Mies tavannut taas toista naista
Aiemmin mainitsin tänne, että löysin kumppanini puhelimesta viestejä toisen naisen kanssa, mukaan lukien seksuaalisia ja lempeitä viestejä. He ovat nyt uudestaan tavanneet ja käyneet yhdessä kahvilla. Miksi hän käyttäytyy näin? Mitä tehdä?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Naiset jättävät miehen niin herkästi että ei ole millään tavalla kannattavaa sitoutua yhteen naiseen kun se suhde päättyy kuitenkin parinvuoden päästä siihen että nainen jättää miehen kun haaveilee uudesta alkuhuumasta
Naisilla on paha tapa sitoutua vain taloudellisesti mieheen, lähinnä siihen miehen lompakkoon.
Onhan se tietysti huumaannuttavaa saada elämäänsä kaikkea kivaa ja hyödyllistä, mutta lopulta kun ahneus iskee niin nainen etsii itselleen tukevamman lompakon ja hylkää hänen elämäänsä siihen asti rahoittaneen miehen kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan muistaa mistä kirjoitit aikaisemmin.. Jätä mies.
Miksi mies pitäisi jättää? Kannattaisi keskustella miehen kanssa rauhallisesti ja rakentavasti asiasta, eikä suinpäin vain sännätä karkuun tilanteesta.
Enköhän tämän tapainen mies kannata kuitenkin vapauttaa takaisin luontoon? Kauhea rasitus naiselle tuollainen käytös.
Kysy mieheltä hyväksyykö , jos sinä alat ip kahvittelemaan miesten kanssa .
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan?
Koska pallit pitää pestä, eikä saippua pysy käpälässä.
Soitat toiselle naiselle vihaisen puhelun ja käsket jättää miehesi rauhaan! Ei kannata ilman taistelua luovuttaa!
Höpön höpöä koko aloitus.
Ap on saanut vaikutteita Hirviniemen tapauksesta.
Ihan oikeastikko luulet, että ovat käyneet vain kahvilla jos viestit on olleet seksiviestejä?🤔
Tossa on nyt sellainen tilanne, että miehesi on ihastunut ja jos tuo nainen haluaa miehesi niin paljoa et voi tehdä. Anna sen mennä äläkä jää odottelemaan, että lopettaa tapailun. Se tulee varmasti jatkumaan ja jossain kohtaa sinut jätetään ja se tulee olemaan ihan vain ilmoitusluontoinen asia.
Mies saattaa jäädä sinun luo, jos tuon toisen naisen kanssa homma ei onnistu tai yrittää ryömiä takaisin sitten kun se ei onnistu.
Sieluni silmin näen sinut laulamassa sydänsurujasi..
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naisten tapoihin kuuluu iskeä varattuja miehiä ei kai siinä mitään niin uutta ole?
Meillä miehillä taas on lojaaliutta ja solidaarisuutta toisiamme kohtaan, ettemme varattuihin naisiin koskisi ikinä.
Pettäminen on naisten ongelma, me miehet emme moiseen sorru ikinä.
Eikö tässä ole ensimmäinen poikkeama tilastoon sitten? Aloittajan mies pettää aloittajaa ja sinä sanot, että miehet ei ikinä petä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan muistaa mistä kirjoitit aikaisemmin.. Jätä mies.
Miksi mies pitäisi jättää? Kannattaisi keskustella miehen kanssa rauhallisesti ja rakentavasti asiasta, eikä suinpäin vain sännätä karkuun tilanteesta.
Enköhän tämän tapainen mies kannata kuitenkin vapauttaa takaisin luontoon? Kauhea rasitus naiselle tuollainen käytös.
Älä oo taas tollanen.. 😘 höpsö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naisten tapoihin kuuluu iskeä varattuja miehiä ei kai siinä mitään niin uutta ole?
Meillä miehillä taas on lojaaliutta ja solidaarisuutta toisiamme kohtaan, ettemme varattuihin naisiin koskisi ikinä.
Joo ei toki miehet sekaannu varattuihin. :D Miehet kyllä pettää ja panee myös varattuja naisia. Ihan turha väittää muuta.
Itse olen sinkku, mutta mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa. Mä en ketään petä, mutta mies pettää avopuolisoaan. Luulen, että mies olisi aloittanut mun kanssa seksisuhteen vaikka olisin ollut varattu.
N44
Höpön pöppöä.
Ei Miehet petä, pojat ehkä, mutta ne opetteleekin vasta elämään. Eivätkä hekään pettäisi jolleivät Naiset heitä siihen viekoittel
Älä nyt oikeasti viitsi olla noin lapsellinen trolli. :D Kyllä miehet pettää ja ihan itse he sen valinnan tekee. Ei kukaan pakota heitä pettämään.
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tässä ole ensimmäinen poikkeama tilastoon sitten? Aloittajan mies pettää aloittajaa ja sinä sanot, että miehet ei ikinä petä.
Niin ja tosiaan mun mies aloitti meidän suhteen pettämällä eksäänsä kanssani. Minä olin tuolloin sinkku ja en tehnyt mitään väärää kuin miehen eksää kohtaan. Siinä on sinulle seuraava tilastopoikkeama. Myös tuossa vuosina 2018-2022 tuli jyystettyä ainakin 10:ä eri varattua miestä, jotka kinusivat yökerhoista mukaan. Miten heidän laitansa?
ja teille, ei en epäile hetkeäkään, etteikö miehelläni ole muita naisia. Jos todella haluaa olla muiden kanssa niin en minä ole estämässä. Mä vain kyllästyn jossain vaiheessa ja nostan kytkintä. Miestä epäluotettavampaa otusta saa hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastollinen vahvistus siitä, että naiset iskevät kyntensä varattuihin miehiin jotka heikkona hetkinä sortuvat houkutukselle.
Mielestäni mies on vain viaton uhri tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei toki miehet sekaannu varattuihin. :D Miehet kyllä pettää ja panee myös varattuja naisia. Ihan turha väittää muuta.
Itse olen sinkku, mutta mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa. Mä en ketään petä, mutta mies pettää avopuolisoaan. Luulen, että mies olisi aloittanut mun kanssa seksisuhteen vaikka olisin ollut varattu.
N44
Tuo avoliitto onkin se ongelma tässä.
Siinä ei ole kunnioitusta toista kohtaan, eikä siinä ole mitään pyhää.
Pelkkää yhdessä oleilua vaill
Höpö höpö. Jos ihminen haluaa pettää, niin hän tekee sen on sitten naimisissa tai ei. Avolitto on nykypäivää ja yksi sitoutumisen muoto. Itse ainakin olen uskollinen ihan jo seurustelun alusta lähtien. Seurustelukin on aikaa jolloin EI petetä. Avoliitto ei ole mikään selitys sille, että saa mennä ja tulla miten lystää ja saa pettää. Avioliitto ei ole mikään tae sille, että puoliso pysyy uskollisena.
Tervetuloa nykypäivään jossa avoliitto on täysin normaali asia. Se on yksi tapa sitoutua kumppaniin. Monella myös lapsia ja yhteinen asuntolaina. Kyllä siinä on sitoumista kerrakseen. Todella lapsellista vielä nykypäivänä ajatella, että avoliitto on takaportin auki pitämistä eikä kunnioita puolisoa.
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastollinen vahvistus siitä, että naiset iskevät kyntensä varattuihin miehiin jotka heikkona hetkinä sortuvat houkutukselle.
Mielestäni mies on vain viaton uhri tässä.
Joo miehet viattomina pakotetaan pettämään. :D Ihan kuin yksikään varattu mies ei yrittäisi vokotella muita naisia. Kyllä on itsekin tullut torjuttua useampi varattu mies. Millään tavalla en ole heitä viekotellut tai antanut ymmärtää, että mua kiinnostaisi. Ihan itse ovat itseään tyrkyttäneet.
Olet kyllä huvittava ja lapsellinen trolli. :D
N44
On se jännä miten valtava äläkkä naisista nousee kun kerrankin yksi yksittäinen mies sattuu olemaan petollinen naiselle.
Herkutelkaa nyt tällä koska tämä on hyvin harvinainen yksittäistapaus jota yleensä ei edes tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
On se jännä miten valtava äläkkä naisista nousee kun kerrankin yksi yksittäinen mies sattuu olemaan petollinen naiselle.
Herkutelkaa nyt tällä koska tämä on hyvin harvinainen yksittäistapaus jota yleensä ei edes tapahdu.
Aina vain sä lapsellinen trolli jatkat. :D
N44