Jatkaisitko alkanutta suhdetta miesselittäjän kanssa?
Minulle on viime viikkoina pyytämättä selitetty mm. remontoinnista (Mies asuu asumisoikeusasunnossa kerrostalossa eikä ole koskaan rempannut mitään.), synnytyskivuista (Ei se niin kauheaa kuulemma ole.), lasten kasvatuksesta (Miehellä ei ole lapsia.), koirien koulutuksesta (Miehellä ei ole koskaan ollut koiraa.) ja niin edelleen. Voiko kyseessä olla vaan joku epävarmuudesta johtuva alkuvaiheen päteminen vai olisiko tämä aina tällaista?
Kommentit (22)
Aina. Jos pystyt suhtautumaan huvittuneesti ja taputat vaikka polvelle aina kun selittää ja hän ei suutu, jatko voi olla mahdollista.
En todellakaan jatkaisi. Tuo on piirre, joka saa minut näkemään niin punaista, että tapailu päättyisi siihen paikkaan. Luultavasti ensimmäisiin treffeihin, koska miesselittäjät eivät yleensä kykene peittelemään tuota ominaisuuttaan sekuntiakaan.
Aina yhtä huvittavaa kun naiset haukkuvat miehiä jos miehet käyttäytyvät naista kohtaan samalla tavalla kun naiset käyttäytyvät miestä kohtaa
En jatkaisi. En jaksanut edes ystävyyttä ihmisen kanssa, jonka piti koko ajan päteä. Isäni on samaa sorttia, ja keksi selityksen, jos ei tiennyt, siinä oli ihan tarpeeksi kestämistä.
Tuo oireyhtymä on läheistä sukua sille toiselle, joka oireilee niin, että vaikka puhe kääntyisi mihin, niin HÄNELLÄ on aina parempi, kalliimpi, halutumpi, harvinaisempi, jne.
Henkinen 5-vuotias. Nuo luonteenpiirteet ovat niitä, jotka ensin naurattaa, sitten kyllästyttää ja lopulta vituttaa.
Ei kannata ottaa sellaista joka ärsyttää.
Vuoden päästä olet ihan psykoosissa tollasesta.
En jaksaisi, enkä jaksanut.
Mies mm pysäytti elokuvia kesken katselun selittääkseen mitä juuri tapahtui ja ymmärsinkö varmasti.
Kertoi paljon asioita "sanotaan, että...". Sitä, kuka sanoi, en koskaan saanut tietää. Hänellä ei myöskään kysyttäessä ollut mitään omaa mielipidettä. Kaikki liittyi siihen, että "sanotaan, että".
Jos seksi on hyvää, voisin jatkaa vielä hetken aikaa.
"Mielenkiintoista, että tiedät niin paljon asiasta. Mihin asiantuntemuksesi perustuu?"
Vierailija kirjoitti:
Aina yhtä huvittavaa kun naiset haukkuvat miehiä jos miehet käyttäytyvät naista kohtaan samalla tavalla kun naiset käyttäytyvät miestä kohtaa
Joo, mut miten tuo liittyy puheenaolevaan asiaan?
Miesselittämiseen ei valitettavasti ole parantavaa hoitoa. Ehkä pahin omalle kohdalle osunut oli vielä lukion opettaja. Treffit olivat käytännössä sen monologien kuuntelua.
EI. Kuulostaa joltain kidutuksen muodolta
Kokeile ensin kyseenalaistaa selittäjän asiantuntemus. Jos kiemurtelee, se on morjens ja jos yhtään pystyy myöntämään, että puhuu vaan lämpimikseen, niin... no ehkä morjens myös siinä kohtaa.
Tokihan sitä mieluummin mokaa ihan itse kuin onnistuu miehen selityksen avulla.
Luin otsikon vahingossa "miessilittäjän kanssa" ja luulin että mies vain silittää naista loputtomasti, ja nainen kyllästyy siihen suorastaan rasittuu. Ellei vaatteita silitä.
Vierailija kirjoitti:
Miesselittämiseen ei valitettavasti ole parantavaa hoitoa. Ehkä pahin omalle kohdalle osunut oli vielä lukion opettaja. Treffit olivat käytännössä sen monologien kuuntelua.
Mä en kestä yhtään näitä jotka selvästi rakastaa omaa ääntään. Yksi Tinder-tapaus oli sellainen että se vielä oikein korotti ääntään ja jatkoi itsepintaisesti yksinpuhelua jos yritin osallistua "keskusteluun". Kuuntelin kiltisti kahvikupillisen ajan, lähdin kotiin ja poistin matchin.
Meillä tuttavapiirissä yksi tällainen mies, tietää kuukautissiteistäkin parhaat.
Ei vaan jaksa häntä kuunnella.
Mulla on kans tuttavapiirissä tällainen joka on ihan hiljattain mm. esittänyt mielipiteitään koskien meidän vanhan omakotitalon remontointia. Itse asuu 2000-luvulla valmistuneessa kerrostaloasunnossa, mutta kun huomautin tästä niin vastasi että hän kyllä tietää kun on asunut lapsena omakotitalossa (?!) Ehkä hän sitten siellä teki nelivuotiaana kylpyhuoneremonttia tai jotain. Sitä oon joskus miettinyt että jos kaksi tällaista miesselittäjää osuu samaan tilaan niin mitä tapahtuu, vai karttaako ne toisiaan kuin samanapaiset magneetit.
Kysy siltä jotain mahdollisimman vaikeaa, joku todella random asia jonka olet etukäteen opiskellut vaikka Wikipediasta ja katso kun se pinnistelee.
No en todellakaan jatkaisi suhdetta tuollaisen kanssa. Todella rasittava miestyyppi.