S-ryhmän "Suomalainen menestysresepti" uusi kausi alkaa kohta - vieläkö ostat viime kauden tuotteita?
Itse kokeilin muutamia tuotetta mutta siihen se jäi. Mattila Brosin Chopped Pork oli kyllä hyvää mutta hinta liian kova annoksen kokoon nähden.
Kommentit (709)
Mulla menee hermo niihin tuomareihin, niillä on niin väärät valinnat ja ärsyttäviä besserwissereitä. En voi katsoa ohjelmaa sen takia.
Tuomarit vaihtoon.
Kaikki parhaat tuotteet on käännytetty pois. Toivon että valmistajat jatkaisi tuotteidensa kehitystä vaikka eivät tässä kakkiohjelmassa menestyisikään.
Se vuoden takainen voimakeitto on jäänyt vaivaamaan mieltä, monta kertaa kaupassa olen toivonut löytäväni sellaisen tuotteen.
Kuka hölmö oikeasti nykypäivänä ostaa kalliita valmisleipiä kun samalla hinnalla saa leipäpaketin josta saa kymmeniä leipiä ja lisukkeetkin?
Tuomarit elää jossain fantasiamaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki parhaat tuotteet on käännytetty pois. Toivon että valmistajat jatkaisi tuotteidensa kehitystä vaikka eivät tässä kakkiohjelmassa menestyisikään.
Se vuoden takainen voimakeitto on jäänyt vaivaamaan mieltä, monta kertaa kaupassa olen toivonut löytäväni sellaisen tuotteen.
Mikäs oli voima-keitto, siis ilmeisesti joku muu kuin Happysoupin souppi jonka voimin pääsee kylläkin arjen supersankariksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hölmö oikeasti nykypäivänä ostaa kalliita valmisleipiä kun samalla hinnalla saa leipäpaketin josta saa kymmeniä leipiä ja lisukkeetkin?
Tuollaiset eväsleiväthän on tarkoitettu syötäväksi sellaisiin tilanteisiin, kun ei pääse sinne omaan keittiöön leikkaamaan, paahtamaan, voitelemaan ja täyttämään leipiä. Kaupasta ostettavia eväsleipiå syödään liikkuessa, matkalla, töissä, opiskellessa, puistossa, retkellä, jne. Kyllä niitä ostaa mm. kiireiset/helposta elävästä tykkäävät/ turistit/jne. Jos tekee liikkuvaa työtä eri kaupungeissa, matkalla ei ole välttämättä mitään paikkaa, missä tehdä itse eväitä tai välipaloja.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee hermo niihin tuomareihin, niillä on niin väärät valinnat ja ärsyttäviä besserwissereitä. En voi katsoa ohjelmaa sen takia.
Tuomarit vaihtoon.
Mä taas tykkään kaikista tuomareista, paitsi Sukula välillä tökkii.
Valitettavan paljon näitä on näkynyt alelaareissa. Tuhoontuomittu konsepti.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset eväsleiväthän on tarkoitettu syötäväksi sellaisiin tilanteisiin, kun ei pääse sinne omaan keittiöön leikkaamaan, paahtamaan, voitelemaan ja täyttämään leipiä. Kaupasta ostettavia eväsleipiå syödään liikkuessa, matkalla, töissä, opiskellessa, puistossa, retkellä, jne. Kyllä niitä ostaa mm. kiireiset/helposta elävästä tykkäävät/ turistit/jne. Jos tekee liikkuvaa työtä eri kaupungeissa, matkalla ei ole välttämättä mitään paikkaa, missä tehdä itse eväitä tai välipaloja.
Pakettiautomiesten ruokaa, siis.
Vierailija kirjoitti:
Itse toivoisin enemmän jotain helposti valmistettavia tuoreita kasvislisukkeita, joita olisi myynnissä ympäri vuoden. Tällaisia on toki olemassa esim. VIA-merkillä ja sillä, joka tekee myös näitä kaupassa myytäviä valmissalaatteja, mutta näitä on myynnissä vain grilkikauden ajan. Nämä on siis tarkoitus valmistaa grillissä. Itse ostin näitä paljonkin ja ihan uunissa muun ruoan kanssa valmistin. Tietysti itsekin voisi jotain kasviksia pilkkoa ja laittaa uuniin, mutta ei se ole sama asia. Pakasteissa näitä toki on saatavilla ympäri vuoden, mutta ei sekään ole ollenkaan sama asia.
