Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täytyykö miehen hyväksyä kaikki naiset Tinderissä että tulisi edes joku matchi?

Vierailija
15.11.2023 |

Eikö saisi hylätä oikeastaan ketään?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut muutaman vuoden tinderissä. Olen sinkkumies 40+.

Mistä johtuu  että mätsejä tulee vain noin 50v naisten kanssa? 

Yksikään itseäni nuorempi nainen ei ole ollut kiinnostunut. 

Vierailija
22/40 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pars match tulee, kun suostuu käyttämään samaa tamponimerkkiä kuin nainenkin. Miesten tamponit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan nainen haluaisi ikäistään miestä, kun nuorempiakin on tarjolla?

24/40 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen kuullut. Mä kuitenkin suosittelen sinua tykkäämään vain niistä naisten profiileusta, jotka oikeasti kiinnostavat

Vierailija
25/40 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa jos mies pukeutuu naiseksi, niin sekin kelpaa nykyään.

Siltikin joku voi jäädä ilman. Mun piti laskea rimaa vielä ton verran että onnistui.

Kato, hintero.

Käytännössä kaikki miehet jotka masturboi ja on masturboineet ovat hinteroita.

Mies koskettaa itseään miehen kädellä ja kuvittelee käden naiseksi. Seon hyvin transeksuaalista homoilua oman miehisen kätensä kanssa. Toki tämä koskee vain niitä jotka masturboi ja ovat masturboineet.

Seksiä naisen kanssa harrastaneet saattavat olla heteroita. Mutta sekin pitää käytännössä testata tai ei tiedä varmaksi.

Minuus ja itseys ei ole kolmas sukupuoli. Sukupuolia on vain kaksi. On joko miehen käsi tai naisen käsi. Miehen käsi ei muutu naisen kädeksi ja toisinpäin.

Jos masturboi, niin silloin homoilee oman mieskätensä kanssa. Tämä on yksiselitteistä. Enemmistö miehistä on homoja, mutta kieltää sen itseltään ja ei näe kättään pidemmälle.

Vierailija
26/40 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hylkään vahingossa jonkun kivan profiilin niin tarjoaako tinder sitä myöhemmin uudelleen. 

Vierailija
27/40 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita paremmat kuvat (aidot, itsestäsi mutta teknisesti laadukkaat, mietitty tausta, ystävällinen ilme, tyylikkäät vaatteet) ja parempi teksti (ei negailua, kerro mistä pidät ja mitä haet) niin johan alkaa tulla mätsejä. 

Muista myös käyttäjäjakauma: 80 % miehiä. 

Jos et jaksa tota alustaa, liity faceen ja sinkkuryhmiin. 

Vierailija
28/40 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä viisikymppisissä on vialla? Sun ikäisiä ovat. Kolmekymppiset on oma porukkansa ja nuoria. Sulla näkyy jo uurteet naamassa ja nelikymppiset on yleensä ihan oma juttunsa viisikymppisten kanssa. Ei ole nuoriin asiaa.

Häviävän pieni osa nuorista naisista kiinnostuu ns. papoista. Ja me nelikymppiset miehet ollaan juuri niitä pappoja.

Sun pitäisi herätä siihen todellisuuteen. Mitä pikemmin niin sen parempi.

Vierailija
29/40 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet paradoksissa. Yhdellekään naiselle ei kelpaa mies, joka ottaisi kenet tahansa naisen.

Nainen reagoi pituuteen, hiusrajaan, komeuteen ja penikseen kokoon sekä tietysti rotuun ja pukeutumiseen.

Nainen ei ole jumala, joka näkee ihmisen ajatukset. 

Toki jos halusit sanoa tuon saman Disney-kielellä, niin OK. 

Vierailija
30/40 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä viisikymppisissä on vialla? Sun ikäisiä ovat. Kolmekymppiset on oma porukkansa ja nuoria. Sulla näkyy jo uurteet naamassa ja nelikymppiset on yleensä ihan oma juttunsa viisikymppisten kanssa. Ei ole nuoriin asiaa.

Häviävän pieni osa nuorista naisista kiinnostuu ns. papoista. Ja me nelikymppiset miehet ollaan juuri niitä pappoja.

Taitaapa tällä papalla olla sierain kärsän paikalla ja voimaantuu tarinoimalla itselleen siitä, miten miesten pitäisi luovuttaa ja herätä todellisuuteen eli manipulaatioon. 

Vierailija
31/40 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ton miesten hypergamian takia naiset eivät viihdy Tinderissä. Kiinnostus koko sovellukseen loppuu parissa kuukaudessa kun kerta toisensa jälkeen huomaa tulleensa matchatuksi vain ja ainoastaan sukupuolensa perusteella.

Vierailija
32/40 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just ton miesten hypergamian takia naiset eivät viihdy Tinderissä. Kiinnostus koko sovellukseen loppuu parissa kuukaudessa kun kerta toisensa jälkeen huomaa tulleensa matchatuksi vain ja ainoastaan sukupuolensa perusteella.

Minkä muun takia sitten?

Naiset eivät käytännössä harrasta kehittävää liikuntaa ja ne, jotka harrastavat näyttävät miehiltä. 

Voin yhden käden sormilla laskea kerrat, kun nainen on saanut minut nauramaan. 

Menestyneet tai varakkaat naiset taas eivät työnnä rahojaan miesten pippeleihin, vaan omiin aukkoihinsa ja nautiskeluun. 

Eli jäljelle jää sukupuoli = anatomia = lämmin keho ja normaalit sosiaaliset taidot. Usein niistä taidoista joutuu tinkimään. 

Vierailija
33/40 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhea ulina siitä, kun naisetkin tahtoo nuoremman kumppanin eikä vain miehet.

Vierailija
34/40 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä muun takia sitten?

Naiset eivät käytännössä harrasta kehittävää liikuntaa ja ne, jotka harrastavat näyttävät miehiltä. 

Voin yhden käden sormilla laskea kerrat, kun nainen on saanut minut nauramaan. 

Menestyneet tai varakkaat naiset taas eivät työnnä rahojaan miesten pippeleihin, vaan omiin aukkoihinsa ja nautiskeluun. 

Eli jäljelle jää sukupuoli = anatomia = lämmin keho ja normaalit sosiaaliset taidot. Usein niistä taidoista joutuu tinkimään. 

Niin siinähän se. Naisten kiinnostus sovellukseen katoaa ja naiset sieltä. 

Vierailija
35/40 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet ole top tier alfa male niin vastaus on kyllä. Muuten on hyväksyttävä kaikki että olisi edes pieni mahdollisuus että löytää sen yksittäisen naisen jolle kelpaa tavallinen normaali mies

Vierailija
36/40 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pyörii naisten nirsoutta valittamassa omasta mielestään tavallinen mies joka on todellisuudessa paitsi heikkolahjainen, myös tunne-elämältään epävakaa (eli vaikeinta mahdollista parisuhdematskua narsistin jälkeen) ja vihanhallintaongelmainen. Tuo tapaus kuvaa palstamiesten ongelmatiikkaa täällä ihan täydellisesti. 

Vierailija
37/40 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla kaikki mitkä vaan joten kuten kelpaa. 

Ihmisten luonne, ääni, tuoksu, liikkeet, puhetyyli, nauru, kaikki vaikuttaa voimakkaasti. 

Ihmiset on erilaisia livenä kuin kuvissa. Siksi pelkkä kuva ja lyhyt teksti ei todellakaan riitä kertomaan sopiiko tuo ihminen kumppaniksi. Paras ja ihanin  kumppani voi olla joku ihan muu kuin se kenet tinderistä ensimmäisenä valitsisi. Todennäköisesti onkin näin.

38/40 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kukaan tekee matchilla josta ei ole kiinnostunut?

Vierailija
39/40 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien miesten sanoissa esiintyy tuo joku. Sanan käyttö viittaa vahvasti siihen ettei itsessään henkilöllä tule olemaan väliä,kunhan saada kuka tahansa täyttämään tyhjää oloa. Muistutuksena sanottakoon ettet saa tästä jostakin vastausta ongelmiisi. Narkkikin luulee kaman tuovan vastauksen, vaikka joutuu toistamiseen huomaamaan saaneensa lähinnä tajuttoman krapulan. Alkakaa nyt hyvät herrat huolehtimaan itsestänne! Et sä voi noin lujaa nojata toiseen ihmiseen. Itsetutkiskelu vie aikaa. Tänä aikana voit kuitenkin opiskella, jakaa iltaisin tai viikonloppuisin lehtiä,hakeutua kursseille, mutta samalla kohdata toisia luonnollisessa ympäristössä.

Vierailija
40/40 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit tinderiin? Siellä on vain panomiesten hylsyt, katkeroituneet ja kostoa janoavat naiset. Pysy erossa.