Mies tavannut taas toista naista
Aiemmin mainitsin tänne, että löysin kumppanini puhelimesta viestejä toisen naisen kanssa, mukaan lukien seksuaalisia ja lempeitä viestejä. He ovat nyt uudestaan tavanneet ja käyneet yhdessä kahvilla. Miksi hän käyttäytyy näin? Mitä tehdä?
Kommentit (74)
Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan?
Eroa. Ei mies ottanut opikseen. Itse olisin kyllä eronnut heti ekalla kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Onhan teillä ap lapsia?
Kyllä on, yksi. Ap.
Miehesi on ihastunut tuohon toiseen naiseen.
Et voi asialle mitään muuta kuin tehdä oma ratkaisusi. Siedätkö ja odotat että hän jättää vai miten olet aikonut tilanteen ratkaista?
Naiset ei tee yhtään mitään miehen tai parisuhteen eteen ja valittaa jos mies toimii samalla tavalla
Ei jatkoon. Miehesi ei kunnioita sua.
Yleensä naisten tapoihin kuuluu iskeä varattuja miehiä ei kai siinä mitään niin uutta ole?
Meillä miehillä taas on lojaaliutta ja solidaarisuutta toisiamme kohtaan, ettemme varattuihin naisiin koskisi ikinä.
Pettäminen on naisten ongelma, me miehet emme moiseen sorru ikinä.
Vapauta itsesi miehestä, ei kannata alkaa kiusata itseään yrittämällä ymmärtää miksi hän tekee mitä tekee. Mies ei arvosta sinua, mutta ei ehkä itse ota eroa jos sinä pysyttelet hänen kotitaloushyötynään. Miehille sopii usein paremmin kuin hyvin, että on kaksi naista.
Miten sinä saat aina tietää heidän tapaamisistaan? Kertooko muka itse vapaaehtoisesti?
Älä nyt ainakaan sorru ajattelemaan, että voisit vaikuttaa mieheen jotenkin. Lähde, on ainoa mielenterveyden osalta oikea ratkaisu.
Taidan muistaa mistä kirjoitit aikaisemmin.. Jätä mies.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naisten tapoihin kuuluu iskeä varattuja miehiä ei kai siinä mitään niin uutta ole?
Meillä miehillä taas on lojaaliutta ja solidaarisuutta toisiamme kohtaan, ettemme varattuihin naisiin koskisi ikinä.
Joo ei toki miehet sekaannu varattuihin. :D Miehet kyllä pettää ja panee myös varattuja naisia. Ihan turha väittää muuta.
Itse olen sinkku, mutta mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa. Mä en ketään petä, mutta mies pettää avopuolisoaan. Luulen, että mies olisi aloittanut mun kanssa seksisuhteen vaikka olisin ollut varattu.
N44
Hienoa, että on vähään tyytyväinen, eikä tapaile kolmatta ja neljättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei toki miehet sekaannu varattuihin. :D Miehet kyllä pettää ja panee myös varattuja naisia. Ihan turha väittää muuta.
Itse olen sinkku, mutta mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa. Mä en ketään petä, mutta mies pettää avopuolisoaan. Luulen, että mies olisi aloittanut mun kanssa seksisuhteen vaikka olisin ollut varattu.
N44
Höpön pöppöä.
Ei Miehet petä, pojat ehkä, mutta ne opetteleekin vasta elämään. Eivätkä hekään pettäisi jolleivät Naiset heitä siihen viekoittelisi. Mikä teitä naisia riivaa kun teette tuollaista? Koittakaa edes olla kunnolla joskus.
Narsistinen persoonallisuushäiriö.
Nainen joka sen sitoutumisen mieheltä ansaitsee saa sen myös mieheltä mutta nainen joka ei sitä ansaitse ei sitä saa.
Kyllä naistenkin pitää se tietää että miten sinua kohdellaan johtuu siittä miten itse kohtelet muita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Tuo avoliitto onkin se ongelma tässä.
Siinä ei ole kunnioitusta toista kohtaan, eikä siinä ole mitään pyhää.
Pelkkää yhdessä oleilua vailla minkäänlaista sitovaa ja yhdistävää lupausta.
Naiset jättävät miehen niin herkästi että ei ole millään tavalla kannattavaa sitoutua yhteen naiseen kun se suhde päättyy kuitenkin parinvuoden päästä siihen että nainen jättää miehen kun haaveilee uudesta alkuhuumasta