Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
En minäkään halua kenellekään mitään pahaa, mutta suoraan sanottuna vit tuttaa ne loputtomat syytökset ja epäkunnioittavat sanat. Minä en ole vastuussa muiden tekemisistä ja huumorini on minun asiani, turha sitä arvostella. Joten ei ihme jos haluan iskeä takaisin.
Musta on hyvä muistaa että meitä on monia spekuloijia. Mäkin pääsin tänne vasta myöhään iltapäivästä. Siihen mennessä oltiin kehitelty monet riidat ja tunnistettu minutkin mukamas.
- Hän
Vierailija kirjoitti:
Rantabaarissa Eemelin deittejä esittivät samat näyttelijät jotka esittivät Salkkareissa Annan äitiä, Marjuttia sekä sitä naista jolta Dahlia aikoinaan nappasi Tomin palvelukseensa Delismosta. Itse aluksi tunnistin vain Marjutin näyttelijän. Marjutin näyttelijän hahmon nimi oli Saija joten sama hahmo ei varmastikaan ole kyseessä tässä tapauksessa, mutta noiden kahden muun kohdalla kyseessä voisi periaatteessa ollakin sama hahmo. Tuo Annan äidin näyttelijä muuten esitti Raban kolmannella kaudella sosiaalityöntekijää. Hämmentävää nähdä samoja sivunäyttelijöitä molemmissa sarjoissa eri rooleissa.
Minun mielestä Saija voi olla sama hahmo kuin Marjut. Ihan uskottava on ettei esittäydy oikealla nimellään.
Vierailija kirjoitti:
Amanda on jo aikansa elänyt. Sen tuho ei tarvitse olla mikään spektaakkeli. Jaana voisi palata ja sytyttää Amandan tuleen. Sitten menee kokonainen tuotantokausi siihen, että Jaanalla on paha yskä, eikä kukaan tajua, kuka sytytti Amandan tuleen.
Amanda vain äkkiä pois ja joku uusi ravintola missä on kunnon takahuone tai keittiö. Geelin kokoinen olisi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Musta on hyvä muistaa että meitä on monia spekuloijia. Mäkin pääsin tänne vasta myöhään iltapäivästä. Siihen mennessä oltiin kehitelty monet riidat ja tunnistettu minutkin mukamas.
- Hän
Joo tiedän että sä et mua hauku enää kun joskus sovittiin asiat. Muut ei ottanu opikseen.
Kikkis-fani
Miten niin Linda ja Rajala tietää että Miki on myyrä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikikään tuskin Lailaa pystyy enää kauan vastustamaan... Maiskuttelee suutaan siihen tahtiin lailan seurassa että taitaisi hänen tehdä mieli vähän keittiönpöydällä jyskyttää Lailalle kunnon orkut. Vähänku Stuba sillo aikoinaa laitto narkkia paljaalla siinä
Näinkö susta isät ajattelee omasta tyttärestään?
Sebastian oli tavallaan Iidan isä ja silti nussi siellä samassa kämpässä missä miki nykyisin. Siellä asunnossa pyörii jotain signaaleja jotka voi selvittää vain ullan kristallipallolla
Sebastian hyväksikäytti Iidaa, joka olisi halunnut suhteelta enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Amanda on jo aikansa elänyt. Sen tuho ei tarvitse olla mikään spektaakkeli. Jaana voisi palata ja sytyttää Amandan tuleen. Sitten menee kokonainen tuotantokausi siihen, että Jaanalla on paha yskä, eikä kukaan tajua, kuka sytytti Amandan tuleen.
Mitä Sallalle tapahtuu? Pääseekö elossa majatalosta vai jääkö sortuvan majatalon alle?
Pipsan ja Mirkun taistelu Ismosta. Milloin?
Pyytäkööt anteeksi huumorin haukkumista huonoksi niin voidaan katsoa sitä rauhasopimusta.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin Linda ja Rajala tietää että Miki on myyrä?
Asettivat ansan. Keksivät että siinä kahvipussissa on osittainen dna-jälki, josta voi saada tuloksia jollakin uudella menetelmällä. Linda piti vahtia ja näki menevän todistusaineisto varastoon. Linda kertoi siitä Rajalalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmestyykö teini-ikäinen Toivo Noelin oven taakse syksyllä, heittää tämän seinään, jonka seurauksena Noelilta irtoaa kolme hammasta?
Noel kuolee, Daniela suuttuu ja istuu Toivon päälle.
Noelin Toivo hajoaa.
Laitoin toiseen ketjun viestin, missä pyydän kaikkia "huonon" huumorin ystäviä sekoilemaan kanssani. Varmaan tästäkään hyvän tahdon eleestä en kiitosta saa vaan taas haukkuja miten olen vastuussa kaikista seksikommenteista ja Sagoista.
Vierailija kirjoitti:
Sarjan paras kohtaus: lopputekstit.
Nykyään. Ei jaksa sitä suhdesoppaa ja hömppää katsella.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin toiseen ketjun viestin, missä pyydän kaikkia "huonon" huumorin ystäviä sekoilemaan kanssani. Varmaan tästäkään hyvän tahdon eleestä en kiitosta saa vaan taas haukkuja miten olen vastuussa kaikista seksikommenteista ja Sagoista.
Kiitos. Ja kyllä jokainen tajuaa että ketjussa on monia keskustelijoita. Ei ole mitään mahdollisuutta oikeasti varmistaa että jokainen on samaa mieltä tai pyytää anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Sallalle tapahtuu? Pääseekö elossa majatalosta vai jääkö sortuvan majatalon alle?
Mulle heräsi hassu mielikuva, että Salla juoksee sortuvasta Amandasta palava nahkahame hulmuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Ja kyllä jokainen tajuaa että ketjussa on monia keskustelijoita. Ei ole mitään mahdollisuutta oikeasti varmistaa että jokainen on samaa mieltä tai pyytää anteeksi.
Ole hyvä. Olen kyllä täällä henkilökohtaiset haukut saanut vaikka olen vain selvitellyt tilannetta. Toivottavasti tästä ketjusta tulisi rauhallisempi.
Vierailija kirjoitti:
Salatut elämät pilasi koko elämäni. Vaadin tuntuvat vahingonkorvaukset.
Toiveet kartanon remontista ja Beigen bisneksistä pilasi lopullisesti sarjan.
Keväällä ku linkkasin yhden kuvan minkä latasin nettiin niin lataajana näin määrät ja siinä oli muutamassa tunnissa 30 aukaisua. Suurin osa lukee ja kommentoi joskus.
Se on vielä iso määrä. Ei kerro laadusta yhtään mitään.