Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
22741/59562 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hyvän mielen ketju tämä on kun koko ajan alapeukutetaan? Joskus tulee mieleen että oliko tarpeen taas mollata kommentti. 

Pää kii.

Sinun itse pitäisi. Oon samaa mieltä, palstalta pitäisi poistaa kokonaan mahdollisuus laittaa peukku ylös tai peukku alas. 

Vierailija
22742/59562 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hyvän mielen ketju tämä on kun koko ajan alapeukutetaan? Joskus tulee mieleen että oliko tarpeen taas mollata kommentti. 

Pää kii.

Sinun itse pitäisi. Oon samaa mieltä, palstalta pitäisi poistaa kokonaan mahdollisuus laittaa peukku ylös tai peukku alas. 

Näin juuri! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22743/59562 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjassa on unohdettu Gunnarin alzheimer ja Violan epilepsia on unohdettu myös kokonaan

Kyllä Gunnarista just sanottiin:"Krapulainen muistisairas".

Miten se muistisairaus on näkynyt? 2020 vuoden jaksoissa hän ei muistanut tyttäriensä nimiä edes.

Vierailija
22744/59562 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pää kii.

Mä myös samaa mieltä. Ei kenestäkään varmaan mukavaa nähdä että on tavallaan buuannut ties miten moni omalle kommentille. Voi käydä mielenterveyden päälle. 

Vierailija
22745/59562 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pää kii.

Näin juuri! 

Pää kii.

Miksi? 

Vierailija
22746/59562 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pää kii.

Näin juuri! 

Pää kii.

Miksi? 

Siksi.

Vierailija
22747/59562 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hieman tylsä jakso. Ei mitään yllättävää.

Vierailija
22748/59562 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli hieman tylsä jakso. Ei mitään yllättävää.

Miksi nämä päätösjaksot on aina hienosti toteutettu vs.normi!!

Vierailija
22749/59562 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/87732114-e885-4123-90b5-97dc6e…

Vihjattiinko tässä että Jasmin Voutilainen teki itsemurhan koska sai potkut Salkkareista ??

Se mitään potkuja saanut, jäi sairauslomalle. Hän oli tervetullut takaisin jos olisi tervehtynyt mielenterveysongelmistaan.

Jasminilla oli huono itsetunto josta kertoi jo vuonna 2018. Siinä oli miten implantit eivät parantaneet sitä. Siinä MOT:n dokumentissa paras ystävä Laura kertoi kuinka Jasmin oli herkkä ja pettymyksiä ihmissuhteissa, alkoholi ja lääkeongelmaa, paineita somen takia. Jasmin olisi tarvinnut ammattilaisen apua paljon aikaisemmin omien traumojen käsittelyssä. Tutkimuksia on ollut myös kuinka implantit ottaneilla on suurempi riski tehdä im. Joku yhdistää heitä. Lisäksi some on vaarallinen paikka, kun negatiivista kommentointiakin alkaa tulla. Ei ole muutenkaan helppo olla julkisuuden henkilö kaikkine varjopuolineen, mutta siihen päälle vielä some jossa on mittava määrä seuraajia.

Vierailija
22750/59562 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/87732114-e885-4123-90b5-97dc6e…

Vihjattiinko tässä että Jasmin Voutilainen teki itsemurhan koska sai potkut Salkkareista ??

Se mitään potkuja saanut, jäi sairauslomalle. Hän oli tervetullut takaisin jos olisi tervehtynyt mielenterveysongelmistaan.

Toihan paluumahdollisuushan tossa lehtijutussa juuri kiistettiin !!

Esitettiin asia niin että oli uudelleenroolitus mistä Tiia ei voinut sanoa mitään, kun ihmeteltiin jatkuvia tuuraajia. Ehkä Jasminin oli tarkoitus palata, mutta sitten otettiin Tiia kun ei ollut kykenevä enää siihen. Hankala tilanne jos käsikirjoitus on tehty valmiiksi.

Vierailija
22751/59562 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalinen repeäminen Aarolle: tahdon, tahdon, tahdon... 

Vierailija
22752/59562 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistui varmaan mieleen  aiemmat häät mm. Lauran kanssa 😅

Vierailija
22753/59562 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätösjakso oli tämän vuoden paras jakso, eikä sekään mikään huippu ollut.

Koko talvi ja kevät junnattu jossain Ismon kiukku - itsesääli  hömpässä. Varsinaista minkään juonen edistystä ei ole tapahtunut.

Ei siis Noelin,  Danielan, Petrin, Jutan ja Lassen,  Mikin ja Susun ...Samoin sen Matiaksen ja sen Ekholmin likan  kuviot eivät edenneet ,  vaan junnaavat kuin kärpänen hunajassa . Pitkästyttävintä ikinä. 

Vaikka katson Salkkareita vain noin 3 iltana viikossa...juoneen pääse kiinni välittömästi. 

Vierailija
22754/59562 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjassa on unohdettu Gunnarin alzheimer ja Violan epilepsia on unohdettu myös kokonaan

Kyllä Gunnarista just sanottiin:"Krapulainen muistisairas".

Miten se muistisairaus on näkynyt? 2020 vuoden jaksoissa hän ei muistanut tyttäriensä nimiä edes.

En muista neljän vuoden takaisia jaksoja.🤭

Vierailija
22755/59562 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viola ei ole edes koko sarjassa enää. Miksi ihmeessä sen epilepsia pitäisi ottaa esiin...?

Vierailija
22756/59562 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä tulkitsi niin että tuli flashbackeina kaikki kerrat, kun sanonut tahdon 🤔

Vierailija
22757/59562 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko talvi ja kevät junnattu jossain Ismon kiukku - itsesääli  hömpässä. Varsinaista minkään juonen edistystä ei ole tapahtunut.

Ei siis Noelin,  Danielan, Petrin, Jutan ja Lassen,  Mikin ja Susun ...Samoin sen Matiaksen ja sen Ekholmin likan  kuviot eivät edenneet ,  vaan junnaavat kuin kärpänen hunajassa . Pitkästyttävintä ikinä. 

Vaikka katson Salkkareita vain noin 3 iltana viikossa...juoneen pääse kiinni välittömästi. 

Saisivat muuttaa Noelin takaisin normaaliksi ilman juonimista. On kuitenkin huomattu että hahmossa on muutakin kuten se että oikeasti välittää läheisistään. Ihan hyvä kun tullut esiin myös toisenlainen Noel, joka yritti auttaa Violaa oikeudenkäynnissä ja hyvästeli hänet Balille lähtiessään. 

Vierailija
22758/59562 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisivat tuoda Markuksen takaisin. Harmi, kun meni välit Akiin ja kuoli huumeisiin. 

Vierailija
22759/59562 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä tulkitsi niin että tuli flashbackeina kaikki kerrat, kun sanonut tahdon 🤔

Eikö? 

Vierailija
22760/59562 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kaipaa ketään kuolleita hahmoja takaisin. Tulisi niitä jotka ovat elossa. Ei mitään kuolleista heräämisiä.

Ketju on lukittu.