Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla vähän itsekäs mies?

Vierailija
26.12.2006 |

Mieheni on suunnitellut kavereidensa kanssa 2 VIIKON matkaa futiksen MM- kisoihin Itävaltaan vai mihin lie kesällä -08. Viime kesänä oli myös Saksassa ko. reissussa vajaan viikon.

En todellakaan halua, että mies käyttäisi puolet kesälomastaan ja valtavan summan rahaa kaveriporukan kanssa rymyämiseen. Jotain rajaa...

No, kummin päin se on, olenko minä vai mies itsekäs??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minusta kamalan itsekästä joka toinen vuosi käydä katsomassa kisoja, jos on kova fani. Siis sillä edellytyksellä, ettei perheen kaikki rahat mene tohon.

Vierailija
2/7 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raha ei ongelma ja viettää myös perhelomaa niin minusta tuossa ei ole mitään väärää. Kaksi viikkoa ehkä vähän pitkä aika kun menee puolet vuosilomasta, mutta esim viikon kaveriloma vuodessa on ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kova fani, pelaa itsekin jne.

Mutta ei mulle tulisi mieleenkään lähteä kavereiden kanssa pariksi viikoksi mihinkään. Mielemmin viettäisin viikon loman yhdessä miehen kanssa..

Luulin jo, että on luopunut ajatuksesta, mutta eilen kyläiltiin kaverinsa luona, jossa selvisi että suunnitelmat jo aika pitkällä. Grrr!

ap

Vierailija
4/7 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se joka tekisi asiat toisin olisi huonompi ihminen.



Teidän täytyy vakavasti keskustella miehen kanssa asiasta. Toisaalta, 2 viikkoa 104 viikosta kavereiden kanssa ei ole minusta mitenkään ylimitoitettua.

Vierailija
5/7 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies muuten hoitaa osansa teidän perheestä niin miksi ei saisi lähteä? Et sinä häntä omista sentään eikä kyse ole lapsesta.

Vierailija
6/7 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä täytyy nyt sit vielä keskustella aiheesta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffakin on nähty, ei mitenkään liity siihen tämä.

Onko mielestäsi jotenkin ennenkuulumatonta, että nuori mies haluaisi kavereiden kanssa tehdä jotain?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän