Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Pettyyköhän Noel, jos Danielan vatsassa oleva "pikkukaveri" onkin tyttö? Tuntuu jotenkin olettavan, että sieltä tulee poikaperillinen Toivon korvaajaksi.
Mä annan nämä Noelin kirurgille. Hän saa kastroida hänet eunukiksi ja sitten tämä onkin enää minun antamaa esilääkitystä vaille valmis. Leikkaamisen iloa!! Muhahahah!!! Kohta ei enää Axelssonin ego sen puuttuvan heppinsä ympärillä pyöri!
T. Saga
Aika kiusallinen se kosintahetki Axelsson Companyn toimistolla, kun koko herkkää hetkeä todisti sihteeri shampanjalasit kourassaan. Olisi sihteeri voinut edes hetkeksi poistua ja suoda parille intiimmän tilan.
Tosin tämä Noelia jumaloiva sihteeri varmaan kuvittelee muutenkin olevansa osa Noelin ja Danielin perhettä. Hänhän taisi sitä kosintaa ehdottaa ja aiemminkin ilmaisi, miten ihanaa olisi, jos Daniela tulisi pian Noelille raskaaksi. Elää parin kautta jotain omaa menetettyä unelmaansa...? Tästä muuten saisi kiinnostavan juonikuvionkin (sihteeri muuttuu creepymmäksi), mutta tuskin sille linjalle lähdetään.
Oliko täällä yks toimarin mulkku leikattavana?
T. Sergei
Kummat tulee ensin, Danskun ja Noelin vai Petrin ja Kallen häät? Vai meneekö niistä ainakin toiset pieleen? Veikkaan jälkimmäistä ja Petrin paljastumista.
Muita potentiaalisia tulevia häitä: Lasse ja Jutta, Jiri ja Anniina, Eva ja Krisu. Mutta jotenkin ei tunnu, että heistä kukaan menisivat naimisiin.
Tässähän on museoainesta! Laitetaan toimarin pallit omaan näyttelyynsä.
T. Camilla
Onko kauppa-apulainen Nella pyörittänyt Aaron Valintaa nyt koko ajan yksin Dahlian ja Aaron häämatkan ajan? Eikö tuokin ole vuorotyötä (aamu/ilta) ja kaupalla pitäisi olla aukioloaikojen toteuttamiseksi 2 työntekijää.
Mitähän tapahtuu, kun Nella ja pahis-Aaro kohtaavat pian kaupalla ja aloittavat yhdessä työskentelyn? Aistiiko Aaro, ettei Nellalla ole enää Paulan sydäntä? Huomaako tarkkanäköinen Nella Aaron käytöksessä pieniä muutoksia?
Henu ja Nella juttelivat tulevaisuudensuunnitelmistaan. Henu haaveili omistavansa oman ison firman (jonne Nella voisi halutessaan tulla assistentiksi). Nella kertoi, että kaivannee jossain vaiheessa haasteellisempia työkuvioita kuin nykyiset kauppa-apulaisen hommat. Oli kuulemma tykännyt olla johdon assistenttina sairaalalla, koska jokainen päivä oli erilainen. Kummallista, ettei Nella enää maininnut sanallakaan psykologian opiskelua (tai muutakaan opiskelua). Eli onko psykahaaveet nyt hylätty, kun ei päässyt 1. yrittämällä pääsykokeeseen?
Miksi käsikirjoittajat toistavat koko ajan tätä samaa "orastavan suhteen epäonnistuneet treffit" -kaavaa? Sitä nähtiin Akin ja Cindyn treffailun alussa (soutamista, huopaamista, empimistä ja monia epäonnistuneita treffejä), sitten Akin ja Mariannan kanssa (empimistä, tunteiden kieltämistä, hissiin juuttumista) ja nyt Sampon ja Mariannan kanssa (hissiin juuttumista ja sprinklerikatastrofi). Liika on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika kiusallinen se kosintahetki Axelsson Companyn toimistolla, kun koko herkkää hetkeä todisti sihteeri shampanjalasit kourassaan. Olisi sihteeri voinut edes hetkeksi poistua ja suoda parille intiimmän tilan.
