu musta ihan mitä vaan ja ihan kenelle vaan joo. Ne voi uskoo, jos ne haluu, mä en jaksa mitään selittää. Mä en pelkää, enää mitään. En puheita, yksinäisyyttäkään.
Oli mullakin tunteet, oli mullakin sydän, eoo. Ja se päättyy nyt tähän, oli mullakin voimaa vaan vähän. Mä en oo näkymätön, mä oon hengissä vielä, eoo. Mun on pakko lähtee sun lähellä ei vaan pystyny hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anniinalla on Sagan hiukset.
Vau. Really? Kertoo paljon Saga-pakkomielteen tasosta.
Ja susta huomaa että olet sadistinen kiusaaja.
Miten se on kiusaamista, jos ihmettelee miten joku keksiikin väittää, että uuden hahmon hiukset(!) on joltain yhdeltekevältä ja kauan poistuneelta sivuhahmolta varastettu(!)? Ei mitään hiuksia ja kampauksia voi pölliä. Ihan naurettavaa syyttää uutta hahmoa/tuotantoa siitäkin.
Saga ei ole yhdentekevä!! Nämä Eva, Nella, Jutta ovat ja Anniinan vaatteet ja hiukset ovat kuin Sagalle luotu 😡
Vierailija kirjoitti:
Uskontunnustus:
Minä olen normaali Salkkarit-fani, joka katsoo sarjaa välittämättä epäkohdista ja minä en laita tahallani sivuhahmoja isoon rooliin sekä en ole mielisairas.
Ai että mä tahallani tykkään Kikkiksestä? Kiitos vaan tuomitsemisesta, olettelusta ja kiusaamisesta. Toivottavasti sulle tuli hyvä mieli. 😡
Pariin minuuttiin mahtuu paljon enemmän laatua kuin Evan kymmeneen vuoteen. Saga olisi paljon parempi päähahmona kuin Eva.
Voin sietää Anniinaa vain jos se on Sagan sisko.
Vierailija kirjoitti:
Voin sietää Anniinaa vain jos se on Sagan sisko.
Tai alkuperäisen Katariinan.
Millä tavalla Sagan hiuksia muka oltaisi matkittu? Hänelläkin kiharat ja suorat. Saman värit hiukset on puolilla naisista.
Henrikin ja muiden poikien...
Täällä on kyllä ollut viime päivät ihan ok keskustelua. Se murtuu aina tasan sillä, kun joku aloittaa sen mielisairaaksi haukkumisen. Kuka ikinä onkaan saa aina ketjun kerralla sekaisin. Valitettavasti tämän ketjun viestejä vietiin toiseen ketjuun ja kuulosti kuin olisi ollut provotarkoitus joten senkin takia uskon, että jotkut vain tekevät kiusaa täällä. Eivät todellisuudessa keskustele mistään oikeasti aiheesta tai roolipelaa. Tekevät vain sen eripuran tänne.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Magnus näyttää ihan joltain kalliolaiselta lesbolta 🤔
Enemmän kyllä muistuttaa Harry Potteria, hiustenleikkuun jälkeenkin. Eikä siinä mitään. Mukavan erilainen teinihahmo.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla Sagan hiuksia muka oltaisi matkittu? Hänelläkin kiharat ja suorat. Saman värit hiukset on puolilla naisista.
Ne on liian samanlaiset kuin jos Saga olisi mukana sarjassa hiukset kiharrettuna. Tuotanto otti varmaan kettuillakseen Sagan fanittamisesta Anniinan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kyllä ollut viime päivät ihan ok keskustelua. Se murtuu aina tasan sillä, kun joku aloittaa sen mielisairaaksi haukkumisen. Kuka ikinä onkaan saa aina ketjun kerralla sekaisin. Valitettavasti tämän ketjun viestejä vietiin toiseen ketjuun ja kuulosti kuin olisi ollut provotarkoitus joten senkin takia uskon, että jotkut vain tekevät kiusaa täällä. Eivät todellisuudessa keskustele mistään oikeasti aiheesta tai roolipelaa. Tekevät vain sen eripuran tänne.
Onneksi sä sentään olet vielä mun puolella ja tiedät missä se syy on. Kiitos sulle. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Anniinahan oli tosi rehellinen, kun ei Ismon juoniin mennyt mukaan. Hetken ajattelin että pilataanko hahmo ensimmäisellä valheella mutta ei tehtykään niin.
Ihan hyvä kyllä, että uusi lääkäri omistaa korkean moraalin. Mutta pakko tunnustaa, että silti vähän toivoin, että hän olisi lähtenyt Ismon juoneen mukaan. Ihan vaan siksi, etten enää jaksa tuota Kallen ja Ismon välirikkoa. Toki olisi ikävää, jos sopu perustuisi valheelle, mutta alkaa vaan olemaan mitta täynnä tätä Kallen&Hanin ja Ismon vihanpitoa. Ja nythän se taas jatkuu entistä raivoisampana, plääh....
Sagan pitäisi olla Magnuksen paikalla tunnarissa. Pupun voisi lisätä myös mukaan ja Gunnarin heivata alzheimerosastolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anniinaa ei saa haukkua, koska Anniina on kiusaajien lempi hahmo.
Ihan sairasta, että olet heti ottanut silmätikuksesi täysin neutraalin naishahmon, joka on ollut sarjassa mukana vasta pari hassua viikkoa. Olet varmaan se sama henkilö, joka haukkui päivästä toiseen Susua ja Joannaa. Nyt kun he poistuivat, piti saada heti joku uusi naishahmo, johon kohdistaa vihantunteet, niinkö?
Mä en ole se henkilö! Pitääkö täällä taas olettaa ja tuomita? Ei ihme että täällä aina riidellään, kun kaltaisesi ihmiset tulevat loukkaamaan toisia. Sunko mielestä Anniinalla on oikeus alkaa moralisoimaan ja uhkailemaan Evaa? Ei kun ai niin, se oli ihan oikein, että Jiri oli Heidin kanssa ja petti serkkunsa.
Mitä vittya? Anniina ei ole missää
Kannattaa katsoa se rappukäytäväkohtaus. Oliko susta äänensävy ja tunnelma ystävällinen, kun sanoi pitävänsä Jirin perheen puolia ja Evan pitää olla varuillaan? Mutta minkäs sille voi jos kaltainen kiusaajasi nauttii haukkumisesta ja loukkaamisesta.
Saga ja Isabella juonivat niin että Noel juo myrkytetyn viinin ja allekirjoittaa kauppakirjat yhtiön siirrosta heille hintaan 1€.
Kallen iltaseisokki.