Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äänestäisitkö edes, jos toisella kierroksella olisi vastakkain Stubb ja Haavisto?

Vierailija
15.11.2023 |

Minulle molemmat ovat niin ihmisenä kuin poliitikkona totaalisen vastenmielisiä. Jos jompi kumpi tulee valituksi, toivoa sopii että heitä ei mediassa juurikaan näy.

Kommentit (275)

Vierailija
121/275 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme pitää tapahtua ellei nuo kaksi ole toisella kierroksella. En pidä kummastakaan mutta äänestäisin Stubbia.

Syy on ainoastaan se että Haaviston elämäntapa yksinkertaisesti vain jakaisi liikaa kansaa. Liian suuri osa ei koskaan hyväksyisi hänen parisuhdetaustaansa.

Minä en ymmärrä, mistä nämä luulot tulevat, että suomalaiset eivät hyväksyisi Haaviston homoutta. Tällaisia ihmisiä on jäljellä enää ihan kourallinen, edes vanhoja mummoja ei enää nykypäivänä juuri kiinnosta. Se, mitä suomalaiset eivät hyväksy, on Haaviston vihreys. Homoutta paljon merkittävämpi turn off on esim. akateemisen koulutuksen puute. 

Itse olen sitä mieltä, että Haaviston parisuhde ei ehkä suurimman osan vuotta kauheasti haittaisi ihmisiä, mutta Itsenäisyyspäivänä, joka on suomalaisille iso juhlapäivä, kyllä.

Vierailija
122/275 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäisyyspäivän juhlalla ei hoideta koko ajan ulkopolitiikkaa joka päivä ja yö.. 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/275 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme pitää tapahtua ellei nuo kaksi ole toisella kierroksella. En pidä kummastakaan mutta äänestäisin Stubbia.

Syy on ainoastaan se että Haaviston elämäntapa yksinkertaisesti vain jakaisi liikaa kansaa. Liian suuri osa ei koskaan hyväksyisi hänen parisuhdetaustaansa.

Minä en ymmärrä, mistä nämä luulot tulevat, että suomalaiset eivät hyväksyisi Haaviston homoutta. Tällaisia ihmisiä on jäljellä enää ihan kourallinen, edes vanhoja mummoja ei enää nykypäivänä juuri kiinnosta. Se, mitä suomalaiset eivät hyväksy, on Haaviston vihreys. Homoutta paljon merkittävämpi turn off on esim. akateemisen koulutuksen puute. 

Itse olen sitä mieltä, että Haaviston parisuhde ei ehkä suurimman osan vuotta kauheasti haittaisi ihmisiä, mutta Itsenäisyyspäivänä, joka on suomalaisi

Haittaisi varmaan jotain pinnallista idioottia.

Vierailija
124/275 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sitä mieltä, että Haaviston parisuhde ei ehkä suurimman osan vuotta kauheasti haittaisi ihmisi

Kaikki eivät halua nähdä presidenttiparina kahta miestä kättelemässä kutsuvieraita. Monikohan peruu tulonsa muista kansallisuuksista, jos näin olisi?

Vierailija
125/275 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Äänestäisin Haavistoa.

Vierailija
126/275 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä. Kyllä suomalaisten maku on alas vajonnut ja järki tyystin kadonnut, jos nuo tai aaltola on toisella kierroksella. Huhhuh. 

Mutta luotan ettei näin käy. 

Vierailija
127/275 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kammottavimmat ehdokkaat.

Vierailija
128/275 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän aina Stubbia vastaan! Hyi saatana mikä lipevä feikki-proffa.

Vierailija
129/275 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekan seksuaalinen suuntaus on näköjään nostettu tikun nokkaan. Minulla sillä ei ole väliä. Pekka kuitenkin ehdokkaista paras.

Vierailija
130/275 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentti-instituution sais mun mielestä lakkauttaa kokonaan. Pressalla ei ole mitään valtaa, joten en edes äänestä vaaleissa.

Huili virka.

Vierailija
131/275 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä ollenkaan siinä tapauksessa. Tosin Haaviston suosio luisumassa nyt alaspäin, ja jos Uosukainen lähtee leikkiin mukaan, Peken peli alkaa olla pelattu. Uosukaisella saattaa sittenkin olla jotain tsäänssejä... vahvana naisena...

Vierailija
132/275 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiellyttäviä vaihtoehtoja molemmat. Kumpi on huonompi, vaikea sanoa...

Vierailija
133/275 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi tosi vaikea asetelma, jos olisivat Stubb tai Haavisto valittavana. Kumpaakaan en haluaisi, vaikka kummatkin varmaan ihan hommansa osaosivat hoitaa. Mutta kummankin persoonat tökkivät.

Pitäisi kauan harkita, mitä tekee. Olenkin ajatellut, että ehkä ensimmäistä kertaa saattaisi käydä niin, etten äänestä presidentinvaaleissa. Varsinkaan kakkoskierroksella, jos siinä olisi kaksi epämieluista, joista pitää valita.

Olisiko parempi, jos vastakkain olisivat Väyrynen ja Andersson?

Vierailija
134/275 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En äänestä ollenkaan siinä tapauksessa. Tosin Haaviston suosio luisumassa nyt alaspäin, ja jos Uosukainen lähtee leikkiin mukaan, Peken peli alkaa olla pelattu. Uosukaisella saattaa sittenkin olla jotain tsäänssejä... vahvana naisena...

Riitta Uosukaisella? Sekoitat nyt Jutta Urpilaisen ja Uosukaisen, eikö? 

Vierailija
135/275 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän melkein ketä tahansa kunhan ääni on pois Haavistolta. Täysin sopimaton persoonana pressaksi. Suuntautumisesta riippumatta.

Vierailija
136/275 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uosukainen nyt ei kyllä uhkaa ketään. 😁 On varmasti kärkijoukkoa häntäpäästä katsoen, jos aikoo ottaa osaa kisaan.

Jotain poliittista peliä se onkin näillä häntäpään ehdokkailla, Li Anderssonilla ym., joilla ei ole pienintäkään mahdollisuutta tulla valituksi. Mutta asettumalla ehdolle he pitävät omia puolue-agendojaan esillä. Ei näillä muuta motiivia olekaan siihen, miksi asettuvat ehdolle. Tietävät itsekin hyvin, ettei heillä mitään mahiksia ole valintaan.

Vierailija
137/275 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, muistin just, että Suomessa on ikävä kyllä myös iso joukko ulkomaalaisia, joilla on äänioikeus. Voi siisus. Enää ei tarvitse ihmetellä jos saadaan ekaa kertaa joku täys valopää presidentiksi, kun vain suomalaisten maku ei enää valinnassa näy.

126

Vierailija
138/275 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uosukainen nyt ei kyllä uhkaa ketään. 😁 On varmasti kärkijoukkoa häntäpäästä katsoen, jos aikoo ottaa osaa kisaan.

Jotain poliittista peliä se onkin näillä häntäpään ehdokkailla, Li Anderssonilla ym., joilla ei ole pienintäkään mahdollisuutta tulla valituksi. Mutta asettumalla ehdolle he pitävät omia puolue-agendojaan esillä. Ei näillä muuta motiivia olekaan siihen, miksi asettuvat ehdolle. Tietävät itsekin hyvin, ettei heillä mitään mahiksia ole valintaan.

Siis Urpilainen, ei Uosukainen.

Vierailija
139/275 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto on hintsusti parempi

Vierailija
140/275 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Riitta lähentele jo yhdeksääkymppiä, vai joko on. Miten hän nyt yhtäkkiä presidentiksi alkaa, kokkareilla jo stubbi ja aaltola.