Tosin tämä Noelia jumaloiva sihteeri varmaan kuvittelee muutenkin olevansa osa Noelin ja Danielin perhettä. Hänhän taisi sitä kosintaa ehdottaa ja aiemminkin ilmaisi, miten ihanaa olisi, jos Daniela tulisi pian Noelille raskaaksi. Elää parin kautta jotain omaa menetettyä unelmaansa...? Tästä muuten saisi kiinnostavan juonikuvionkin (sihteeri muuttuu creepymmäksi), mutta tuskin sille linjalle lähdetään.
Noelin ja Danielan suhde on sihteerille sydämen asia. Häntä ei kovin paljon työt kiinnosta😀.
Ei tulla koskaan voisikaan tällaista mulk kuu joka joutuu pian roskiin. Se paha Noel saa vielä kaiken maksaa. Maksa luo elinten huipun. Ei voisi tulla koskaan voisikaan tällaista lers sii. Ei voita edes Ismon makkaraleivät. Kalle käyttää vegaanista lers sii.
T. Saga
Vierailija kirjoitti:
Te jotka olette jo nähneet ensiviikon jaksot, kumpi omistaa Mikin kämpän, Jiri vai Jere?
Edelleenkin Jiri
Mä oon teille makkaraleivät velkaa kun te hoidatte likaisen työn mun puolesta!
T. Seppo
Se sihteeri on hyvä. Haluaisin että se olisi isommassa osassa.
Minun edessäni ei tuollaisia haisevia käyriä heilutella. Sergei, nyt heität sen suoralta kädeltä roskiin! 😡
T. Dahlia
Pörssimulkku lähti jyrkkään laskuun!
T. Saga
Anniina katsoo kaikkia oudosti. Myös Kallea ja nauratti Kallen punasteleva olemus, kun Anniina sanoi että työkaverit on mukavia 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastin sitä Aaron ajatusta pahasta Aarosta, jossa Aaro kädestä pitäien nahkatakissaan talutti Nadjaa tai korjaan Rebekkaa autoon, käski Dahlian pistää sen vöihin ja olivat lähdössä kauas pois. Dahlia siinä sitten oli soittelemassa poliisille ja vastustamassa kaappaus ja Aaro kuristi Dahliaa. Se ei tietenkään ollut hauska, mutta muuten hienosti näkyy kuinka loistavaa näyttelijäntyötä Teemu tekee. Täysin osaa olla aidosti vastakohta hyvälle ja pahalle.
Aarolla oli sairas fantasia. Ajan kysymys, kun toteuttaa sen.
Mä en usko, että totettaa. Juuri siksi, että se jo näytettiin katsojille Aaron mielikuvissa. Siksi ei olisi enää järkeä tehdä samanlaista kohtausta uudestaan, salkkaritodellisuudessa.
Eiköhän tämä mene niin, että syksyllä kuvataan tätä menneisyyden Aaron ja hyvän Aaron mielien kamppailua. Hyvis-Aaro on edelleen tallella ja oireilee, koska vihdoin muistaa pahis-Aaron hirmuteot. Sen vuoksi omatunto kolkuttaa ja olo tuntuu kauhealta. Ja samaan aikaan päässä paikalla on myös pahis-Aaro, joka muistelee kaiholla kaikesta piinaamisesta ja jännityksestä saamaansa mielihyvää. Ja muistaa "vihollisensa". Aaro joutuu miettimään kumpi elämä on ihanampaa: 1. hyvä ja kunnollinen, mutta tylsähkö elämä, vaiko 2. adrenaliinintäyteinen kieroiluelämä. Hyvän ja pahan taistelu. Mutta kumpi voittaa? Ja voiko hyvis-Aarokaan olla enää jatkossa samanlainen kuin ennen, koska ne hirveät muistot piinaavat? Tuskin terapiakaan siihen auttaa... Siksi veikkaan, että lopulta pahis-Aaro ottaa ylivallan, mutta hyvis-Aaro saa viimeisillä voimillaan estettyä jonkin hirmuteon, ehkä kevätkauden päätösjaksossa?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon teille makkaraleivät velkaa kun te hoidatte likaisen työn mun puolesta!
T. Seppo
Voi Seppo! Minä en ole noin hurmaavaa, mutta eläköitynyttä talonmiestä tavannut.
T. Saga
Te jotka olette jo nähneet ensiviikon jaksot, kumpi omistaa Mikin kämpän, Jiri vai Jere?