Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Mahtava vartalo ja pylly. Espanjalaiset tytöt ovat todella kuumia pimuja. Ihanat muodot heillä 😎💕
Vierailija kirjoitti:
Pian Kristiina adoptoi Nadjan. Mitenkäs sitten Jirin suu pannaan?
Edelleen miksi Jiriä pitäisi kiinnostaa? Adoptoida ei voi ilman lupaa. Aaro sellaista tuskin antaisi.
Joko olet käynyt pierukävelyllä? IS:n mukaan terveyttä edistävää.
T. Kalle Laitela
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen miksi Jiriä pitäisi kiinnostaa? Adoptoida ei voi ilman lupaa. Aaro sellaista tuskin antaisi.
Kyllä Aaro ymmärtää Kristiinaa. Heillähän on yhteistä, molemmat lavastaneet kuolemansa.
Jiriä ärsyttää jos Evalla ja Kristianilla menee hyvin. Jirin on epäpyhä.
Miten 3 päivän sotilaallinen erikoisoperaatio voi päätyä 2.5 vuoden kohdalla venäjän alueelle ja venäjä ei kykene tekemään yhtään mitään 🤣
T. Lasse Sievinen
Mä rakastan Joonatania mutta voin mä vähän Jirinkin kanssa panna.
T. Heidi Aaltonen
Aikookohan Jiri mainita Heidistä Mariannalle?
On se hyvä että poliisiasemalle saadaan paljon työntekijöitä mutta häihin ei saada sukulaisia. Helin valmistujaisissa oli tuntemattomia ja samoin Sallan ja Tuomon häissä.
Sagalle ja Dahlialle yhteisiä kohtauksia.
Mitkä ovat olleet lempi kohtauksianne? Itsellä tuli tämä mieleen:
Mirkku: Ei ihme että Tuomo jätti sut, noin nätti tyttö. Jos sä olisit pelannu korttisi oikein niin sä olisit vielä yhdessä suoraselkäisen miehen kanssa.
Salla: Suoraselkäisen? Sehän petti mua!
Mirkku: Miehet nyt pettää aina!
Sitten tämä:
Helena: Et koske siihen tauluun!
Ulla: Hehehee!
Helena: Ei saatana! Tässä sulle sopiva koriste, lehmänkello!
Ulla: Et astu yhtään lähemmäs!
Helena ja Ulla: Huu, haa!
Helena: Tässä ei oo mitään järkeä.
Ulla: Hyvä että luovutit, olisit muutenki hävinnyt.
Vierailija kirjoitti:
On se hyvä että poliisiasemalle saadaan paljon työntekijöitä mutta häihin ei saada sukulaisia. Helin valmistujaisissa oli tuntemattomia ja samoin Sallan ja Tuomon häissä.
Joku täti kyseli Heliltä jotain numeroista. Poliisilaitos ei ole sen parempi, kun kuvataan selkeästi jossain pitopalvelun näköisessä huoneessa. Saman tyylinen sen sairaalan johtajan huoneenkin kanssa. Poliisilaitos on ihan turha sairaalan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tuotannolla on fiksaatioita sairaala- ja poliisisarjoista, kuten Sykkeestä ja Robasta. Pakko saada Salkkareihin samanlaista meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Aaro ymmärtää Kristiinaa. Heillähän on yhteistä, molemmat lavastaneet kuolemansa.
Joo sori mä oon ihan väsynyt paska. En tiedä lukiko siinä aikaisemmassakin Kristiina. Oletin että Kristian.
Tehtäisi kuten ennen niin ei tarvisi ohitella tyhjiä minuutteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo sori mä oon ihan väsynyt paska. En tiedä lukiko siinä aikaisemmassakin Kristiina. Oletin että Kristian.
No mä heitin sen vitsiksi kun tajusin että nimi meni väärin. :D
Voin kertoa ei nähdä enää sitä isoa laitosta. Se oli pari kuvauspäivää. Ootte varmaan tyytyväisiä nyt kun sekään ei kelvannut. Huomenna on koirankoppi siitähän te tykkäätte. Ihan kiusaksi että on aiheita valittaa.