Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei välitä siitä, että häntä mustamaalataan?

Vierailija
12.11.2023 |

Miksi ei välitä? Esimerkiksi vaikka työpaikalla tapahtuva mustamaalaaminen ja ulossavustamisyrityksey?

Kommentit (146)

Vierailija
21/146 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensänsä omiansansa asioitansansa.

Vierailija
22/146 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellanen joka lamautuu totaalisesti tollasesta, eikä pysty toimimaan eikä sanomaan mitään, itsepuolustus on lamautunut. Tuleeko mieleen, et tilanne voi olla hänelle todella traumatisoiva? Hävetkää!

Eli täys autistipaska uhriutuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/146 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alistuva, joka ei itse pysty puolustautumaan ja jota ei kukaan puolusta. Hän jää yksin. Hirveä tilanne.

Siis täydellinen luuseri. 

Vierailija
24/146 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka on jo nitistetty. Kantsii vaan hiukan miettiä kantsiiko vaan jatkaa mustamaalausta, koska jossain vaiheessa se tuollaisellakin lopulta naksahtaa ja sitten jälki ei ole nättiä vaikka kuinka taivasteltaisiin ettei olisi kyllä ikinä uskonut kun sehän oli aina niin kilttikin.

Sitä saa mitä tilaa. Aina.

Vierailija
25/146 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellanen joka lamautuu totaalisesti tollasesta, eikä pysty toimimaan eikä sanomaan mitään, itsepuolustus on lamautunut. Tuleeko mieleen, et tilanne voi olla hänelle todella traumatisoiva? Hävetkää!

Työelämä ei ole tuollaiselle aikuisvauvalle oikea paikka. 

Vierailija
26/146 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveen itsetunnon omaava. Itselläni työ ei ole elämän pääsisältö eli on ihan sama mitä joku ämmälauma kaakattaa. Keskityn töihini ja kun työaika on ohi, lähden kotiini viettämään aikaa kivojen ihmisten kanssa. 

Vierailija
27/146 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen esimerkiksi, joka ei nakkaa p**kaakaan, koska tietää, että valheet paljastuu lopulta aina.

Ja että jokainen pskanpuhuja maksaa niistä sanoistaan kalleimman kautta. Ja se ei ole materiaa eikä rahaa.

Vierailija
28/146 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alistuva, joka ei itse pysty puolustautumaan ja jota ei kukaan puolusta. Hän jää yksin. Hirveä tilanne.

Voi myöskin olla ihminen, mikä tarkoituksellisesti pusketaan sen tietyn katkeamispisteen yli, joka voi sitten hyvinkin alkaa käyttäytymään ennalta-arvaamattomasti. "Jos minä en ole mitään, hekään eivät ole mitään"; nihilismi astuu kuvioihin tuolloin ja kaikki ovat vaarassa.

Vierailija
29/146 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä niin, että jos joku puhuisi sinusta pahaa, kukaan ei uskoisi sitä.

Vierailija
30/146 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmonen esimerkiksi, joka ei nakkaa p**kaakaan, koska tietää, että valheet paljastuu lopulta aina.

Ja että jokainen pskanpuhuja maksaa niistä sanoistaan kalleimman kautta. Ja se ei ole materiaa eikä rahaa.

Eipä se silloin myöskään ole kallista. 

Vierailija
31/146 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka kerää todistusaineistoa ja kun sitä on tarpeeksi kasassa, poistaa työpaikalta häntä mustamaalanneet ihmiset.

Hehe, sinunlaiset uhriutujat kyllä savustetaan ulos paljon ennen sitä. 

Niinhän sinä luulit. Eipä ole vielä savustettu, eikä tässä asemassa tule kukaan savustamaan.

Vierailija
32/146 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, omanarvonsa tunteva.

Kysymys oli millainen ihminen EI välitä siitä että häntä mustamaalataan? 🤦🏻

Vierailija
33/146 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka tietää, että Jumala näkee, ja tuomitsee väärintekijät, tuomionpäivänä.

Kyllä mutta oma osuus on hoidettava itse eli asioiden oikaiseminen ja itsensä puolustaminen mm.

Vierailija
34/146 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elä niin, että jos joku puhuisi sinusta pahaa, kukaan ei uskoisi sitä.

Elä niin, eli joudu narsistien ja sosiopaattien uhriksi tarpeeksi monta kertaa, ettei kukaan mustamaalaamisen ja kaasuvalotuksen jälkeen usko sua t. M :)

Vierailija
35/146 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka on reilu, rehellinen ja tietää ettei ole mustamaalauksen kaltainen. On sinut itsensä kanssa. Tosin antaisin opetuksen mustamaalaajille ja haastaisin oikeuteen epäasiallisesta käytöksestä.

Vierailija
36/146 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilö, jolla on itsetunto kunnossa ja viis veisaa valheiden puhujista ja muista höpöttäjistä.

Vierailija
37/146 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkaan jonkin henkilön harjoittamalle mustamaalaamiselle ei voi mitään. Jotkut lampaat uskovat toisesta kaiken mitä puhutaan tuntematta kuitenkaan henkilöä itseään. Näin ihmisestä voi saada täysin väärän käsityksen. Jotkut esimiehet ovat juuri näitä lampaita. En avaa tarkemmin. Terveisiä vaan! 

Onneksi asioiden oikea laita useimmiten paljastuu myöhemmin. 

Vierailija
38/146 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ymmärtää että jokainen tekee minkä pystyy, eikä voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu.

Vierailija
39/146 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkin täytyy osata puolustautua mutta olet oikeassa että raja tulee jokaisella vastaan todellakin. Hyvä jos oikeasti ymmärrätte miten paljon pahaa saadaan jollekin yhdelle ihmiselle aikaan ja vielä jopa joukolla osassa pahimpia tapauksia.

Vierailija
40/146 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Alistuva, joka ei itse pysty puolustautumaan ja jota ei kukaan puolusta. Hän jää yksin. Hirveä tilanne."

Minun kohdallani tämä pitää paikkansa. Myös se tosiasia, etten usko enää tässä iässä löytäväni uutta työpaikkaa. Sinnittelen.