S-ryhmän "Suomalainen menestysresepti" uusi kausi alkaa kohta - vieläkö ostat viime kauden tuotteita?
Itse kokeilin muutamia tuotetta mutta siihen se jäi. Mattila Brosin Chopped Pork oli kyllä hyvää mutta hinta liian kova annoksen kokoon nähden.
Kommentit (709)
Pakko olla kyl dumareitten kaa samaa mielt Katariinan setist.
Katsoin pakkausjakson. Köftiksen pakkaus oli kyllä onnistunut, ansaitusti 20p. Katalla toiseksi paras, mutta hieman tylsähkö siihen nähden, että luvattiin spesiaalimpaa.
Mitä oli tapahtunut harkäpaputofun (aiemmin Häfu) ja pakastekeksitaikinan (aiemmin Iisi tai Iizi) tuotenimille? Nyt pakkauksessa luki vain "Kotimainen tofun kaltainen". Ei kai se nimi ole nyt Tofun Kaltainen? Ja Erikan taikinan tuotenimenä paketissa luki Keksitaikina. Mielikuvituksetonta.
Hämmentää Erikan itku ja ihmetys mitä tuomarit häneltä haluaa. Tuomarithan sanoivat mielestäni ihan selkeästi, että värit oli liian hailakat ja nimi tylsä. Muuttaisi ainakin nämä.
Vierailija kirjoitti:
Katariinalla on ylimielinen hymy.
Aiemmin en kiinnittänyt huomiota, mutta nyt kun sanoit, niin seurasin jaksoa sillä silmällä. Olen kyllä samaa mieltä, tosi mairean oloinen.
Oli hyvä, että tehtävässä oli mukana sekä vanha että uusi mainosjuliste. Näki miten oli muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Bakerika näemmä tehny aluevaltauksen Uuni bisnekseen.
Oli kyllä epäonnistunut se uunijuliste 🤭
Pakkausjaksossa joku ulkoistaa pakkaamisen Viroon, onko se paljon edullisempaa? Itselle on tärkeää tuotteen täysi kotimaisuus eli sitä en osta.
Eikö joku voisi auttaa tuota Erikaa pukeutumisessa...osaava nuori nainenkun hän kuitenkin.. kauheissa paidoissa ...paljailla kintuilla..ei mitenkään herätä tuotteen ostohalukkuutta jos sen luoja on epäsiisti ja tukka jaavoilka roikkuen.
Ei luo mitenkään mielikuvaa hyvästä tuotteesta..sori..584
Ensivilkaisulla Köftiksen pakkauskuvasta tuli mieleen jokin iso siemen varsinkin halkaistuna.
Keksitaikinan iskulause olisi voinut olla ...
Tai siis onko se könttinä pakkauslaatikossa.
Ihmettelen reseptintekijän pukeutumistyyli. Aina, jollei ole yöpuku päällä, niin sitten jättisuuri juuri takamuksen peittävä paita.
Iisi on Tokmannilla myytävien siivouvälineiden nimi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö joku voisi auttaa tuota Erikaa pukeutumisessa...osaava nuori nainenkun hän kuitenkin.. kauheissa paidoissa ...paljailla kintuilla..ei mitenkään herätä tuotteen ostohalukkuutta jos sen luoja on epäsiisti ja tukka jaavoilka roikkuen.
Mietin myös että mitäköhän tuomarit juttelee kameroiden sammuttua tuosta hapituksestaan.
Muuten ei pokka petä heillä.
Fallerot, boltsit ja se nokkospesto hyviä. Näitä tulee säännöllisesti ostettua.
Minua kiinnostaa noista ainoastaan Kalawursti. Kalaa pitäisi syödä enemmän ja kalamakkara on kiinnostava tuote. Katariinan jälkiruokaan pullasekotuksineen en rahojani tuhlaisi. Härkäpapu- ja tofutuotteita en syö. Köftis minulle aivan turha tuote. Ja mitään valmiita eväsleipiä en ole ikinä ostanut enkä niihin rahojani tuhlaisi nytkään. Sen verran kun keksejä ostan, ostan ne valmiina, joten Erikan taikina jää ostamatta.
Ohjelman tuotteiden ongelma on, että moni niistä tulee olemaan pieneen kokoonsa nähden erittäin kallis tuote. Ja monella ihmisellä on koko ajan vähemmän rahaa käytössään, joten miettivät tarkkaan, mihin rahansa laittavat.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa noista ainoastaan Kalawursti. Kalaa pitäisi syödä enemmän ja kalamakkara on kiinnostava tuote. Katariinan jälkiruokaan pullasekotuksineen en rahojani tuhlaisi. Härkäpapu- ja tofutuotteita en syö. Köftis minulle aivan turha tuote. Ja mitään valmiita eväsleipiä en ole ikinä ostanut enkä niihin rahojani tuhlaisi nytkään. Sen verran kun keksejä ostan, ostan ne valmiina, joten Erikan taikina jää ostamatta.
Ohjelman tuotteiden ongelma on, että moni niistä tulee olemaan pieneen kokoonsa nähden erittäin kallis tuote. Ja monella ihmisellä on koko ajan vähemmän rahaa käytössään, joten miettivät tarkkaan, mihin rahansa laittavat.
Mitä iloa on prosessoidusta einesmakkarasta? Kalasta kala itse tai osta kalaa puhtaammassa muodossa ja opettele tekemään siitä ruokaa ilman, että tuotetta täytyy prosessoida pilalle.
Liittyen Katariinan jälkiruokaan, jo kauanhan on ollut jogurtteja kausimakuineen, kuten esim. Valion Uuniomena, jota juuri itse tässä syön.
Itse seuraan tätä ohjelmaa ihan mielenkiinnolla. Aikaisemmista kausista olen katsonut vain edellisen, eli tuon missä tehtiin kalatassuja ym. Kalatassut oli minusta hyviä ja ostaisin niitä edelleenkin, mutta mies vierasti niiden makua :(
Ilahduin myös harkäpapu-ja linssikeitosta, mutta linssikeitto on niin helppo tehdä itse, että sitä en osta valmiina ja siinä harköpapukeitossa oli korianteria, enkä voi sietää sitä maustetta. Samoin oli falleroissa joita ostin kerran. Boltsit on ihan ok ja niitä tulee välillä ostettua.
Tällä kertaa mukana olevista kiinnostaa ne vönermiehen palleroiset ja kalamakkara. Kiinnostaa myös miten härkäpaputofu tulee onnistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin myös että mitäköhän tuomarit juttelee kameroiden sammuttua tuosta hapituksestaan.
Muuten ei pokka petä heillä.
Eiköhän he ole sen verran fiksuja, etteivät puutu kilpailijoiden ulkoiseen habitukseen. Saatika, että takanapäin haukkuisivat ja ihmettelisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä iloa on prosessoidusta einesmakkarasta? Kalasta kala itse tai osta kalaa puhtaammassa muodossa ja opettele tekemään siitä ruokaa ilman, että tuotetta täytyy prosessoida pilalle.
Miksi ihmiset ei metsästä lihaansa itse tai osta lihaa puhtaassa muodossa ja opettele tekemään siitä ruokaa, ilman, että pitää ostaa prosessoitua makkaraa joka lienee myydyin lihajaloste.
Ilmeisesti lihakin on pilattu tekemällä siitä makkaraa?
Miksi ylipäätään mitään jalostetaan miksikään, kun kaiken voisi ostaa/metsästää/kalastaa/poimia alkuperäisessä muodossa
ja tehdä sen alusta asti itse ruuaksi???
Kalatassuja mielelläni ostaisin useamminkin, mutta miksi maustettu niin, ettei kalaa enää tunnista. Silakkapihvit parempia.
Boltsit ja Fallerot kelpotuotteita, samoin Rostikset, joissa myös mustikka- ja karjalanpaistiversiot. HappySoupit ihan hyviä, ellen itse tekisi ruokaa.
Roy veti kyl pointsit himaan brändiuudistuksel.