Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana ja mies ärsyttää

Vierailija
15.11.2023 |

Pitkään ja hartaasti toivottu sekä odotettu vauva olisi nyt tekemässä tuloaan. 

Parisuhde on aidosti aina ollut onnellinen ja kaikkea mitä olen toivonut, yhdessä ollaan menty seitsemän vuotta ja asiat on enemmän kuin mallillaan.

Mutta! Mikä lie alkukantainen reaktio iski nyt sit raskauden aikana. Olen aivan valmis ampumaan miehen kuuhun ja kasvattamaan lapsen vaikka yksin. Näin en tietenkään toimi ja järki sanoo että oon idiootti. Joka ikinen piirre mitä olen miehessä rakastanut onkin yhtäkkiä muuttunut raivostuttavaksi ja mietin viikottain että oliko se tosiaan kaikista maailman miehistä se paras vaihtoehto ja millä sellaisesta urposta voi ikinä tulla vastuullista isää. 

Sen lisäks olen saanut päähäni että ennemmin tai myöhemmin se varmaan löytää uuden naisen itelleen ja jään tyhjän päälle, no ei ole niinkään käymässä mutta pelkkä ajatus nostaa kauheet siepit ja ärsyynnyn vielä enemmän.

En jaksa enkä tajua mun ajatuksia. 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt raskausajan masennuksen mahdollisuutta? Kannattaa hakeutua neuvolapsykologin juttusille. Kyllä tuollainen ärtymys varmasti vaikuttaa parisuhteeseen ja lapsen syntymä kuormittaa vielä lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla