Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tavannut taas toista naista

Vierailija
16.11.2023 |

Aiemmin mainitsin tänne, että löysin kumppanini puhelimesta viestejä toisen naisen kanssa, mukaan lukien seksuaalisia ja lempeitä viestejä. He ovat nyt uudestaan tavanneet ja käyneet yhdessä kahvilla. Miksi hän käyttäytyy näin? Mitä tehdä?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset jättävät miehen niin herkästi että ei ole millään tavalla kannattavaa sitoutua yhteen naiseen kun se suhde päättyy kuitenkin parinvuoden päästä siihen että nainen jättää miehen kun haaveilee uudesta alkuhuumasta

Naisilla on paha tapa sitoutua vain taloudellisesti mieheen, lähinnä siihen miehen lompakkoon.

Onhan se tietysti huumaannuttavaa saada elämäänsä kaikkea kivaa ja hyödyllistä, mutta lopulta kun ahneus iskee niin nainen etsii itselleen tukevamman lompakon ja hylkää hänen elämäänsä siihen asti rahoittaneen miehen kokonaan.

Niinhän nykypäivänä suomessa parisuhteen menevät. Nykyään on äärimmäisen harvinaista että tapaa parisuhteen joka on kestänyt yli 5 vuotta ilman että nainen on jättänyt

Vierailija
42/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeastikko luulet, että ovat käyneet vain kahvilla jos viestit on olleet seksiviestejä?🤔

Tossa on nyt sellainen tilanne, että miehesi on ihastunut ja jos tuo nainen haluaa miehesi niin paljoa et voi tehdä. Anna sen mennä äläkä jää odottelemaan, että lopettaa tapailun. Se tulee varmasti jatkumaan ja jossain kohtaa sinut jätetään ja se tulee olemaan ihan vain ilmoitusluontoinen asia.

Mies saattaa jäädä sinun luo, jos tuon toisen naisen kanssa homma ei onnistu tai yrittää ryömiä takaisin sitten kun se ei onnistu.

Jos mies matelee takaisin, älä missään tapauksessa suostu siihen. Miehellä on taatusti pian jo verkot vesillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin käy jos lihot läskiksi kotimursuksi, etkä pidä huolta ittestäs. 

Vierailija
44/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naisten tapoihin kuuluu iskeä varattuja miehiä ei kai siinä mitään niin uutta ole?

Meillä miehillä taas on lojaaliutta ja solidaarisuutta toisiamme kohtaan, ettemme varattuihin naisiin koskisi ikinä.

Pettäminen on naisten ongelma, me miehet emme moiseen sorru ikinä.

Eikö tässä ole ensimmäinen poikkeama tilastoon sitten? Aloittajan mies pettää aloittajaa ja sinä sanot, että miehet ei ikinä petä.

Niin ja tosiaan mun mies aloitti meidän suhteen pettämällä eksäänsä kanssani. Minä olin tuolloin sinkku ja en tehnyt mitään väärää kuin miehen eksää kohtaan. Siinä on sinulle seuraava tilastopoikkeama. Myös tuossa vuosina 2018-2022 tuli jyystettyä ainakin 10:ä eri varattua miestä, jotka kinusivat yökerhoista mukaan. Miten heidän laitansa?

ja te

Kuvailetko sitten itseäsi kovin luotettavaksi? Jos siis tietoisesti valitset "jyystökumppaneiksi" varattuja miehiä?

Vierailija
45/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt sitten on?

Miksi mies ei saisi etsiä itselleen ensin parempaa naista ja vasta sen jälkeen hylätä edellinen? Eikö tuo nyt ole ihan loogista että varmistaa ettei jää tyhjänpäälle?

Vierailija
46/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännä miten valtava äläkkä naisista nousee kun kerrankin yksi yksittäinen mies sattuu olemaan petollinen naiselle.

Herkutelkaa nyt tällä koska tämä on hyvin harvinainen yksittäistapaus jota yleensä ei edes tapahdu.

