Mistä hiivatista urheiluliivit, jotka pitää tissit paikoillaan
Innostuin ryhmäliikuntatunneista, mutta urheilurintsikoideni teho ei riitä vauhdikkaampiin liikkeisiin. Inhottavaa, kun tissit kipeytyvät. Mitkä urheiluliivit pitävät tissit paikoillaan niin hyvin, että voi hyppiä?
Kommentit (62)
Jo mainitut Triumpfin TriActionit ovat minunkin valintani. Koko noin 90 E. Ovat aika jäykät päälle pukiessa, mutta erittäin mukavat ja todella pitävät käytössä. Voi myös pestä 60 asteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä käytä tissiliivejä ollenkaan.
Me miehet tykkäämme katsoa kun paidan läpi näkyy nännit.
Se on hyvin, hyvin kiihottavaa.
Onhan sulla itselläsikin nännit. Vedä käteen siellä ja jätä naiset rauhaan.
Kyllähän ne siellä OF:ssä suorastaan kilpailee siitä, kuka pääsee auttamaan käteenvetohommissa.
No jotkut naiset eivät ymmärrä arvoaan ja pysyvät köyhinä.
Voi voi... Mä tienaan palkkani oikealla työllä.
So?
Eli köyhä jolla on köyhä elämä. Toiset hyppii ilman urheiluliivejä OF:ssä ja tienaa vuospalkkasi verran päivässä.
Onko sun noin vaikea ymmärtää että ei kaikki ole rahan perään?
Tässä mietin, miten laitatte kahdet liivit päällekäin, kun jopa urheiluliiveissä on muotoilu rinnoille?
Pohdin myös, että ei mulle ainakaan mahdu mitään liivitoppia edes liivien päälle, koko 85G. Sitäkin kun joku ehdotti.
Anita merkkiset liivit nyt, niitäkin erilaisia. Jotkut juoksemiseen tarkoitetut olisi varmaan hyvät. Samoin Shock Absorberilla vastaavasti juoksuun tarkoitetut. Joskus mulla oli täällä mainitut Change-merkkisetkin, mutta en muista loppuiko koot kesken vai miksen ostanut niitä enää.
Vierailija kirjoitti:
Tässä mietin, miten laitatte kahdet liivit päällekäin, kun jopa urheiluliiveissä on muotoilu rinnoille?
Pohdin myös, että ei mulle ainakaan mahdu mitään liivitoppia edes liivien päälle, koko 85G. Sitäkin kun joku ehdotti.
Anita merkkiset liivit nyt, niitäkin erilaisia. Jotkut juoksemiseen tarkoitetut olisi varmaan hyvät. Samoin Shock Absorberilla vastaavasti juoksuun tarkoitetut. Joskus mulla oli täällä mainitut Change-merkkisetkin, mutta en muista loppuiko koot kesken vai miksen ostanut niitä enää.
Ei kaikissa ole muotoilua. Triumphin tristar.
OF-tissien esittäjät haluaa tulla nähdyksi, ja senkus kuolaatte niitä, mutta jättäkää muut rauhaan.
Täältä myös ääni Shock Absorbereille, Ultimate Run Bra:t päällä oli menneenä kesänä mahtava rääkätä itseään lenkkipoluilla, kokoni on 95F. Myös takavuosina ratsastusharrastuksen aikaan käytin tyytyväisenä saman merkin juoksuliivejä.
Mulla on liiviliikkeestä ostetut Anita liivit. Itse oisin ostanu isompi kuppisen kun on E kuppi, mutta myyjä osasi asiansa ja C olikin tosi hyvä. Ja pystyy hengittämään, olen kokeillut shock arbustereita mutta happi loppui eikä saanut puettua päälle eikä pois, mies veti ne pään yli. Niinku rautakehikko ois ollu päällä, huh. Nuo Anitat eivät hiostakaan ja ovat tukevat, n 150e.
No minulle iskeytyy jostain syystä isorintaisia naisia vaikka taatusti en ole tissifriikki. Kaksi liiviä päälekäin on ollut se ratkaisu uaeimiten ja sitä valitettavasti joutuu hakemaan. Jaa helteellähän se on täysi ongelma. Aikamoiset jalkavoimat on pakko olla jos kantamus edessä on raskas ja käy selänpäälle ja nopeA jumppa. Älä päästä repeytymään eli liivit..liivit ja liivit!
Suosittelen kinosioteippiä.
Sillä saa rasvaisempikin nainen säkkinsä pysymään paikoillaan.
Terveisin kiropraktian lisensiaatti .
Henrik Hashisblåd.
Kauniilla b/c rintaisilla naisilla ei ole tuotakaan ongelmaa.
Harvemmin heissä muutenkaan mitään vikoja on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ime munaa. 🖕
Hyi kun ilkeästi sanottu! Oletko sellainen rosisti vai mikä se nyt olikaan?
Varför ni alla suger kuk ? Är ni rasister??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sulla itselläsikin nännit. Vedä käteen siellä ja jätä naiset rauhaan.
Kyllähän ne siellä OF:ssä suorastaan kilpailee siitä, kuka pääsee auttamaan käteenvetohommissa.
No jotkut naiset eivät ymmärrä arvoaan ja pysyvät köyhinä.
Voi voi... Mä tienaan palkkani oikealla työllä.
So?
Eli köyhä jolla on köyhä elämä. Toiset hyppii ilman urheiluliivejä OF:ssä ja tienaa vuospalkkasi verran päivässä.
Oletko tyhmä? Ei tarvitse olla köyhä ollakseen ruma.
Minulla on oikeasti isot 75G rinnat. Painavat, raskaat.
Niihin ei mitkään Absorberitmikälie tehoa.
Parhaat liivit löysin Cgangesta. Osasin ostaa, kun oli jossain naistenlehdessä vertailu. Siis oikeasti isorintaiset testasivat juosten ja hyppien.
Shock absorberit on mainittu jo monta kertaa, ne on hyviä, hintavia vain. Lindexiltä oon ostanu myös kelvolliset urheilurintsikat. Ja marketeista sellaisia, joissa on vetoketju edessä, ne on usein napakoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän harva mies tajuaa sitä, että suurinta osaa naisista ei kiinnosta hevonperseen vertaa miellyttää jokaista vastaantulevaa munallista tai katkaravullista henkilöä, jolla on edelleen riippuvuus suhde äidin tisseihin.
Eipä ole äitiä
Vierailija kirjoitti:
Kauniilla b/c rintaisilla naisilla ei ole tuotakaan ongelmaa.
Harvemmin heissä muutenkaan mitään vikoja on.
Ei ole DD kupin omaavallakaan. Tiimalasivartalo 👍
Erittäin tiukka toppimallinen urheilurintaliivi, jossa korkein tuki. Näitä on välillä myynnissä Lidlissäkin varsin edullisesti. Tosin siellä on välillä myynnissä myös kevyen ja keskitason tuen urhelutoppeja/liivejä, jotka ovat huomattavasti kevyempiä. Tämä voimakkain tuki on hyvä hölsymisen ehkäisyyn.Tosin liivit puristavat kyllä rintakehää jonkun verran ja riisuminen on hieman vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän harva mies tajuaa sitä, että suurinta osaa naisista ei kiinnosta hevonperseen vertaa miellyttää jokaista vastaantulevaa munallista tai katkaravullista henkilöä, jolla on edelleen riippuvuus suhde äidin tisseihin.
Et ole näemmä ruudinkeksijä.
Se ruuti on keksitty jo. Ei tarvii uudelleen keksiä.
Mitä sitte? Palkka riittää mulle. En ole köyhä. :D