Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
29821/59562 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anniinalla on Sagan hiukset.

Vau. Really? Kertoo paljon Saga-pakkomielteen tasosta.

Sillä on Sagalle kuuluvat hiukset! 😡

Vierailija
29822/59562 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anniinahan oli tosi rehellinen, kun ei Ismon juoniin mennyt mukaan. Hetken ajattelin että pilataanko hahmo ensimmäisellä valheella mutta ei tehtykään niin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29823/59562 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman Aaro valitsee? Tuleeko hänestä ilkeä peto, vai päätyykö hän elämään rauhallista, kilttiä kristityn elämää?

Ei kai hyvis-Aaro mikään kristitty ole, pikemminkin ateisti? Sen sijaan pahis-Aarohan oli uskossa. Joskin hänen tulkintansa kristinuskon opetuksista oli hyvin kyseenalainen. Jirissä pappi näki pirun, hirveät teot olivat hyvin kaukana kristillisistä, jne.

Vierailija
29824/59562 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon teille makkaraleivät velkaa kun te hoidatte likaisen työn mun puolesta!

T. Seppo

Voi Seppo! Minä en ole noin hurmaavaa, mutta eläköitynyttä talonmiestä tavannut.

T. Saga

Eikö meikäläinen kelpais?

T. Kari

Vierailija
29825/59562 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka olette jo nähneet ensiviikon jaksot, kumpi omistaa Mikin kämpän, Jiri vai Jere? 

Ei taidettu mainita. Jiri soitti 2 puhelua. Oletettavasti toinen Monicalle, joka antoi luvan Magnuksen Helsinkiin muutolle. Ja toinen puhelu liittyi asuntoon, soitti joko Susulle, Mikille (selliin) tai Jerelle. Mainitsi jotain lapsien kuulumisista, joten siksi oletin Susua/Mikiä. En tiedä pystyykö tutkintavankeudessa olevalle Mikille soittamaan? Vai hoitaako Susu nyt Mikin asioita sattuneesta syystä? Jiri taisi sanoa Anniinalle, että ent. vuokralainen Miki joutui vankilaan ja lapset muutti Keravalle. Toki lasten kuulumisten kysely voisi liittyä Jereenkin, jos tarkoitti Leoa ja Severiä.

Ehkä joku muu ennakoiden katsoja osaa tulkita Jirin puhelut paremmin? Monicalle ainakin soitti, mutta kenen kanssa puhui sen toisen puhelun?

Vierailija
29826/59562 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö muuten, että on rikos laittaa sanoja toisen suuhun. Hän ei ole koskaan sanonut mitään vastaavaa

Kunnianloukkaus tosiaan menee siinä, jos puhuu toisen henkilön nimellä jotain fakta. No ei siiä varmasti mitään tuomiota tai edes sakkoa tulisi, mutta hyvä huomioda ettei ole hyvän maun mukaista puhua kenenkään suulla. Moni viesti kuulostaa siltä kuin joku näyttelijöistä oisi sanonut jotain oikeasti, mutta se on vain sanottu siksi että sitä toivotaan. Joskus mennyt hurjaksi ja ikäväksi. Tämän ketjun voi kuka tahansa löytää jos sattuu googlaamaan nimensä ja päätyvänsä lukemaan vaikka laitettuja uutistenlukuja.

Asioilla on kontekstinsa. Nuo ovat olleet selvästi vitsejä. Niistä tuskin syytetään.

ei valitettavas

Luuletko tosissasi, että on uskottavaa, että jossain keskustelupalstalla on liuta hassuilta kuulostavia otsikkoja, joissa ei ole linkkejä? Vitseiksi ne tunnistaa helposti.

Vierailija
29827/59562 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniela itki sängyllä, koska koki menettäneensä lyhyessä ajassa koko sukunsa/perheensä. Marika-äidin, Susu-tädin, Mikin ja serkkunsa. Sanoi Noelille Lailan ja Matiaksen olevan ihan hajalla Mikin joutumisesta vankilaan. Daniela olisi halunnut auttaa, mutta sanoi, ettei Susu halunnut häntä Keravalle. Aika erikoista. Ja todella vastoin Susun luonnetta. Vaikea uskoa, että Susu kieltäytyisi tapaamasta Danielaa, joka varta vasten otti heihin yhteyttä. Miksi Susu ei haluaisi tavata Danielaa? Luulisi Susun olevan vain ilahtunut siitä, että suutuksissaan välit katkaissut Daniela olisi jo leppynut ja haluaisi jälleen tavata. 

Vai onkohan Rami manipuloinut Susua tekemään pesöeron (Noelin käskystä) ja kehottanut unohtamaan koko Danielan..? Koska en muuten ymmärrä, miksi Susu kieltäytyisi Danielan yhteydenotosta.

Vierailija
29828/59562 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkis Lilja

No niin, ja nyt kaikki mielisairaat, itsekkäät kaksinaismoralisti ja sadistiset kiusaajat iltalääkkeelle!

Vierailija
29829/59562 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS MÄ RAKASTAN TÄTÄ MIELISAIRAUTTA!

Vierailija
29830/59562 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tänä syksynä Taneli palaa pihlajakadulle?

Vierailija
29831/59562 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ AJATTELEN AINA JA VAIN MIELISAIRAUTTA!

Vierailija
29832/59562 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole enää hullu. Mä olen saanut hyvää hoitoa ja voin nyt elää normaalia elämää.

T. Marianna

Vierailija
29833/59562 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole mielisairas, mutta tosiaan ei Anniinaa ja Sagaa voi niputtaa mitenkään matkimisen kategoriaan vain tukkansa perusteella. Sitä paitsi nythän Anniinalla on kuvauksissa ollut suorat hiukset.

Vierailija
29834/59562 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roolipelaaminen ja spekulointi ovat molemmat täysin yhtä normaalia! Niitä ei voi eikä saa parantaa! Ainoa ongelma tässä on kiusaajien asennevamma.

Vierailija
29835/59562 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula, mikä tää on? Etkö sä tajua että punainen on sadistisen kiusaajan lempiväri, se houkuttelee sen tänne!

Vierailija
29836/59562 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä kämpät Aki omistaa tuolla taloyhtiössä ja mitkä Kalle? Niiden lisäksi siis missä asuvat? Kajanderien ja Noelin asuttuman? Mutta kumpi kumman? Ei vaan Ismo omistaa sen missä Kalle asuu. Eli mitkä ovat Kallen? Ainakin se missä Kajanderit ja se missä Linda?

Jep Kalle omistaa Noelin ja Lindan kämpät. Aki taas omistaa kimppakämpän siis sen lisäksi, missä itse asuu.

Vierailija
29837/59562 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummat tulee ensin, Danskun ja Noelin vai Petrin ja Kallen häät? Vai meneekö niistä ainakin toiset pieleen? Veikkaan jälkimmäistä ja Petrin paljastumista.

Muita potentiaalisia tulevia häitä: Lasse ja Jutta, Jiri ja Anniina, Eva ja Krisu. Mutta jotenkin ei tunnu, että heistä kukaan menisivat naimisiin.

Petrin ja Kallen, mutta luultavasti eivät ehdi naimisiin. Mikäli ei julmasti tehdä ja Kallesta ehtii tulla mafiamiehen aviomies. Noelin ja Danielan häät luultavasti syksyllä kuvatut. Jarkolla oli story kanssa sieltä veden ääreltä, jossa oli tarjolla kakkua.

Vierailija
29838/59562 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä kämpät Aki omistaa tuolla taloyhtiössä ja mitkä Kalle? Niiden lisäksi siis missä asuvat? Kajanderien ja Noelin asuttuman? Mutta kumpi kumman? Ei vaan Ismo omistaa sen missä Kalle asuu. Eli mitkä ovat Kallen? Ainakin se missä Kajanderit ja se missä Linda?

Jep Kalle omistaa Noelin ja Lindan kämpät. Aki taas omistaa kimppakämpän siis sen lisäksi, missä itse asuu.

Ei varsinaisesti omista. Camillan asunto ja Alissan asunto mutta Aki käytännössä on kuin ne olisi hänen.

Vierailija
29839/59562 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin mielisairastelen huomenna ja aika rajusti. Wow wow wow!

Vierailija
29840/59562 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Magnus näyttää ihan joltain kalliolaiselta lesbolta 🤔

Ja Salla Justiinalta, kaulin vaan puuttuu😆

Ketju on lukittu.