Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei ole koskaan kokenut elämänsä aikana hyvää tasapainoista rakkaudellista parisuhdetta, niin muuttuuko sitä vanhemmiten katkeraksi?

Vierailija
14.11.2023 |

Kokemusta?

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso tämän palstan miesvihaa katkerilta naisilta ja mieti, että ovatko incelinaiset katkeria... M28

Missä kommentissa koet miesvihaa? Jos on henkisesti tai fyysisesti väkivaltaisessa suhteessa on järkevää turvata lapsen elämä eroamalla, ei siinä tarvitse vihata kuitenkaan ketään. 

Vierailija
42/101 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso tämän palstan miesvihaa katkerilta naisilta ja mieti, että ovatko incelinaiset katkeria... M28

Mutta taitavat tämän palstan katkerikot olla naisia, joilla hankala ero päällä tms. En ole oikein koskaan lukenut sinkkunaisen katkeraa tekstiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on juuri sitä syrjintää mitä perheettömät kokee jatkuvasti, että esimerkiksi väitetään olevan katkeroitunut. Sama näkyy monessa muussa.

Yleensä se eniten ydinperheitä kohtaan katkeroitunut aines ovat ihmiset jotka ovat eroilleet ja pettäneet paljon. Ei suinkaan perheettömöt.

Vierailija
44/101 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset katkeroituva jopa hyvästä parisuhteesta silloin kun mies päättää naisen jättää.

Käytännössä naiset eivät ole katkeria ex miehilleen siksi, että parisuhde olisi ollut huono , vaan siitä , että tuo hyvä parisuhde päättyi ja joku toinen nainen sai hyvän ja onnellisen parisuhteen tuon hyvän ja rakastettavan miehen kanssa hänen sijastaan.

Näin se vaan menee..

Vierailija
45/101 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankala sitä on katkeroitua kun ei tiedä mistä on jäänyt paitsi. 

Minua ei ole yksikään nainen edes halunnut pussata ikinä ja silti olen äärimmäisen katkera siitä etten ole saanut parisuhdetta? (edes lyhyttä tai huonoa) m43

Vierailija
46/101 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole yksikään nainen edes halunnut pussata ikinä ja silti olen äärimmäisen katkera siitä etten ole saanut parisuhdetta? (edes lyhyttä tai huonoa) m43

Se johtuu geeneistä.

Jos haluat huonon parisuhteen joka sisältää paljon seksuaalista kokeneisuutta ja suunnatonta katkeruutta , valitse kumppaniksesi yksinhuoltaja nainen.

Suhteesta todennäköisesti tulee lyhyt sillä yh naisilta puuttuu täysin käsitys uskollisuudesta parisuhteessa. Se on heille täysin käsittämätön asia ,eivätkä he siihen kykene.

Vierailija
47/101 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu geeneistä.

Jos haluat huonon parisuhteen joka sisältää paljon seksuaalista kokeneisuutta ja suunnatonta katkeruutta , valitse kumppaniksesi yksinhuoltaja nainen.

Suhteesta todennäköisesti tulee lyhyt sillä yh naisilta puuttuu täysin käsitys uskollisuudesta parisuhteessa. Se on heille täysin käsittämätön asia ,eivätkä he siihen kykene.

Kyllä sinä tiedät itsekkin että harvalle miehelle minkäänlainen nainen on mikään valinta. Kaikki naiset on kovan vaivannäön ja hyvän tuurin takana niille mieheille, jotka eivät ole erityisen kiinnostavia ja sosiaalisesti kömpelöitä.

Vierailija
48/101 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu geeneistä.

Mutta heiltä saa joskus hyvät kyydit. Nuo ovat sopivia vain hetken huviksi. Ei muuhun. Liian vaikea ajatella jotain uusperhehässäkkää.

Vierailija
49/101 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, kuinka moni ihminen oikeasti tuon koskaan kokee? Puolet avioliitoista päätyy eroon ja suuri osa niistä, jotka ei ovat liittoja, joissa sinnitellään yhdessä lasten vuoksi, petetään, hiljaa vihataan ja halveksutaan toista.

Minä kyllä väitän, että se on ehkä vain 10% tai alle ne ihmiset, jotka löytävät molemminpuolisen, kestävän, terveen rakkauden ja osaavat ja jaksavat sitä yhdessä ylläpitää.

Puhut katkeruudestasi käsin. Jos sosiaalinen piirisi rajoittuu eronneisiin tai muuten poikkeaviin niin kyllähän sitä alkaa vihaamaan keskitien kulkijoita joilla onni syntyy muistakin asioista kuin keinotekoista hattaraa olevista vaihtuvista suhteista.

En, vaan tilastoista, faktoista ja kokemuksesta käsin. Miksi pitäisi olla katke

Mikä ihmeen "keskimääräinen suomalainen avioliitto", joka on kaikilla onnellinen? Mikä se on? Laita ihmeessä linkkejä, lähteitä ja tilastoja.

