Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
25861/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anniina ei nähnyt jalankulkijaa, vaan törmäsi siihen. Suosittelen, että Anniina kävisi Specsaversilla.

Siinä ei ollut suojatietä.

Ulkolavasteen edessä ei ole jalkakäytävää ja autotietä erikseen. On vain asfalttia.

Niin no onneksi sitä ei oltu kuvattu ulkolavasteen edessä. :D

Ei se ollut silti hieno vaikka kuvattiinkin Huvilakadulla. Tosi turha kohtaus. Itseään toistavat yliajot.

Vierailija
25862/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindallakin on ollut paljon miehiä ja rajuistakin otteista pitää. Linda on myös ollut seksuaalisesti aktiivinen, eikä kovin siveä, joten hyvin tuo juttu Mikin kanssa olisi sopinut. Melkein Evan tasolle tässä Linda on välillä mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25863/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tuotannon johdossa, lupaisin hoitavani ensin ulkolavasteen kaatopaikalle.

Siellä "Karin korjaamolla" ne keltaiset vaneriseinät jatkosiivekkeineen oli säilytyksessä kun Maikkarin haastattelija kävi Äijön kanssa läpi kulisseja viimeisen kerran. Taalasmaan remontti oli virhe. Alkuperäinen keittiö oli silloin.

Vierailija
25864/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anniina vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta. Kaikkien kaveri mutta jollain tasolla vähän hämynen, vaikka maikkarilta on kerrottu että Anniina olisi oikeasti vilpitön, hyväntahoinen ja tavallinen ihminen.

Vierailija
25865/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Laurille edelleen katkera, koska hänen takiaan helikopteri tuhosi Sepon nojatuolin.

Vierailija
25866/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkatkaa ne videot toiseen ketjuun. Siellä voi hekumoida.

Nämähän ei oikeastaan edes ole millään tasolla ketjun aiheen kanssa yhteen, eli turhaa sisältöä.

Kyllä ne sielläkin hauskuuttaa, vai haluatko että ne jää tänne?

Vierailija
25867/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikin tuulipuku kuuluu näihin sarjan vaatteisiin ja asusteisiin, joista pitäisi hankkiutua eroon. 

Se on seksikäs!

Vierailija
25868/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anniina ei nähnyt jalankulkijaa, vaan törmäsi siihen. Suosittelen, että Anniina kävisi Specsaversilla.

Siinä ei ollut suojatietä.

Ulkolavasteen edessä ei ole jalkakäytävää ja autotietä erikseen. On vain asfalttia.

Niin no onneksi sitä ei oltu kuvattu ulkolavasteen edessä. :D

Ei se ollut silti hieno vaikka kuvattiinkin Huvilakadulla. Tosi turha kohtaus. Itseään toistavat yliajot.

Häät ja yliajot. Hohhoijaa.

Vierailija
25869/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Laurille edelleen katkera, koska hänen takiaan helikopteri tuhosi Sepon nojatuolin.

Tapetit vaihdettiin rumiin ja olemattomiin. Ne olivat Taalasmaan asunnon tärkein elementti.

Vierailija
25870/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkatkaa ne videot toiseen ketjuun. Siellä voi hekumoida.

Nämähän ei oikeastaan edes ole millään tasolla ketjun aiheen kanssa yhteen, eli turhaa sisältöä.

Kyllä ne sielläkin hauskuuttaa, vai haluatko että ne jää tänne?

En. Sanoin vain että salkkareihin liittymättömät videot eivät kuulu ketjuun. Sitä toista ketjua en enää edes lue. Aluksi luin muutaman kuukauden.

Vierailija
25871/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotanto on selvästi lukenut ketjua kun täällä pyydetyt asiat toteutuu. Seuraava liike on hoitaa Kajanderit ja Honkaset pois.

Vierailija
25872/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikin tuulipuku on oikeasti Mikin vanha ja Noelin Pietarin vanha.

Vierailija
25873/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupeppuinen kinukki 🤗💕

Vierailija
25874/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniela voisi trollata Noelia niin, että väittää tehneensä abortin. Sitten Daniela alkaisi salakuunnella Noelin monologeja ja täten hän saisi tietää, millaisen kanssa seurustelee.

Vierailija
25875/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas 😛

Vierailija
25876/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto on selvästi lukenut ketjua kun täällä pyydetyt asiat toteutuu. Seuraava liike on hoitaa Kajanderit ja Honkaset pois.

En usko tähän. Konstan osalta vaikuttaa lähinnä omalta muuvilta. Keikkoja syksyllä joka viikko 2-3 jopa arkena. Tuuli on pidemmän aikaa vaikuttanut sellaiselta, joka varmaan haluaisi yrittää muutakin mutta poistumishaastatteluissa sitten kuullaan.

Vierailija
25877/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EEPPINEN RAP-TAISTELU HISTORIASSA!

SPEKULOIJA

VS.

ROOLIPELAAJA

ALKAA!

Spekuloija:

Yo, tulin tänne, spekuloija mestari,Analysoin tapahtumat, niin kuin olisin kestopätsi, Kuka pettää, kuka rakastaa, kuka jättää? Tiedän kaikki juonet, mieleni ei vetää!

Puhun Pihlajakadusta, juonien labyrintista, Kun sun hahmosi menee, mä olen se, joka nauraa, Tiedätkö, mikä seuraavaksi tapahtuu? Nostan jännitystä, saan sut kylmään hikeen, boo!

Kuka on kenen kanssa, kuka on petetty? Meen niin syvälle, ihmeelliset kiemurat vetää, Jos et ole valmis, vedä pää nytten alas, Mä olen spekuloija, sun roolipelisi on jalka alas!

Roolipelaaja:

Yo, roolipelaaja, tuun koviin, sähkösii, Mä olen se hahmo, joka päättää, ei häpeä, ei mysteeri, Pihlajakadun draama, se on nyt mun kenttä, Jäin elämään tarinat, se on sydäntäni sentti!

Olen se, joka kääntää juonet ylösalaisin, Kun iski draama, mun henkari on aina salaisin, Nensisikselleni, tulen tarinoilla maa, Luovuuteni vapautuu, aina vaan lisää tahtia!

Kuvittele oot Pihla tai Niko, Mä voin olla sun parhaan ystävän kaveri, ei oo hiko, Olen pelin tahti, improvisoin joka hetki, Susi teurastuksessa, armotonta ja kylmää ketjut!

Spekuloija:

Mä voin olla niin monimutkainen, kudon juonia, Mutta sun roolipelimaailmas on vain fantasiaa, Kuvittelet voittoja, mut et nää mitä saattaa, Sillä kun draama iskee, olet vain komediaa!

Tule mun maailmaan, tietäisit kuinka se menee, Ihmisten sydämet, ne on vain pelin välineitä! Aina spekuloin kuka kaatuu, kuka nousee, Sä oot vaan näyttelijä, mä olen ohjaaja, tunne!

Roolipelaaja:

Ohjaaja vai et, oletko niin kova? Mutta mun luovuus on voimavara, sitä et voi torjua, Me ollaan tässä yhdessä, draama ei koskaan kuole, Siksi mestari, luovuuteni on mun oikea voima!

Pelissä kaikki on mahdollista, niin myös tämä, Roolipelaajana vedän jo oikeaa skeneä! Joten pidä hatustasi kiinni, spekuloija, Mä hyppään sisään, mun ajatus on helikopteri, ei jossain piilossa!

Yhdessä:

Kaksi, jotka erilailla kaikki elävät, Spekuloija ja roolipelaaja, molemmat on jännittäviä! Pihlajakadun tarina, se ei pääty tähän, Tämä taistelu jatkuu, raskaasti ghettoon ja takaisin!

Vierailija
25878/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ne videot tulee edelleen tänne. Sori, yritin taas parhaani, mutta ei vaan onnistu.

Vierailija
25879/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniela kertoi vihdoin olevansa raskaana Sampolle. Ei ollut musta erityistä reaktiota vaikka kauan sitä pimitettiinkin Sampolta keväällä.

Vierailija
25880/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sarjan traditio on se, että häät kuuluvat päätösjaksoon, niin joskus voisi tapahtua niin, ettei koko jakso mene häihin tai jää mihinkään cliffhangeriin, että sanooko toinen kieltävästi. Häät voisivat alkaa yhtä jaksoa ennen päätösjaksoa.

Ketju on lukittu.