Rainbow loppuu, jäätkö kaipaamaan jotain tuotetta?
Mietin juuri, olenko ikinä ostanut mitään Rainbow-merkkistä. Ehkä joskus vessapaperia. Ei tule seurattua merkkejä, usein vain ottaa tutun, jota ollut ennenkin.
Kommentit (135)
Maalaisperunalastut mustapippuri-ruohosipuli. Ei ole muilla merkeillä yhtä hyvää tuotetta. :(
Rainbow korvataan Coop tuotemerkillä, eli osa tuotteista saa vain uuden nimen.
Kookosmaito! Todella paksua ja kermaista
Jään kaipaamaan suklaarusinoita. Joskus oli myös pähkinäsekoitus, joka oli edullinen. En tiedä, onko jossain kaupassa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Coop on kylläkin ihan oma tuotesarjansa, sitä saa jo monessa maassa ja Suomessakin Prismoissa.
Trooppinen sose. Parempaa kuin Bonnen vastaava ja huomattavasti edullisempi
Ananasrenkaita olen joskus ostanut ja ehkä tonnikalaa
Puupohjainen kissanhiekka. Alle 3€/pkt. Ainoa puupohjainen hiekka, jonka jaksaa kantaa kotiin ilman autoa. Muut hiekat eivät ole mistään kotoisin, sotkevat ja haisevat puhtainakin.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin loppuu? Linkki?
Paljonkin on tuotteita joita jään kaipaamaan, mm. kermajuusto, tonnikala, pyykinpesuaine jne. Lapsi tykkäsi yhdestä rainbow suklaapatukasta ja heartmixistä karkkipäivinään.
Ei kai ne tuotteet välttis katoa vaikka merkki muuttuu Coop:iksi? Ainakin säilykemaissit, joita ostan säännöllisen satunnaisesti, on ihan samaa tavaraa vaikka purkissa lukee nyt COOP. Huomasin lisäksi, että maissia taitaa olla uudessa pakkauksessa enemmän kuin Rainbow-merkkisenä. Muuten ihan samannäköinen pakkauskin, merkki vaan eri
Kaikkia. Ihan siksi että niissä oli kohtuullinen hinta-laatusuhde. Brändituotteisiin ei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Coopilla taitaa olla jo oma tuotevalikoima.
Vierailija kirjoitti:
Rainbow kermajuusto on mun lemppari.
Meidän lasten myös. Tulee surku kun ei saa iltapalaleipien päälle "mummon ja papan juustoa." Täytyy alkaa tyrkyttämään jotain vastaavaa
Puupohjainen kissanhiekka, kaikki gluteenittomat ja maidottomat tuotteet.
Rainbown voileipäpikkelsiä olen ostanut jo kymmenen vuotta. On parempaa ja puolet halvempaa kuin Kavli. Olen saanut sen myös pariin alepan korttelitoiveeseen.
Suklaalevyt ja alkoholiton lonkero muistaakseni myös Rainbowta. Tuota lonkeroa saa etsiä pitkin ja poikin juomahyllyjä, eli kauppareissuun 10 ylimäräistä minuuttia.