Nimittäin minä voin kyllä laittaa sinulle tilastoja avioeroista, pettämisestä ja lähisuhdeväkivallasta sekä lasten ja nuorten kasvavasta pahoinvoinnista.

Ihmiset nimenomaan katkeroituu, kun kuvitellaan, että se elämä kaikilla muilla on jotain sokerikuorrutettua hattaraa ja pelkkää onnen auvoista idylliä. Luullaan, että on olemassa joku ikuisesti onnellinen, kaikenkattava rakkaus, tai parisuhde, joka tekee elämästä onnellisen. Ei sellaista ole olemassakaan, paitsi satukirjoissa.

Todellisuus, faktat ja tilastot on aivan toinen asia.

Vierailija
50/101 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kommentissa koet miesvihaa? Jos on henkisesti tai fyysisesti väkivaltaisessa suhteessa on järkevää turvata lapsen elämä eroamalla, ei siinä tarvitse vihata kuitenkaan ketään. 

Naisten miesviha kulminoituukin useasti henkisenä ja väkivaltaisena käytöksenä rakastavaa ja alisteista miestä kohtaan.

Monasti miehet ovat kuin koiria jotka rakastavat vaikka saisivatkin huonoa kohtelua naiseltaan. Kestävät rakastavat, huolehtivat ja suojelevat perhettään viimeiseen asti.. kunnes naisen misangria yltyy yltymistään ja mies murenee ja pakenee paikalta parempaa kohtelua saadakseen uuden emännän luo joka kohtelee hyvin ja osoittaa rakkauttaan.

Siinä vaiheessa, kun nämä jokakodin pirttihiviöt ymmärtävät enemmän rakkaudesta, toisen kunnioittamisesta ja arvostamisesta he ymmärtävät myös lopettaa tuon henkisen ja fyysisen väkivallan käyttämisen.

Rakkaudella, Terapeutti Ville.

Vierailija
51/101 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat aika vajaita kun kuvittelevat että satukirjojen omaista rakkautta olisi olemassa. Se on laiskuutta. Laiskuutta tehdä luoda onnellisuutensa itse vaan jonkun muun pitäisi se heille tuoda.

Vierailija
52/101 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu geeneistä.

Mutta heiltä saa joskus hyvät kyydit. Nuo ovat sopivia vain hetken huviksi. Ei m

Tuossa olet täysin oikeassa. Pienissä valkoviinpäissään ovat oikeinkin hyväkyytisiä. Suosittelen viemään tuliaisina Cavaa ovat sille kovin persoja.

Vierailija
53/101 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutu mitenkään

Vierailija
54/101 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu geeneistä.

Kerran pettäjä, aina pettäjä.

Näin se vaan menee.

Vierailija
55/101 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu geeneistä.

Yh voi olla monesta syystä oletko miettinyt ettei se ole aina oma valinta! 

Vierailija
56/101 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten miesviha kulminoituukin useasti henkisenä ja väkivaltaisena käytöksenä rakastavaa ja alisteista miestä kohtaan.

Monasti miehet ovat kuin koiria jotka rakastavat vaikka saisivatkin huonoa kohtelua naiseltaan. Kestävät rakastavat, huolehtivat ja suojelevat perhettään viimeiseen asti.. kunnes naisen misangria yltyy yltymistään ja mies murenee ja pakenee paikalta parempaa kohtelua saadakseen uuden emännän luo joka kohtelee hyvin ja osoittaa rakkauttaan.

Siinä vaiheessa, kun nämä jokakodin pirttih

Voi lutuna sentään. Sitten on syytä että mies ottaa itteensä niskasta kiinni ja miehistyy. Ei naiset halua koiria kumppanikseen. Vain surkean itsetunnon omaava mies jää kimppaamaan noin huonosti käyttäytyvän naisen kanssa, ja vain siksi että pelkää ettei muuta saa. Hyvä suhde on molemminpuoleinen respect. M34

Vierailija
57/101 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No katsokaas vaan palstan vanhapiikavelojen kommentteja ja suunnatonta katkeruutta!

Tämä kommentoija ainakin on katkera. Ja incel.

Vierailija
58/101 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu geeneistä.

Kerran pettäjä, aina pettäjä.

Näin se vaan menee.

Tapailin tällaista. Oli hyvää kanssakäymistä. Sitten kun alkoi puhumaan jostain sitoutumisesta niin sanoin ei. Suuttui aivan valtavasti. En ymmärrä miksi. 

Vierailija
59/101 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin naiset!

Miehet katkeroituvat, jos he eivät saa elämässään tarpeeksi seksiä, mutta toiset kyllä.

Vierailija
60/101 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu geeneistä.

Mikä siinä naisen kokemuksessa niin pelottaa? Pitäähän jonkun osata, tuo ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi