Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
25801/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anniina ei nähnyt jalankulkijaa, vaan törmäsi siihen. Suosittelen, että Anniina kävisi Specsaversilla.

Vierailija
25802/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko vaan lopettaa? Jos kerta se on täs ketjussa edelleen. Mielenterveysongelmat saattaa vaikuttaa kaikilla ei tavalla. Oli sit kuka tahansa. Tää vaikuttaa täl hetkellä kuin tahallaan nauretaan sille yhdelle vaan.

Mä en ole nauranut kenenkään henkilökohtaisille ongelmille. Mutta syytä vaan niin kuin kaikki muutkin. Turha valittaa kiusaamisesta kun itsekin käyttäydytte epäkunnioittavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25803/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anniina ei nähnyt jalankulkijaa, vaan törmäsi siihen. Suosittelen, että Anniina kävisi Specsaversilla.

Siinä ei ollut suojatietä.

Vierailija
25804/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakso 4655 - Ismon ja Lailan salainen intohimo

Ismo ja Laila puuhastelevat rakastuneina saunassa kunnes Ismo säikähtää ja mielessään sanoo "täällä on Anneli Mansikan kiima signaaleja" Niimpä Ismo ajatuksissaan paukuttaa Lailalle multiorgasmin. Tahti oli kerrassaan viimosen päälle kova. Laila huokailee ja sanoo "aihhhh oihhh tekipäs se kutvanaaahhh!!"  ja imasee Ismon sienestä limat pois ja lähtee kotiin runkkaamaan matiasta. Ismo huomaa että lauteiden alla on vanha tuttu Anneli Mansikka. Niimpä ismo laittaa lotisemaan ja laittaa vielä pressun alle ettei tule vesivahinkoa. Myöhemmin käy ilmi että Laila haaveilee kiihkeästä sexistä Noel Axelssonin kanssa.

Vierailija
25805/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismoa taisi Jutan sijaan kiukuttaa se, ettei päässyt Sievisille tekemään makkaravoileipiä.

Vierailija
25806/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän noi normispekuloijat toivo että "huonon" huumorin ystävät tekee Jasminit, että turha ottaa heidän moralisoinnit tosissaan.

Vierailija
25807/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei tahdo mua ne tahtoo kunnon spekuloijan. Ketjussaan kiltisti tottelemaan. Mut vielä mä nousen ja kaksinaismoralisteille näytän. Vielä joskus kirjoitan mitä huvittaa ja niitä kaduttaa.

Vierailija
25808/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun Linda ja Tiina Rajala tietävät Mikin olevan myyrä, tässä olisi potentiaalinen juonikuvio, jossa Miki saisi tietää, että kaksikko tietää Mikin olevan myyrä. Kumpi osapuolista pelaisi korttinsa oikein?

Vierailija
25809/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokkaa spekuloijilla on ainakin, se on käynyt selväksi. Liikaa ne on sen varjolla varastaneet anteeksi. Mistä saitte sen käsityksen et noin voi tehdä toisille. Mut se mun täytyy kyllä myöntää teillä on pokkaa ainakin.

Joo mä tiedän, mitä tunnen, ja sen äänen sanon nyt. Mä pelkään että joskus peilistä katsoo teidän kaltainen. Mä suutun ja huudan ja raivoon, siihen päätin suostua nyt. Yksi ainoo lause jota ette ymmärrä kuitenkaan, kertoo enemmän kuin kaikki sanat yhteensä, siitä mitä tapahtuu syvällä mun sisällä ja siitä mikä odottaa vielä sitä hetkeä, kun olen vapaa kaikesta mitä kannan mukana. Minä tiedän mitä ootte mutta onko hajua, mihin olen päässyt ilman teidän myötätuntoa. Oikeastaan minun pitäisi kai kiittää teitä, avasitte mun silmät enkä usko enää itsekkäitä.

Vierailija
25810/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen taukoa lempisanani olivat "itsekkäät" ja "kaksinaismoralistit". Niille on näköjään vieläkin käyttöä, harmi.

Vierailija
25811/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sä et jaksanut enempää, muiden kommentit aina kun jää, joskus perään ne kirjottaa pedari pedari pedari pedarihan sä oot. Niin, sä päätit jatkaa ennen tauon jälkeen, otit mukaan perustelut ja totuudet ja keskeneräiset riidat herätit ja spekuloijien syytökset joiden avulla kunnianloukkaus perustellaan, niillä pääsee tasa-arvoon.

Vierailija
25812/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäimpä miettimään et olikohan tuo poliisien työpisteen siirto pysyvä juttu? Ihan mielenkiintoista jos todella näin

Kunpa olisi. On paljon parempi.

Jos tuotantokin alkoi kyllästyä ahtaaseen kuulusteluhuoneeseen. Sairaala vielä pystyssä on.

Vierailija
25813/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihlajakadulle voisi ilmestyä pahiskolmikko. Kuka se olisi pahis-Aaron ja Noelin lisäksi?

Vierailija
25814/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äärimmäisen surkea kirjoittamaan joten en tiedä miten aloittaisin.

En tarkoittanut yhtään kenellekään mitään ikävää ja olen äärimmäisen pahoillani, jos sellainen mielikuva jäi.

Terapiasta ei tarvitse olla huolissaan. Olen saanut apua ongelmaani, mutta tästä huolimatta käsitykseni aidosta ystävyydestä, välittämisestä ja rakkaudesta on olematon. Tuskin tulen koskaan kokemaankaan. En täysin saa selkoa tästäkään keskustelusta. Mitkä viestit ovat tosissaan ja mitkä eivät välttämättä ole.

En mitään muuta halua sanoa kuin sen, että jos kenelläkään on aitoja haluja koskea alle suojaikärajan olevaan lapseen niin se on rikollista, mutta sitäkin pahempi asia on se, että voit sillä murtaa viattoman lapsen mielen loppuelämäksi.

Vierailija
25815/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen spekuloijen ilkeän ketjun, sen sä voit pitää mut sä et voi pitää mua. Mun huonon huumorin ei tarvi enää kommentteja koristaa, ketjun voitte pitää mut ette myötätuntoa.

Vierailija
25816/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulusteluhuone on olemassa sekin nähtiin.

Vierailija
25817/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos pimeä kuulusteluhuone on vaihdettu avarampaan ja valoisempaan tilaan. Hyvä kehityssuunta.

Jos ne on jatkuvasti Konalan samat toimistohuoneet ja poliisit niin en vielä riemusta hypi.

Vierailija
25818/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen äärimmäisen surkea kirjoittamaan joten en tiedä miten aloittaisin.

En tarkoittanut yhtään kenellekään mitään ikävää ja olen äärimmäisen pahoillani, jos sellainen mielikuva jäi.

Terapiasta ei tarvitse olla huolissaan. Olen saanut apua ongelmaani, mutta tästä huolimatta käsitykseni aidosta ystävyydestä, välittämisestä ja rakkaudesta on olematon. Tuskin tulen koskaan kokemaankaan. En täysin saa selkoa tästäkään keskustelusta. Mitkä viestit ovat tosissaan ja mitkä eivät välttämättä ole.

En mitään muuta halua sanoa kuin sen, että jos kenelläkään on aitoja haluja koskea alle suojaikärajan olevaan lapseen niin se on rikollista, mutta sitäkin pahempi asia on se, että voit sillä murtaa viattoman lapsen mielen loppuelämäksi.

Olen pahoillani tuosta kaikesta. Tiedän että et tarkoita mitään pahaa. Jos haluat, niin minä voin vielä kerran yrittää sovintoa. Minunkin elämässäni on tapahtunut pahoja asioita.

Vierailija
25819/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda on jo aikansa elänyt. Sen tuho ei tarvitse olla mikään spektaakkeli. Jaana voisi palata ja sytyttää Amandan tuleen. Sitten menee kokonainen tuotantokausi siihen, että Jaanalla on paha yskä, eikä kukaan tajua, kuka sytytti Amandan tuleen.

Vierailija
25820/59562 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantabaarissa Eemelin deittejä esittivät samat näyttelijät jotka esittivät Salkkareissa Annan äitiä, Marjuttia sekä sitä naista jolta Dahlia aikoinaan nappasi Tomin palvelukseensa Delismosta. Itse aluksi tunnistin vain Marjutin näyttelijän. Marjutin näyttelijän hahmon nimi oli Saija joten sama hahmo ei varmastikaan ole kyseessä tässä tapauksessa, mutta noiden kahden muun kohdalla kyseessä voisi periaatteessa ollakin sama hahmo. Tuo Annan äidin näyttelijä muuten esitti Raban kolmannella kaudella sosiaalityöntekijää. Hämmentävää nähdä samoja sivunäyttelijöitä molemmissa sarjoissa eri rooleissa. 

Ketju on lukittu.