Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tavannut taas toista naista

Vierailija
16.11.2023 |

Aiemmin mainitsin tänne, että löysin kumppanini puhelimesta viestejä toisen naisen kanssa, mukaan lukien seksuaalisia ja lempeitä viestejä. He ovat nyt uudestaan tavanneet ja käyneet yhdessä kahvilla. Miksi hän käyttäytyy näin? Mitä tehdä?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko komea mies. Komea mies pettää aina naisia. Ota ruma mies seuraavaksi niin ei petä.

Vierailija
62/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tekee niin?

- Koska on ihastunut tuohon toiseen naiseen.

Ei välttämättä edes sitä, vaan ihastunut tunteeseen, kun saa ihailua ja huomiota naisilta. Riippuu vähän tapauksesta.

Minun ex-mieheni ei kokenut ollenkaan tekevänsä mitään väärää, koska eihän hän ollut niihin naisiin ihastunut. Ja uskon sen, koska ne naiset vaihtuivat jatkuvasti. Hänestä oli vain mukavaa, kun nuoret sinkkunaiset ihastuivat häneen helposti, lähettivät seksikkäitä viestejä ja kuvia ja halusivat tavata, pommittivat miestäni, koska olisivat halunneet omakseen. Minä myös näin sitä viestittelyä, ei mieheni vastannut heille samalla tavalla tai lähettänyt dick picejä, sillä tavalla hän oli uskollinen minulle. Hänen viestinsä naisille olivat suht neutraaleja, sellaisia ystävällisiä. 

Ex-mieheni ei ymmärtänyt ollenkaan, että touhu oli silti todella epäkunnioittavaa minua kohtaan. Puolisolleen lojaalin kuuluu ajatella ja sanoa, että kiitos, mutta olen parisuhteessa enkä tarvitse minuun ihastuneesta sinkkunaisesta viestittely- ja kahvitteluseuraa.

Minä sain tarpeekseni miehen peleistä ja hän jäi aivan murtuneena ihmettelemään ja ruikuttamaan, että hylkäsin ihan turhan takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko komea mies. Komea mies pettää aina naisia. Ota ruma mies seuraavaksi niin ei petä.

Kyllä voi rumakin mies pettää. Ei vain komeat miehet tai kauniit naiset petä.

N44

Vierailija
64/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisen mälliämpärin ainoa ja suurin elämäntehtävä on kehuskella oikein avoliitossa olevan miehen reikään toimimiselle. Siinäpä varsinainen saavutus, muita ei sitten taida ollakaan.

Hei, tää keskustelu ei koske sua ja sun mälliämpärijuttuja, mee nyt jo pois täältä. Mene vaikka harrastamaan sitä aikatauluttamatonta seksiä.

Vierailija
65/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies. Pettäjä in aina pettäjä. Ei se tule muuttumaan. 

Vierailija
66/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin täällä yhtäläisellä oikeudella kuin rinkelireikä. Mene itse pois, jos et totuttaa kestä.

Mitä kyseinen henkilö teki sulle kun sun pitää toistuvasti hyökätä häntä kohtaan menemällä henkilökohtaisuuksiin? Ei hän ole tämän ketjun aihe vaan ap:n tilanne. Oletko kenties petetty aviovaimo kun meni noin tunteisiin vai onko kyse siitä, että joku varattu saa rinkeliä ja sä et?

Vierailija
67/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin täällä yhtäläisellä oikeudella kuin rinkelireikä. Mene itse pois, jos et totuttaa kestä.

Täällä kuuluu kommentoida keskustelun aihetta, ei ketään kiinnosta sun mälliämpärimielipiteet vaikka ne olis kuinka totuuksia. Minä olen täällä koska kommentoin ap:n viestiä. 

Vierailija
68/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis, haluavatko miehet sitä seksiä vain puhtailta neitsyiltä? Ja  niitä saisi olla vaikka 72? No eihän siinä mitään,  jihad pystyyn vaan.

Vierailija
69/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sen toisen naisen vika. Ei miehesi sinua itsensä kanssa voi pettää, vaan pettämiseen tarvitaan kaksi. 

Näin se on.

Tämä on näiden naisten vika ja ovat yhdessä kehittäneet tämän koko keissin, että pääsevät taas pätemään ja leikkimään viatonta.

Vierailija
70/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumathan jakelee aina jos joku vähänkin osoittaa kiinnostusta.

Näin se vaan menee.

Vierailija
71/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Itseasiassa kauniit naiset ovat uskollisimpia kumppaneita mitä mies voi ikinä löytää. Kauniin naisen kun ei tarvitse todistella itselleen kelpaavansa kenelle tahansa sillä hän tietää sen muutenkin. 

Kauniilla naisella on aina kultainen ja rakastava sydän. 

Vierailija
72/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis, haluavatko miehet sitä seksiä vain puhtailta neitsyiltä? Ja  niitä saisi olla vaikka 72? No eihän siinä mitään,  jihad pystyyn vaan.

Mulle riittää yks vähän ajettu perinteinen kohdullinen nainen. Näiden kohduttomien nykynaisten päälle en oikein ymmärrä mitään..

Vierailija
73/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa ii AI äl aa LA AI-LA?

Vierailija
74/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Itseasiassa kauniit naiset ovat uskollisimpia kumppaneita mitä mies voi ikinä löytää. Kauniin naisen kun ei tarvitse todistella itselleen kelpaavansa kenelle tahansa sillä hän tietää sen muutenkin. 

Kauniilla naisella on aina kultainen ja rakastava sydän. 

Höpö höpö. Yhtälailla kaunis nainen voi pettää. Eikä kauniilla naisilla todellakaan ole aina kultainen ja rakastava sydän. Huvittavaa esittää tuollaisia päätelmiä pelkän ulkonäön perusteella.

N44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi