Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
https://scontent-fra5-1.cdninstagram.com/v/t51.29350-15/449292675_76223…
https://scontent-fra5-1.cdninstagram.com/v/t51.29350-15/449321510_99777…
Kun olisikin Sagan tunnarikuvaukset 😢
Sen sijaan Jiri ja Anniina liitetään tunnariin. Luultavasti Magnuksen seurauksi. Anniinasta oli ainakin videomateriaalia tilanteesta. Ilmeisesti kumpikin on siis pysyvämmin tulossa sarjaan eikä vain nopea käynti.
Tuo Saga on minulle neutraali hahmo, mutta ikänsä puolesta toki voisi olla mukava lisä sarjaan. En kylläkään tiedä näyttelijän ikää, mutta vaikuttaa vanhemmat kuin sarjan perinteiset naishahmot. Vain Jutta on kunnolla keski-iässä. Dahlia puolestaan on jo seniori. Puuttuu ne n. päälle 40-60v naishahmot sarjasta.
Petri ei ole alkutunnuksessa. Tosin on mahdollista, että hahmolle on kehitelty uudenlaista jatkoa vasta näiden Kolumbia reissujen jälkeen. Magnuskin lisättiin jälkijunassa Joannan tilalle. Mikin ja Susun lähdettyä vapautuu tilaa muutamalle hahmolle tunnariin. Ilmeisesti useampi suhtautuu negatiivisesti ajatukseen Petrin peitepoliisin roolista. Mikäli Petrille oltaisi kirjoitettu sarjaan pidemmän tähtäimen jatkoa ja kuvaukset jatkuisivat syksyllä, niin se voisi olla yksi vaihtoehto. Luoda jännitystä ja väärää mielikuvaa, mutta todellisuudessa tuodaan uusi poliisi Lindan seuraksi. Todennäköisempää silti taitaa olla, että Petri jää kiinni, lähtee karkuun, tulee Kallen jättämäksi tai tapetaan ja poistuu sarjasta. Toisaalta tästä olisi mahdollisuus aukaista ovet miesten vankilalle. Johon syksyllä menisi Akin ja Henrikin lisäksi Noel, joka Elina onnistuisi saamaan vihdoin vastuuseen. Elina voisi sen jälkeen muuttaa omaan kotiin. Kalle ja Petri Ismon naapuriin ja Ismo omaan kotiinsa Hanin kanssa. Daniela voi ihan hyvin muuttaa työpaikalleen asumaan.
Kolumbia oli viime kauden teema, kun Ismo ja Hani saivat myös sen 500 000 pesoa perinnöksi :D
Vierailija kirjoitti:
Tuo Saga on minulle neutraali hahmo, mutta ikänsä puolesta toki voisi olla mukava lisä sarjaan. En kylläkään tiedä näyttelijän ikää, mutta vaikuttaa vanhemmat kuin sarjan perinteiset naishahmot. Vain Jutta on kunnolla keski-iässä. Dahlia puolestaan on jo seniori. Puuttuu ne n. päälle 40-60v naishahmot sarjasta.
Kiva että joku sanoo jotain positiivista Sagasta! Varmaankin on maksimissaan jotain Camillan ja Akin näyttelijöiden ikäluokkaa. Juonellisesti olisi kaikki mahdollista eikä tarvisi tuoda pelkästään yhtiön kuvioiden kautta. Voisi tuntea Aaronkin menneisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti täällä eilen, että ilmeisesti jossakin ohjelmatietosivulla näkee tänään ohjelmatietoja jo niin pitkälle, että siitä pystyy päättelemään syksyllä viikossa esitettävien jaksojen määrää. Miten siis on, kuinka monta jaksoa ainakin alkusyksyllä ollaan sitten viikossa esittämässä?
Viisi, ainakin ensimmäisellä viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakeudu hoitoon.
Miksi täällä on aamuisin aina muille päätä aukova ilmapiiri? Nyt kuitenkin haukuit väärää puuta, jos viestisi oli suunnattu Sagasta kiinnostuneelle. Itse olen lähinnä kaipaillut sarjaan kypsempää naista, kun nämä Evat, Mariannat, Sallat, Lindat ovat nuoria. Jutta on ainoa joka edustaa 50-kymppisten porukkaa. Jos miettii miesten puolta 50-60 välillä niin siellä on Ismo, Lasse, Kari ja Aki. Ihmekkös Jutastakin taistellaan, kun ei muuta ole tarjolla. Parille on nuorempaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakeudu hoitoon.
Miksi täällä on aamuisin aina muille päätä aukova ilmapiiri? Nyt kuitenkin haukuit väärää puuta, jos viestisi oli suunnattu Sagasta kiinnostuneelle. Itse olen lähinnä kaipaillut sarjaan kypsempää naista, kun nämä Evat, Mariannat, Sallat, Lindat ovat nuoria. Jutta on ainoa joka edustaa 50-kymppisten porukkaa. Jos miettii miesten puolta 50-60 välillä niin siellä on Ismo, Lasse, Kari ja Aki. Ihmekkös Jutastakin taistellaan, kun ei muuta ole tarjolla. Parille on nuorempaa naist
Jos esim. Eva oli yli 30 Nadjan saadessaan, pitäisi Evan olla lähemmäs 50, kuten Linda. Sallakin yli 50.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakeudu hoitoon.
Miksi täällä on aamuisin aina muille päätä aukova ilmapiiri? Nyt kuitenkin haukuit väärää puuta, jos viestisi oli suunnattu Sagasta kiinnostuneelle. Itse olen lähinnä kaipaillut sarjaan kypsempää naista, kun nämä Evat, Mariannat, Sallat, Lindat ovat nuoria. Jutta on ainoa joka edustaa 50-kymppisten porukkaa. Jos miettii miesten puolta 50-60 välillä niin siellä on Ismo, Lasse, Kari ja Aki. Ihmekkös Jutastakin taistellaan, k
Vain Magnus vanhenee, muut eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakeudu hoitoon.
Miksi täällä on aamuisin aina muille päätä aukova ilmapiiri? Nyt kuitenkin haukuit väärää puuta, jos viestisi oli suunnattu Sagasta kiinnostuneelle. Itse olen lähinnä kaipaillut sarjaan kypsempää naista, kun nämä Evat, Mariannat, Sallat, Lindat ovat nuoria. Jutta on ainoa joka edustaa 50-kymppisten porukkaa. Jos miettii miesten puolta 50-60 välillä niin siellä on Ismo, Lasse, Kari ja Aki. Ihmekkös Jutastakin taistellaan, kun ei muuta ole tarjolla. Parille on nuorempaa naista.
Eva ja Linda ovat noin nelikymppisiä. Salla vähän vanhempi. Marianna varmaan vähän yli kolmekympinen. Ismo on jo seitsemänkymppinen, koska Kallekin on jo yli nelikymppinen. Kari lähestyy kuuttakympiä kovaa vauhtia. Aki on tavallaan iätön.
Itse asiassa Eva sai Nellan alaikäisenä, 17-vuotiaana. Näin Tiia itse puhui vähän aikaa sitten haastattelussa. Teiniäitiys on sarjassa mainittu monta kertaa. Jos Nella on 20-24-vuotias niin Eva olisi 37-41-vuotias sarjassa. Ihan oikean elämän mukaan. Nadja on 4-vuotias. Harvemmin sitä 50-kymppinen lapsia enää tekee. Lindakin oli max. 18-vuotias, koska sanoi olleensa nuori ja Violaa vähän vanhempi saadessan Violan, joka oli tuolloin juuri täyttänyt 15 vuotta. Salla sen sijaan on kyllä vanhempi.
Jos Susu ja Miki lähtevät sarjasta jollain tavalla niin Laila ja Matias niin mihiköhän teinit menevät
Eka vaiohtoehto olisi Mikin tai Susun vanhemmat eli isovanhemmat
Toinen olisi vaihtoehto olisi Marika Susun sisko eli täti
Niin mistä tuli, että Daniella saisi Lailan ja Matiaksen huoltajuuden, kun hän on vain heidän serkku eli kaukauistasukua
Ismon 60-kymppiset olivat keväällä -21. Ismo on sarjassa varmaan 63v. Ja Kalle on syntynyt 1979. Ismo on tullut isäksi 18-vuotiaana. Ei mitenkään erikoista. Liisa/Kristiinahan teki abortin ennen Kallea, koska olivat liian nuoria vanhemmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa Eva sai Nellan alaikäisenä, 17-vuotiaana. Näin Tiia itse puhui vähän aikaa sitten haastattelussa. Teiniäitiys on sarjassa mainittu monta kertaa. Jos Nella on 20-24-vuotias niin Eva olisi 37-41-vuotias sarjassa. Ihan oikean elämän mukaan. Nadja on 4-vuotias. Harvemmin sitä 50-kymppinen lapsia enää tekee. Lindakin oli max. 18-vuotias, koska sanoi olleensa nuori ja Violaa vähän vanhempi saadessan Violan, joka oli tuolloin juuri täyttänyt 15 vuotta. Salla sen sijaan on kyllä vanhempi.
Kuinka Nadja on 4, mutta Magnus 16-17?
Salla oli Ismon kanssa naimisissa ollessaan vähän päälle 30. Sai Ressun, jonka pitäisi olla Magnusta noin 15 vuotta vanhempi.
Kyllähän Sannikin sai Iljan noin 17/18-vuotiaana ennen ylioppilaskirjoituksia ja Violakin Mirakin olivat 18-19 vuotiaana Ilon, koska Mirahan oli raskaana ylioppilasjuhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos Susu ja Miki lähtevät sarjasta jollain tavalla niin Laila ja Matias niin mihiköhän teinit menevät
Niin mistä tuli, että Daniella saisi Lailan ja Matiaksen huoltajuuden, kun hän on vain heidän serkku eli kaukauistasukua
2020 sarjaan tullessa M ja L olivat yläkoululaisia eli 13-16. Ovatko vieläkin yläkoululaisia? Elmeri Ylä-Anttilakin täytti jo 18. Moni nuori muuttaa 16 vuotiaana omilleen opiskelujen takia, esim Kallion lukiossa on paljon tällaisia, muuttaneet muualta Suomesta. Elmerin sisko Reetta nähdään syksyllä Selviytyjät ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ismon 60-kymppiset olivat keväällä -21. Ismo on sarjassa varmaan 63v. Ja Kalle on syntynyt 1979. Ismo on tullut isäksi 18-vuotiaana. Ei mitenkään erikoista. Liisa/Kristiinahan teki abortin ennen Kallea, koska olivat liian nuoria vanhemmiksi.
Minkä ikäinen Ismo oli 1999 ja Kalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2020 sarjaan tullessa M ja L olivat yläkoululaisia eli 13-16. Ovatko vieläkin yläkoululaisia? Elmeri Ylä-Anttilakin täytti jo 18. Moni nuori muuttaa 16 vuotiaana omilleen opiskelujen takia, esim Kallion lukiossa on paljon tällaisia, muuttaneet muualta Suomesta. Elmerin sisko Reetta nähdään syksyllä Selviytyjät ohjelmassa.
Erikalla oli lukion kirja. Teiniporukasta Matiaksen, Ollin, Vertin ja Erikan näyttelijät ovat täysi-ikäistyneet. Lailan näyttelijä sitten ensi vuoden keväällä. Luulisi että olisivat sarjassa lukiossa tai osa heistä.
Mitä asiatonta tässä alimmassa viestissä oikein oli? Saanut 5 alapeukkua vaikka käsittääkseni tuossa ei ollut mitään asiatonta/loukkaavaa.