Valmissalaatteihin tai kasviksiin minäkin kaipaisin jotain uutta tai eineksiin kasviksia. Nyt näitä ohjelmia katsoo vähän hämmästyneenä että taasko meille yritetään myydä valjuja harmaanruskeita mössöjä, palloja, makkaroita, puuroja ja litkuja joissa on lisäaine poikineen. Ei kyllä herätä ruokahalua. Lähes kaikki iloisen väriset jää jo alkukarsinnoissa rannalle. Komeron kipposet on iloinen poikkeus. En ole vielä ehtinyt maistaa, ovat aika arvokkaita.
Eineksiin kasviksii yritti jo muuan Huonoäiti mutta hintapiste oli turhan korkeella nähtävästi.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. En ole kuudenkymmenen ikäisenä ostanut yhtään ainoaa valmisleipää enkä ikinä tule ostamaan.
Katariinalla on ylimielinen hymy.
Täytyy muistaa et Katariinalt löytyy kuiteski takataskust jo yks voittoisa Menestysrespa joten on varaakin olla pikkaisen ym.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy muistaa et Katariinalt löytyy kuiteski takataskust jo yks voittoisa Menestysrespa joten on varaakin olla pikkaisen ym.
Joku tykkää Rostiksesta. Minusta se ei ole hyvä, mieluummin syön aitoa karjalanpiirakkaa.
Sit huipennetaas joulu tsiigailemal mitä menestysrespan kehittelijät on saanu tällä erää kehiteltyy!
On kyl oivallinen toi Katariinan setti.
Bakerika näemmä tehny aluevaltauksen Uuni bisnekseen.
HÄFUn brändiin sopis paremmin härkämäisesti erilainen.
Katsoin mainoslause ja -julistejakson. Olipas tällä kertaa kehnoja julisteita. Katalla ehkä ainoa valmiin ja ammattimaisen näköinen juliste. Napakka mainoslause. Vähän siinä ja siinä onko liian överi se leivoskasa.
Siva sai huonoimmat pisteet, vaikka minusta hän ei ollut huonoin. Itse olisin muuttanut julistetta siten, että olisin kiinnittänyt fokuksen niihin piirakoihin ja leikannut niitä auki siten, että näkyy täytettäkin. Nyt näytti siltä, että turkkilaisella äidillä oli syli täynnä puikulaperunoita. Mutta tykkäsin julisteen äidistä, värimaailmasta ja fontista.
Minusta huonoin juliste oli keksitaikinalla. Erikan kannattaisi nyt kääntyä ammattilaisen puoleen ja ottaa paremmat kuvat. Nämä molemmat julistevaihtoehdot näyttivät melko kotikutoisilta ja vähän ankeiltakin. Ensimmäisessä uuni oli pääosassa ja leipojan käsi blokkasi näkyvyyttä. Toisessa versiossa Erikan takana oli ikävän näköiset sairaalaverhot tai joku muu outo harsoverso. Mainoskuvissa keksit pääosaan.
Herkän ensimmäisessä julisteessa kerrottiin uusi nimi, eli Tohvu oli vaihtunut muotoon Häfu. Toisessa julisteversiossa ei näkynyt enää tuotteen nimeä lainkaan, miksei? Menikö nimi taas vaihtoon? Jyrki käyttäytyi nyt jotenkin kumman suojelevasti Eetua kohtaan ja torppasi muiden kritiikit. Minusta mainoslauseesta pitäisi tulla paremmin esille se, että se on härkäpavusta tehty tofun suomalaisversio. Mainoskuvasta ei välittynyt mikä tuotteessa on se innovaatio.
Rebl-Martin mainosjulisteet olivat ehkä liiankin korkealentoisia? Ei ehkä kaikki ohikulkijat osaa yhdistää mainoksen merkkihenkilöitä kasvissyöntiin. Ihan hyvät ajatukset taustalla, mutta itseäni häiritsee se, että julisteessa lukee tarkoituksella "vallan kumouksellisille". Omat aivoni haluaisivat kovasti liittää sanat yhdyssanaksi. Tuotteen nimeksi tuli muuten Rebl Lankku.
Kalawurstin toinen juliste oli ihan hyvä, koska oli koristettu vesistöä. Mutta minuakin vähän tökki "kunnon makkara kotivesiltä" -lauseessa se "kunnon". Eikö siihen voisi keksiä jotain muuta?
Kaiken kaikkiaan tuomarit olivat melko pliisuja, liiankin kilttejä tässä jaksossa. Ihmetytti myös miksei jakson puolivälin asiantuntijaraati (Sikke, Kasper, yms) maistaneet ja kommentoineet olleenkaan ensimmäistä tuotetta eli Twisted Oats -leivospuuroa. Tai neckommentit oli leikattu pois.