Te keillä on ollut patti, tai kyhmy rinnassa, mikä se oli?
Huomasin pari viikkoa sitten pienen liikkuvan patin toisessa rinnassa. Se on täysin aristamaton, ei ole mitenkään kipeä edes kosketellessa, liikkuu ihon alla koskettaessa ja melko pieni, tuntuma vastaa ehkä aavistuksen turvonnutta imusolmuketta. Ehkä n sentin pituinen.
En nyt ole kauhean huolissani, tai peloissani, koska tämmöinen oli myös vuosia sitten ja se hävisi itsestään, eli oli todennäköisesti hormoneista ja kierron vaiheesta johtuvaa.
Tämä nyt ei kuitenkaan vielä ole kadonnut ja olisi varmaan kaiken varalta hyvä käydä sitä näyttämässä. Mietin vaan, että mikähän on paras väylä ja mille lääkärille mennä? Arvauskeskukseen kuukausien jonot eikä sieltä pääse esim. Gynelle edes pyytäessä.
Kommentit (43)
Ap tässä. Myös tämäkin patti kerkesi kadota, vaikka olin jo varaamassa aikaa tutkimuksiin.
Mastopatia, nestekysta, yksi syöpäepäilykin oli, lääkäri tosin leikkasi patin vierestä palan, ei pahanlaatuisuutta. Patti, jonka vuoksi lääkäriin menin on paikallaan edelleen ja elossa olen. Mene kuitenkin lääkäriin.
Minulla oli kysta.