Rainbow loppuu, jäätkö kaipaamaan jotain tuotetta?
Mietin juuri, olenko ikinä ostanut mitään Rainbow-merkkistä. Ehkä joskus vessapaperia. Ei tule seurattua merkkejä, usein vain ottaa tutun, jota ollut ennenkin.
Kommentit (135)
Tuleekohan samat tavarat, samoilta toimittajilta, mutta pakataan vain esimerkiksi Coop-nimellä varustettuina?
Tuotteethan on eri valmistajien tuotteita, että pistääkö ne nyt sitten vaan Hk:n lihapullia omien pakettien lisäksi Rainbow-pakettien sijaan Coop-pakettiin, tällöinhän juuri mikään ei muuttuisi?
Vierailija kirjoitti:
Tuotteethan on eri valmistajien tuotteita, että pistääkö ne nyt sitten vaan Hk:n lihapullia omien pakettien lisäksi Rainbow-pakettien sijaan Coop-pakettiin, tällöinhän juuri mikään ei muuttuisi?
Todennäköisesti juuri näin, että pakkaus vaan muuttuu.
Oikein hyvä. En ole niitä ostanutkaan, koska en ole mikään sateenkaarihenkilö.
Vierailija kirjoitti:
Ei, Coop on eri sarja, toimii monessa maassa.
Rainbow kermajuusto on mun lemppari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, Coop on eri sarja, toimii monessa maassa.
Ja meinaat, että kaikki Rainbow-tuotteet nyt on kotimaisia ja lihapullia alettaisiin jatkossa raahaamaan jostain Puolasta?
Vierailija kirjoitti:
Miten niin loppuu? Linkki?
Lähinnä vain korvautuu Coop-tuotemerkillä,tuskin juuri muuttuu miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Rainbow kermajuusto on mun lemppari.
Ostin kunnes Arkijuustosta tuli sitä halvempaa.
Proteiinipatukat. Parhaimpia mitä löytyy. Makunsa puolesta siis, muu jargoni niissä ei kiinnosta
Kaikkien foobikoiden kiusaksi uusi nimi oilisi voinut olla vaikka homoherkku!
Vierailija kirjoitti:
Miten niin loppuu? Linkki?
Etsippä Lokki ihan itse kuule!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, Coop on eri sarja, toimii monessa maassa.Ja meinaat, että kaikki Rainbow-tuotteet nyt on kotimaisia ja lihapullia alettaisiin jatkossa raahaamaan jostain Puolasta?
Sieltä ostetaan edelleen mistä halvimmalla saadaan.
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvä. En ole niitä ostanutkaan, koska en ole mikään sateenkaarihenkilö.
Mitä ihmettä typerehdit, tavallisten ihmisten tavallista ruokaa! Vuodesta 1967! ENNEN jo kuin noi eräät omi sateenkaaren itseleen! Tilalle yhteis pohjoismainen merkki
Pikakahvia, juustoa ja vessapaperia jään kaipaamaan.
En jää kaipaamaan mitään, en vaikka koko S-kauppa lopetettaisi mutta sehän taitaa olla toiveunta vain.
Luulin että se on lopetettu jo aikoja sitten, en muista että olisin rainbowta nähnyt vuosiin.
Lager-olut ainakin on ollut suosittu, olen pannut merkille perjantaisin ruokaostoksilla, että näyttää moni ostavan.