S-ryhmän "Suomalainen menestysresepti" uusi kausi alkaa kohta - vieläkö ostat viime kauden tuotteita?
Itse kokeilin muutamia tuotetta mutta siihen se jäi. Mattila Brosin Chopped Pork oli kyllä hyvää mutta hinta liian kova annoksen kokoon nähden.
Kommentit (709)
Vierailija kirjoitti:
Saako niitä munataskuja vielä vai mitä ne nyt oli
On paistopistetuote ja pakasteallastuote.
Nyt on kyllä sellaiset tuotteet ettei ehkä tule edes kokeiltua, ei innosta.
Viime vuotisissa taas oli hyviä - keitot, butter chicken, ne savuateriat, noita syöty monta kertaa. Kalatassu ei ollu kummoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoin finaalijakson tuomariston maistelut, kehut ja kritiikit, ajattelin että taitaapa sittenkin Kalawursti tai jopa Rebl tai Herkkä voittaa. Mutta mitä ihmettä. Kun annettiin pisteet, niin Erika nostettiinkin kärkeen 🤯 Ei jumaleissön. Heitin aiemmin vitsillä, että Erika arvatenkin voittaa, koska tuomarit on kohdelleet häntä koko kauden ajan silkkihansikkain. Mutta niin vain voittikin.
Mä en tajua. Miten joku pakastekeksitaikina(!) voi olla suuri suomalainen innovaatio? Eikö tässä ohjelmassa haettu nimenomaan jotain uutta ja erilaista? Pakastekeksitaikinoitahan on meillä jo kaupoissa. Eikä mikään suklaahippu-merisuolakeksi ole todellakaan mikään uusi juttu. Keksi on muutenkin tylsimpiä leivonnaisia.
Suhmurointia, sanon minä.
kalamakkaraa lukuunottamattahan nuo kaikki löytyy jo kaupoista tavalla tai toisella.
Elämme sellaisessa runsaudensarvessa, että on vaikea keksiä kokonaan uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kuulun siihen ihmisryhmään, jota nuo Erikan keksit kiinnostaa, mutta en vertaisia niitä K-menun kekseihin enkä niitä ostaisi. Itse näkisin verrokkituotteena enemmänkin Lidlin paistopisteen keksit? Näissähän jää paistajan päätettäväksi, että kuinka kypsäksi keksit haluaa paistaa.
Ostitko suomalaista valmiskeksitaikinaa silloin, kun sitä viimeksi oli myynnissä?
Onko sitä ollut joskus myynnissä?
https://www.s-kaupat.fi/tuote/caccu-250-g-chocolate-chip-paistovalmis-c…
Minä paistoin pellillisen Bakerika-keksejä. Ovat hyviä, mutta eivät yhtään sen parempia kuin kaupan valmiit keksit. Tiedän paljon paremmanmakuisia keksejä, mutta myös paljon huonompia. Minun mielestäni nuo bakerikan keksit, joista molempia kokeilin, ovat ns. keskinkertaisia. Ja jos hinta otetaan huomioon niin...joo. Tätä hehkutusta keksien ympärillä en ymmärrä. Mitään persoonallistahan näissä ei ole. Hyvälle maistuvat, mutta siinä kaikki.
Nii. Mikä ihmeen innovaatio on sikakallis keksitaikina ??? Säälivoittoko?
Vierailija kirjoitti:
Pilaavat aina nämä uutuudet poskettomalla "TV:stä tuttu uutuus"- hinnoittelulla.
Sama juttu esim. kotimaisilla kalasäilykkeillä. Joku särki on lähes ilmaista raaka-aineena, ja muikkukin olisi melkoisen halpaa, mutta nämä saavat taiottua hinnaksi purkitettuna jotain 30€/kg.
Ja sitten ihmettelevät, että miksei kotimainen järvikala käy kaupaksi.
Raaka-aineina löytyvät tuorekalatiskiltä. Purkitettuna ovat läpikäyneet mittavan tehdasprosessin. Sen jälkeen muukin maksaa kuin raaka-aine.
Mitä ne viime kauden tuotteet olivat?
Mitä ovat tämän kauden tuotteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kuulun siihen ihmisryhmään, jota nuo Erikan keksit kiinnostaa, mutta en vertaisia niitä K-menun kekseihin enkä niitä ostaisi. Itse näkisin verrokkituotteena enemmänkin Lidlin paistopisteen keksit? Näissähän jää paistajan päätettäväksi, että kuinka kypsäksi keksit haluaa paistaa.
Ostitko suomalaista valmiskeksitaikinaa silloin, kun sitä viimeksi oli myynnissä?
Onko sitä ollut joskus myynnissä?
https://www.s-kaupat.fi/tuote/caccu-250-g-chocolate-chip-paistovalmis-c…
En ole edes huomannut tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuliko sen härkäpaputofun lopulliseksi tuotenimeksi todella "Tofun kaltainen"?
Eli resepteissä lukee: "Kuutioi 1 pkt Tofun kaltaista. Lisää Tofun kaltaiset pannulle ja paista öljyssä. ..."
Minusta se Häfu olisi ollut todella hyvä. Taisi olla Kurttila, joka torppasi nimen mielestään jotekin halpana.
Vierailija kirjoitti:
Minä paistoin pellillisen Bakerika-keksejä. Ovat hyviä, mutta eivät yhtään sen parempia kuin kaupan valmiit keksit. Tiedän paljon paremmanmakuisia keksejä, mutta myös paljon huonompia. Minun mielestäni nuo bakerikan keksit, joista molempia kokeilin, ovat ns. keskinkertaisia. Ja jos hinta otetaan huomioon niin...joo. Tätä hehkutusta keksien ympärillä en ymmärrä. Mitään persoonallistahan näissä ei ole. Hyvälle maistuvat, mutta siinä kaikki.
Paljonko niissä on kaloreita?
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen jakso jäi viimeiseksi. Jyrki Sukula ja viereinen herra pilasivat ohjelman ylimielisyydellään. Ruokien esittelijät sympaattisia. Sama kalaheppu taas esittelemässä kalanakkejaan, miksi? Ehdokkaita sata. Ohjelman idea hyvä, raadista kaksi edellämainittua vaihtoon.
Jukka Kurttila on kyllä välillä hävytön. Mutta joskus aiheesta herättelee näitä innovaattoreita, että eivät luule itsestään ja tuotteistaan liikoja. Päällysaho on sympaattinen, aina hymy huulilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, kun kyse on herkuista, joita ei joka päivä mätetä naamaan?
Sukulastakin kuoriutuu selvästi pikkuhiljaa vegehörhö. Ollut niin pihvimies ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen jakso jäi viimeiseksi. Jyrki Sukula ja viereinen herra pilasivat ohjelman ylimielisyydellään. Ruokien esittelijät sympaattisia. Sama kalaheppu taas esittelemässä kalanakkejaan, miksi? Ehdokkaita sata. Ohjelman idea hyvä, raadista kaksi edellämainittua vaihtoon.
Jukka Kurttila on kyllä välillä hävytön. Mutta joskus aiheesta herättelee näitä innovaattoreita, että eivät luule itsestään ja tuotteistaan liikoja. Päällysaho on sympaattinen, aina hymy huulilla.
Mä tykkään tuosta Kurttilasta, koska hän uskaltaa kritisoida ja olla eri mieltä. Ärsyttää, jos kuorossa vaan kehutaan ja lellitään. Samasta syystä olen äänestänyt Päivi Räsästä, jonkun pitää haastaa muiden ajatuksia.
Kyllä muakin vähän ihmetytti että keksitaikina voitti. tai jos täytetty leipä olisi voittanut. Tai joku puuro. ohjelma nyt on kuitenkin menestysresepti, joten nimi ei ainakaan sulje pois jo kertaalleen tehtyjä tuotteita, kaipailee vain niiden menestyksekkäintä reseptiä.
kalamakkara ja härkäpaputofu ovat kyllä ihan uusia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, kun kyse on herkuista, joita ei joka päivä mätetä naamaan?
Miksei tätä saisi nykyään edes kysyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N. 170 kaloria/keksi.
485kcal/100gr. Pussissa on 210 gr keksitaikinaa. Pakkauksessa 6 keksiä, yksi painaa 35 gr.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi se puuronainen ei voittanut. Vaikutti todella ylimieliseltä.
Viime vuoden sushike ei muuten ollut kaupassa kuin Max viikon. Sitten hävisi. Sama kohtalo tulee olemaan puurolla. Rebl leivät ja kalamakkara kiinnostavat. Saman hepun viime vuoden kalapaikat olivat aivan karmeita eikä niitä myydä enää.
Kalatassut edelleen kylmähyllyssä.
Minuakin kiinnostaisi tietää. Itse asiassa voisin jopa kokeilla heti. Ostin taikinaa pakastimeen. Jos odotat viisi minuuttia niin tulen tänne vastaamaan miten kävi.