Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle salsaharrastus toisen naisen kanssa

Vierailija
13.11.2023 |

Miehelläni on kaveri, joka ei tykkää tanssia. Kaverin vaimo harrastaa salsaa. Nyt kaverin vaimo on kysellyt puolisolta, lähtisikö hän tämän kanssa harrastamaan salsaa, kun oma puoliso ei lähde. Meillä molemmilla pariskunnilla on pieniä lapsia. Itse vaan mietin, että olisi mustakin hauska tanssia (esim sitä salsaa) oman puolison kanssa jos vaan pikkulapsiarjelta olisi aikaa. Emme saa lastenhoitajaa usein. Olisiko teistä ok jos puoliso lähtisi harrastamaan salsaa toisen naisen kanssa, jos ette kahdestaan pääse tanssimaan? Lisätään nyt vielä ettei salsa tai muut tanssit ole mieheni tai minun erityistä erityisalaa, kumpikaan meistä ei ole koskaan harrastanut tanssia.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naapurin rouva pyys käymään iltapäiväjynkyllä, kun omalla ei ota eteen. Vaimo sano et tottakai käyt.

Vierailija
62/68 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisivätkö he sinne samalla kyydillä? Jos eivät, niin yhteistä keskusteluaikaa heille jää noin 10 min (5 min ennen tuntia ja 5 min tunnin jälkeen). Pukukopit, jos sellaisia on, ovat erit naisille ja miehille. Tunnin aikana pari vaihtuu koko ajan. Käytännössä heille ei edes jää yhteistä keskusteluaikaa, että jos se romanssi on syntyäkseen, niin se syntyy pelkän ulkonäön perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi. Meillä on joskus sovittu ettei toisten kanssa tanssita ja alunperin miehen ehdotuksesta tämä. Ihan poikkeus nyt on esim jos jossain kesähäissä mies tanssii 80v tätinsä kanssa tai minä tädin miehen kanssa. Mutta muuten ei.

Itse asiassa välillä mietitty että olis kivaa mennä yhdessä tanssikurssille mutta niissä kai yleensä pitää tanssia muidenkin kanssa kuin vaan oman parin. Niin ei ole menty. Haluttais oppia tanssimaan ihan kunnolla, yhdessä.

Vierailija
64/68 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko koskaan miettineet miten typerän näköistä tanssi on? Yhtä tyhmää kuin potkupallo tai pesis. Tanssi on ok esileikki yökerhossa, mutta nykyään on korppikotkia, jotka väittävät sen olevan liikuntaa.

Riippuu mikä tanssi, jotku tyylit on todella hienon näköistä. Mielestäni esim. hiphop on siistin näköistä ja tietty baletti on kaunista.

Mutta salsa on kyllä erittäin typerän näköistä ja myös tuntuu tyhmältä. Siinä vain lähinnä marssitaan kädet koukussa paikallaan. Näyttää vähän samalta kuin kilpakävely.

Vierailija
65/68 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisivätkö he sinne samalla kyydillä? Jos eivät, niin yhteistä keskusteluaikaa heille jää noin 10 min (5 min ennen tuntia ja 5 min tunnin jälkeen). Pukukopit, jos sellaisia on, ovat erit naisille ja miehille. Tunnin aikana pari vaihtuu koko ajan. Käytännössä heille ei edes jää yhteistä keskusteluaikaa, että jos se romanssi on syntyäkseen, niin se syntyy pelkän ulkonäön perusteella.

Ei välttämättä ihastu ulkonäön perusteella vaan myös feromonien. Ihmisestä erittyy hormoneja joita ei varsinaisesti haista, mutta mitkä vaikuttaa toisiinkin.

Esim. mä itse ihastuin kerran yhteen tyyppiin ilman, että olin edes nähnyt häntä kunnolla, saati edes jutellut. Kävelin vain ohitse ja tunsin heti jotain ihastusta. Jotain kemikaaleja siinä ilmassa on siis ollut.

Vierailija
66/68 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole tanssikurssi. Siellä ei tapahdu kuin puhelinnumeron vaihto. Sitten sen jälkeen voi alkaa tapahtua: tuutko sinne, tuutko tänne tanssimaan vapaa-ajalla. Meidän tapauksessa mies päättikin salata nämä iltatanssit. Koki ettei ole tarve kertoa että on pyytänyt tanssikaveria sinne tansseihin, ja minä hoidin iloisena lasta kotona tietämättä. No nyt tiedän. 

Vierailija
67/68 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että ei saisi harrastaa paritanssia kuin naisparina tai oman miehen kanssa - kiinnosti sitä tai ei, sen sijaan että pyytäisi sellaisen miehen joka tykkää tanssia salsaa?

Vierailija
68/68 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten alkuperäisen tilanteen osalta kävi? Ärsyttää, et ihmiset kyselee täällä neuvoja, mut eivät palaa kertomaan miten kävi.

Lähtikö mies salsaamaan? Jäikö sille tielleen? Mites sä? Pistitkö homman kiertoon ja kysäisit naapurin Pasia avantouintikerhoon vaikka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme