Lue keskustelun säännöt.
Pehmeäpupu lähtee koisimaan!!
02.01.2007 |
Öitä rakkaat kanssapalstailijat, huolimatta kumpaan kuulutte (vilkutushymiö..)
Kommentit (4)
herhiläinen:
Mäkin tahon nukkumaan...
Mikä estää??
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
herhiläinen:
Mäkin tahon nukkumaan...Mikä estää??
no olisko se pitänyt jotenkin tietää kun noin öhhittelet.
Mäkin tahon nukkumaan...