Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

S-ryhmän "Suomalainen menestysresepti" uusi kausi alkaa kohta - vieläkö ostat viime kauden tuotteita?

Vierailija
16.11.2023 |

Itse kokeilin muutamia tuotetta mutta siihen se jäi. Mattila Brosin Chopped Pork oli kyllä hyvää mutta hinta liian kova annoksen kokoon nähden.

Kommentit (709)

Vierailija
401/709 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puurosta hävisi ainoa kiinnostava makuvariantti tässä välissä. Samoin köftistä vain yhdessä maussa tarjolla.

Vierailija
402/709 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksitaikinassa vain 210 g, aika kallista.

6 keksiä on pakkauksessa. 

Siis keksitaikina maksaa 3,49 euroa ja siitä saa 6 keksiä! K-Menun suklaacookieita on 8 kpl paketissa, ja se maksaa 0,55 euroa. Eikä tarvitse paistaa itse eikä kuluttaa sähköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/709 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kunnia Erikalle voitosta. Arvostan suuresti nuorta yrittäjää.

Mutta... minun käsittääkseni "Suomalaisessa menestysreseptissä" on koko sen (lyhyen) historian painotettu uusien innovaatioiden tärkeyttä. Ja niitähän nämä finalistit ovat yleensä olleetkin, mutta en vaan voi määritellä voittajaksi valittua tuotetta innovaatioksi. Miten se on innovaatio? Mitä lisäarvoa se tuo tuotteen ostajalle?

Ehdottomasti haluan kokeilla, miltä voittajatuote maistuu. Ja uskon, että hyvältä maistuvat. Paistan keksejä ensi viikon vaalivalvojaisiin.

Söin Rebl-ruisleivän tänään, yhden bulgur-piirakan ja omenakinuskipulla-puuron. Ja kaikista tykkäsin!

Vierailija
404/709 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi se puuronainen ei voittanut. Vaikutti todella ylimieliseltä.

Viime vuoden sushike ei muuten  ollut kaupassa kuin Max viikon. Sitten hävisi. Sama kohtalo tulee olemaan puurolla. Rebl leivät ja kalamakkara kiinnostavat. Saman hepun viime vuoden kalapaikat olivat aivan karmeita eikä niitä myydä enää.

Katariina(?) ei ole ylimielinen vai etkö nähnyt kuinka oli ensimmäisenä aidosti ilotsemassa myös muiden onnistumisista. Onnea voittajalle, mutta keksit jää kohdallani ostamatta, koska en syö keksejä, mutta Katan puurojen maistamista odotan eniten. Martti oli söpö ja komea finaalissa. Hih. :)

Vierailija
405/709 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuliko sen härkäpaputofun lopulliseksi tuotenimeksi todella "Tofun kaltainen"? 

Eli resepteissä lukee: "Kuutioi 1 pkt Tofun kaltaista. Lisää Tofun kaltaiset pannulle ja paista öljyssä. ..." 

Minusta se Häfu olisi ollut ihan hyvä.

Samaa mieltä. Toi " tofun kaltainen" herättää negatiivisia ajatuksia. "Tämä nyt vaan on tällaista tofun kaltaista, mutta ei yllä tofun tasolle". Ratsastetaan toisella tuotteella ja pyydellään anteeksi, ettei osattu tehdä tofun vertaista. Whaat.

Vierailija
406/709 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näitä uutuuksia ei ikinä lanseerata kunnon tarjouksilla?

Päin vastoin hinnoittelu on niin posketonta, että moni jättää kokeilematta pelkästään hinnan vuoksi.

Se perinteinen maistiaisten tarjoaminenkin voisi toimia. Jos tuote on niin mahottoman erinomainen, niin kova hintakin on helpompi hyväksyä.

Tosin S-marketissa on kyllä melkoisen hyviä ja edullisia suklaakeksejä ihan Rainbow:na ja Coop:inkin, pikku paketti maksaa euron molemmin puolin.

Tosin yleensä saa myös palmuöljyt kaupan päälle. Mutta missäpä ei saisi.

Itse en ole keksi- ihminen, ei kiinnosta eikä maistu. Kuitenkin on hölmöä verrata näitä johonkin Rainbown tuotteisiin, jotka on tehty jossain Baltian maassa halvimmista mahdollisista raaka- aineista. 

Vierailija
407/709 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi se puuronainen ei voittanut. Vaikutti todella ylimieliseltä.

