Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
2-vuotiaan ulkoiluajat
01.01.2007 |
Millaisia päivärytmejä teidän 2-vuotiailla on? Minua ihmetyttää kun meidän naapurin 2-vuotias lähtee ulkoilemaan vasta klo 20 aikoihin, päiväuniakin nukkuu klo 17 jälkeen vielä. Mielestäni aika myöhäinen rytmi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
aamujutut ja ulos eli ulkoillaan 10-11.30, sitten syödään 12 aikoihin ja päikkärit 13.30-15.30. Sit ruoka ja ulkoillaan illalla jos ei muuta, esim. kauppakäyntiä tms. Iltapala 20.00 ja nukkumaan 21.00, mutta yleensä nukahtaa 21.30