Aina vain sä lapsellinen trolli jatkat. :D

N44

Älä nyt muru kun mulla on hyvä flow päällä 🤗

Vierailija
47/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin käy jos lihot läskiksi kotimursuksi, etkä pidä huolta ittestäs. 

Mitä vikaa läskeissä kotimursuissa nyt yht'äkkiä on?

Vierailija
48/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naisten tapoihin kuuluu iskeä varattuja miehiä ei kai siinä mitään niin uutta ole?

Meillä miehillä taas on lojaaliutta ja solidaarisuutta toisiamme kohtaan, ettemme varattuihin naisiin koskisi ikinä.

Kerro, että et tiedä mitään aikuisten ihmisten välisistä suhteista, kertomatta että et tiedä. 

Vierailija
49/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei arvostusta, kunnioitusta tai seksiä saa kotona niin ne haetaan muualta. Luulisi vuonna 2023 naisten ymmärtävän että jos te arvostatte miestänne niin miehenne arvostavat teitä ja tiedoksi se ei ole miehen arvostamista kun nainen tekee vain sen mitä itse haluaa vaikka valehtelee sen olevan miehelle

Vierailija
50/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei toki miehet sekaannu varattuihin. :D Miehet kyllä pettää ja panee myös varattuja naisia. Ihan turha väittää muuta.

Itse olen sinkku, mutta mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa. Mä en ketään petä, mutta mies pettää avopuolisoaan. Luulen, että mies olisi aloittanut mun kanssa seksisuhteen vaikka olisin ollut varattu.

N44

Höpön pöppöä.

Ei Miehet petä, pojat ehkä, mutta ne opetteleekin vasta elämään. Eivätkä hekään

Älä viitsi olla lapsellinen trolli :D. Jos et olisi hanakasti haarat auki, ei miehet keskenään pettäisi. On aina mahdollistaja ja pettäjä. Samaa kastia paskaa kumpainenkin.

Vierailija
51/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei arvostusta, kunnioitusta tai seksiä saa kotona niin ne haetaan muualta. Luulisi vuonna 2023 naisten ymmärtävän että jos te arvostatte miestänne niin miehenne arvostavat teitä ja tiedoksi se ei ole miehen arvostamista kun nainen tekee vain sen mitä itse haluaa vaikka valehtelee sen olevan miehelle

Koskeeko myös naista? Saa hakea vierasta parrua, jos kotona ei saa riittävän usein.

Vierailija
52/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei toki miehet sekaannu varattuihin. :D Miehet kyllä pettää ja panee myös varattuja naisia. Ihan turha väittää muuta.

Itse olen sinkku, mutta mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa. Mä en ketään petä, mutta mies pettää avopuolisoaan. Luulen, että mies olisi aloittanut mun kanssa seksisuhteen vaikka olisin ollut varattu.

N44

Höpön pöppöä.

Ei Miehet petä, pojat ehkä, mutta n

Mistä näkee, että joku on katkera. No ylläolevasta viestistä. :D 

Mä en todellakaan avaa haarojani kenelle tahansa. Yhden ainoa varatun miehen kanssa mulla seksisuhde. En ole mistä mihinkään pakottanut ja hän mitä luultavammin pettäisi avopuolisoaan vaikka ei olisi suhdetta mun kanssa. Tiedän hänen jo pettäneen aiemmin eikä se tapahtunut mun kanssa.

N44

Vierailija
53/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sen toisen naisen vika. Ei miehesi sinua itsensä kanssa voi pettää, vaan pettämiseen tarvitaan kaksi. 

Vierailija
54/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tekee niin?

- Koska on ihastunut tuohon toiseen naiseen.

Vierailija
55/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset jättävät miehen niin herkästi että ei ole millään tavalla kannattavaa sitoutua yhteen naiseen kun se suhde päättyy kuitenkin parinvuoden päästä siihen että nainen jättää miehen kun haaveilee uudesta alkuhuumasta

Naisilla on paha tapa sitoutua vain taloudellisesti mieheen, lähinnä siihen miehen lompakkoon.

Onhan se tietysti huumaannuttavaa saada elämäänsä kaikkea kivaa ja hyödyllistä, mutta lopulta kun ahneus iskee niin nainen etsii itselleen tukevamman lompakon ja hylkää hänen elämäänsä siihen asti rahoittaneen miehen kokonaan.

Koska olet inceli, perustuu kokemuksesi naisista ainoastaan äitiisi. Olen pahoillani, että äitisi on lompakkoloinen.

Vierailija
56/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä olisin katkera keski-ikäiselle mälliämpärille? Aloitetaanko vaikka siitä? Kerro omin sanoin ja täsmällisesti. Toiset ne ei saa kuin varattuja avaamalla haarojaan. Luuletko että mies viettäisi platonisia aikaa kanssasi? Ei helvetti mikä idiootti mahdollistaja.

Voi sua yksinkertaista puutteessa elävää reppanaa. :D

N44

Vierailija
57/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tule muuttumaan, kun kyse ei ole enää kertahairahduksesta. Nyt on kyse vain enää sinusta; millaisen parisuhteen ja tulevaisuuden sinä haluat itsellesi? Minä hukkasin 10v miehen kanssa, jolla oli jatkuvasti viestittely- ja kahvittelunaisia, naiset vaan vaihtuivat. Onnekseni pääsin vihdoin irti ennen kuin lapsia tuli, siitä olen hurjan kiitollinen. Minulla on 2 lasta normaalin miehen kanssa nykyään. 

Onko lapsenne vielä pieni? Onko parisuhteenne kestänyt pitkään?

Vierailija
58/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olisin katkera keski-ikäiselle mälliämpärille? Aloitetaanko vaikka siitä? Kerro omin sanoin ja täsmällisesti. Toiset ne ei saa kuin varattuja avaamalla haarojaan. Luuletko että mies viettäisi platonisia aikaa kanssasi? Ei helvetti mikä idiootti mahdollistaja.

N44

Voi sua simppeliä mälliränniä. No, reikä se on rinkelilläkin. D 

Voi sua reppanaa kun et ymmärrä, että myös naiset nauttii seksistä. Loistaa kilometrien päähän se kun olet katkera kun kukaan ei halua sua. 

N44

Vierailija
59/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että on vähään tyytyväinen, eikä tapaile kolmatta ja neljättä.

Tämä. Olin itse monta vuotta toinen nainen. Ajattelin kans, että minä ja vaimo. jaskanmarjat. Pokas mun kaverinkin. Kaverille tais tulla oikein avioerokin, miehelle ei. Lisäksi olen sattumalta bongannut se fb: seuraa etsitään palstalta. Mitähän sen vaimo tykkää? Voihan olla että sitä kaduttaa näin jälkeenpäin toi kaverin pokaus. Siihen lopetin sen ukon kanssa hommailut, kun ei 2 riittänyt, niin olkoon sitten ilman.

Vierailija
60/74 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Voi sua simppeliä mälliränniä. No, reikä se on rinkelilläkin. D 

Voi sua reppanaa kun et ymmärrä, että myös naiset nauttii seksistä. Loistaa kilometrien päähän se kun olet katkera kun kukaan ei halua sua. 

N44

Voi sua reppanaa, kun et tajua että nautin paljon seksistä. Säälin vain sinua, koska et saa s

Ei sulla kovin hyvin elämässä kyllä mene kun jatkuvasti koet tarvetta haukkua mua. :D Väitä mitä tahdot, ei sua kukaan usko. Mun seksin saamisesta sä et tiedä mitään, joten rauhoitu nyt jo hyvä ihminen. Kovasti sua nyt hiertää mun elämäni. :D

N44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän