Mistä hiivatista urheiluliivit, jotka pitää tissit paikoillaan
Innostuin ryhmäliikuntatunneista, mutta urheilurintsikoideni teho ei riitä vauhdikkaampiin liikkeisiin. Inhottavaa, kun tissit kipeytyvät. Mitkä urheiluliivit pitävät tissit paikoillaan niin hyvin, että voi hyppiä?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Älä käytä tissiliivejä ollenkaan.
Me miehet tykkäämme katsoa kun paidan läpi näkyy nännit.
Se on hyvin, hyvin kiihottavaa.
Se näky on vain mun miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ime munaa. 🖕
Hyi kun ilkeästi sanottu! Oletko sellainen rosisti vai mikä se nyt olikaan?
Koska sinä olet törkeä. Sitä saa mitä tilaa.
Isot on, urheiltu on, aina toppi liivien päällä. Ihan tokmannilta löytyy noita toppeja. Isoilla painijaselkä painaa epäkkäitä. (jos ei tiedä mikä epäkäslihas on, katsoo Google kuvahausta )
Minulla absorberit ja ovat ainoat pitämään rintani paikallaan myös juostessa. Salilla pidän toppimallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sulla itselläsikin nännit. Vedä käteen siellä ja jätä naiset rauhaan.
Kyllähän ne siellä OF:ssä suorastaan kilpailee siitä, kuka pääsee auttamaan käteenvetohommissa.
No jotkut naiset eivät ymmärrä arvoaan ja pysyvät köyhinä.
Voi voi... Mä tienaan palkkani oikealla työllä.
Alusvaateliikkeestä kunnon liivit. Pitää oikeasti rinnat paikallaan. Mitkään shock absorberit ei ole edes verrattavissa kunnon urheiluliiveihin, jotka kyllä maksaakin vähän enemmän.
Urheiluliivit + napakka rintamusta tukeva toppi + treenipaita. Noilla pärjää.
Shock absorbereissa on erilaisia tukitasoja, katso että ne on hyppimiseen sopivat.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet isorintainen, niin moni muodokkaampi kaveri vannoo shock absorberien nimeen. Osa käyttää myös kaksia liivejä päällekkäin.
Ja niiden pitää oikeasti olla tarpeeksi napakat, eli melkein puristaa:)
Olen pikkutissi ja nämä on olleet parhaita minullekin. Löytyy tarpeeksi pientä ympärysmittaa ja olkaimissa on usein paras säätövara. Löystyvät ahkerassa käytössä tietysti jonkun verran, mutta omani olen ostanut niin, että on kunnolla napakka ulommaisessa hakasessa niin jää säätövaraa löystymistä varten. Omani ovat myös kestäneet pesua ja pitoa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Luonnonantimia ei tule kahlita!
Hyi helvetti, suakositten pitäisi katsella jatkuvasti juoksentelemassa munasillaan? Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sulla itselläsikin nännit. Vedä käteen siellä ja jätä naiset rauhaan.
Kyllähän ne siellä OF:ssä suorastaan kilpailee siitä, kuka pääsee auttamaan käteenvetohommissa.
Voi voi... Mä tienaan palkkani oikealla työllä.
So?
Eli köyhä jolla on köyhä elämä. Toiset hyppii ilman urheiluliivejä OF:ssä ja tienaa vuospalkkasi verran päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti, suakositten pitäisi katsella jatkuvasti juoksentelemassa munasillaan? Yäk.
Kuitenkin tuo ajatus sua kiihoittaa!
Marks & Spencer -minimizer liivit, noin 30€ Sokoksella. Ei todellakaan heilu mikään.
Terkuin 80F
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisikohan jostain spandeksisella puolikireällä ulkoisella kalukukkarolla varustettuja juoksuhousuja?
Vaimolla on naisten malli ja sanoo että on niin hyvät salilla.
Kiitos hyvistä vinkeistä, katson mainitsemanne merkit ja pitää varmaan sitten pyytää myyjältä apua. Toppivinkki myös hyvä, olisiko vielä tarkempia ohjeita mistä tarpeeksi napakan topin löytää? Mitä materiaalia sen pitää olla.
Muut, kuin kysymykseen vastanneet voivat puolestani runkata rauhassa yksinään.
Ainakin Shock Absorberin Ultimaten Run Bran hakasolkaimet aukeaa itsestään juostessa. Hieman yliarvostetut liivit. Sellaiset perinteisesti säädettävät olkaimet ovat paremmat.
Minä laitan kahdet liivit päällekkäin.