Viime vuoden sushike ei muuten  ollut kaupassa kuin Max viikon. Sitten hävisi. Sama kohtalo tulee olemaan puurolla. Rebl leivät ja kalamakkara kiinnostavat. Saman hepun viime vuoden kalapaikat olivat aivan karmeita eikä niitä myydä enää.

"Ai onko Kalatassu lopetettu? En tiennytkään. No, jäi maistamatta. Onneksi on oma pakastin täynnä ahventa ja lohta. Ei tule siksi koskaan ostettua kalaa kaupasta, muuta kuin joskus tonnikalaa pizzaan yms."

Ostin juuri kalatassuja. Ei siis lopetettu.  Niissä kyllä kalan makua ei mausteisuuden alta oikein löydä. 

Vierailija
408/709 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Twisted Oatsissa ei ole Katan mukaan yhtään lisättyä sokeria eikä muitakaan makeutusaineita, mistä se tuotteen makeus ja laivonnaisten maku tulee?

Marjoista ja hedelmistä.

Vierailija
409/709 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näitä uutuuksia ei ikinä lanseerata kunnon tarjouksilla?

Päin vastoin hinnoittelu on niin posketonta, että moni jättää kokeilematta pelkästään hinnan vuoksi.

Se perinteinen maistiaisten tarjoaminenkin voisi toimia. Jos tuote on niin mahottoman erinomainen, niin kova hintakin on helpompi hyväksyä.

Tosin S-marketissa on kyllä melkoisen hyviä ja edullisia suklaakeksejä ihan Rainbow:na ja Coop:inkin, pikku paketti maksaa euron molemmin puolin.

Tosin yleensä saa myös palmuöljyt kaupan päälle. Mutta missäpä ei saisi.

Itse en ole keksi- ihminen, ei kiinnosta eikä maistu. Kuitenkin on hölmöä verrata näitä johonkin Rainbown tuotteisiin, jotka on tehty jossain Baltian maassa halvimmista mahdollisista raaka- aineista. 

Nyt, kun ruoka ja kaikki muukin on koko ajan kallistunut, ei ole ollenkaan hölmöä verrata Erikan keksejä Rainbown, K-Menun tai Pirkan tuotteisiin.

Erikan 6 keksiä maksaa 0,58 euroa/kpl + paistamiseen kulunut sähkö. Ostamani K-Menun Hollannissa valmistetut suklaacookiet maksavat alle 0,07 euroa/kpl. Ja ihan hyviä ovat. 

Eli Erikan keksit maksavat yli 8 kertaa enemmän kuin K-Menun suklaacookiet. Se pistää kuluttajan miettimään.

Valinnoilla voi tehdä suhteessa isojakin säästöjä. Ne, kenellä ei ole rahasta pulaa, voivat tietenkin kannattaa kotimaista ja ostaa Erikan keksitaikinaa.

Vierailija
410/709 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalamakkaraa en söis ikinä,menestyyköhän.

Muutenkin outoa kilpailua,onkohan mitään jäljellä lopputuotteessa alkuperäiseen reseptiin.

Millähän perusteella valitaan loppukilpailuun menevät.

Aion kalamakkaraa kyllä kokeilla.  Toivottavasti kalan makua mausteet eivät kokonaan peitä.

Vierailija
411/709 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noista nyt oikein mikään innosta varsinkaan tuolla hinnoittelulla.

Vierailija
412/709 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toivoisin enemmän jotain helposti valmistettavia tuoreita kasvislisukkeita, joita olisi myynnissä ympäri vuoden. Tällaisia on toki olemassa esim. VIA-merkillä ja sillä, joka tekee myös näitä kaupassa myytäviä valmissalaatteja, mutta näitä on myynnissä vain grilkikauden ajan. Nämä on siis tarkoitus valmistaa grillissä. Itse ostin näitä paljonkin ja ihan uunissa muun ruoan kanssa valmistin. Tietysti itsekin voisi jotain kasviksia pilkkoa ja laittaa uuniin, mutta ei se ole sama asia. Pakasteissa näitä toki on saatavilla ympäri vuoden, mutta ei sekään ole ollenkaan sama asia.

Tuoreita kasvislisukkeita on pakasteena ja heviosastolla tosi paljon. Pilkotut vihanneksethan ei ole vielä mikään menestysresepti, siis valmis eines.  Ateriakippo -brandi oli lähinnä pilkottujen vihannesten ajatusta, mutta siis valmis syötävä.

Vierailija
413/709 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoin finaalijakson tuomariston maistelut, kehut ja kritiikit, ajattelin että taitaapa sittenkin Kalawursti tai jopa Rebl tai Herkkä voittaa. Mutta mitä ihmettä. Kun annettiin pisteet, niin Erika nostettiinkin kärkeen 🤯 Ei jumaleissön. Heitin aiemmin vitsillä, että Erika arvatenkin voittaa, koska tuomarit on kohdelleet häntä koko kauden ajan silkkihansikkain. Mutta niin vain voittikin. 

Mä en tajua. Miten joku pakastekeksitaikina(!) voi olla suuri suomalainen innovaatio? Eikö tässä ohjelmassa haettu nimenomaan jotain uutta ja erilaista? Pakastekeksitaikinoitahan on meillä jo kaupoissa. Eikä mikään suklaahippu-merisuolakeksi ole todellakaan mikään uusi juttu. Keksi on muutenkin tylsimpiä leivonnaisia.

Suhmurointia, sanon minä.

Lähinnä ihmettelen uunin lämmitystä muutamaksi minuutiksi kuutta keksiä varten. 

Vierailija
414/709 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulun siihen ihmisryhmään, jota nuo Erikan keksit kiinnostaa, mutta en vertaisia niitä K-menun kekseihin enkä niitä ostaisi. Itse näkisin verrokkituotteena enemmänkin Lidlin  paistopisteen keksit? Näissähän jää paistajan päätettäväksi, että kuinka kypsäksi keksit haluaa paistaa. 

Vierailija
415/709 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä millä perusteella keksit voitti.

Ehkä tarvitaan voittajaksi vaihtelua erilaisille palleroille.  Itseä kiinnostaa Häfu eli tofun kaltainen ja Köftis, joka oli paistopistetuote Prismoihin.  Muuten pakateessa. 

Vierailija
416/709 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoin finaalijakson tuomariston maistelut, kehut ja kritiikit, ajattelin että taitaapa sittenkin Kalawursti tai jopa Rebl tai Herkkä voittaa. Mutta mitä ihmettä. Kun annettiin pisteet, niin Erika nostettiinkin kärkeen 🤯 Ei jumaleissön. Heitin aiemmin vitsillä, että Erika arvatenkin voittaa, koska tuomarit on kohdelleet häntä koko kauden ajan silkkihansikkain. Mutta niin vain voittikin. 

Mä en tajua. Miten joku pakastekeksitaikina(!) voi olla suuri suomalainen innovaatio? Eikö tässä ohjelmassa haettu nimenomaan jotain uutta ja erilaista? Pakastekeksitaikinoitahan on meillä jo kaupoissa. Eikä mikään suklaahippu-merisuolakeksi ole todellakaan mikään uusi juttu. Keksi on muutenkin tylsimpiä leivonnaisia.

Suhmurointia, sanon minä.

Lähinnä ihmettelen uunin lämmitystä muutamaksi minuutiksi kuutta keksiä varten. 

Just näin! 👍

En ikinä valmista uunissa mitään sellaista jonka kesto on pari minuuttia. Tai no, vain silloin jos samalla lämmöllä tekee paljon muutakin.

Vierailija
417/709 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Twisted Oatsissa ei ole Katan mukaan yhtään lisättyä sokeria eikä muitakaan makeutusaineita, mistä se tuotteen makeus ja laivonnaisten maku tulee?

Marjoista ja hedelmistä.

Omenamehutiivisteestä, jossa on yli puolet sokeria.

Vierailija
418/709 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsyiskö noi keksit mikrossa?

Vierailija
419/709 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuulun siihen ihmisryhmään, jota nuo Erikan keksit kiinnostaa, mutta en vertaisia niitä K-menun kekseihin enkä niitä ostaisi. Itse näkisin verrokkituotteena enemmänkin Lidlin  paistopisteen keksit? Näissähän jää paistajan päätettäväksi, että kuinka kypsäksi keksit haluaa paistaa. 

Ostitko suomalaista valmiskeksitaikinaa silloin, kun sitä viimeksi oli myynnissä?

Vierailija
420/709 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostitko suomalaista valmiskeksitaikinaa silloin, kun sitä viimeksi oli myynnissä?

Onko sitä ollut joskus myynnissä?