Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espoossa osataan rikkoa perheitä!

Vierailija
02.09.2008 |

Ja kohtelu vanhempia kohtaan on sikamaista. Kuuntele nauhoite, kuinka isää kohdellaan:

http://www.vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=2652&start=315

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteluja löysyn vain.

Mielellään kuuntelisin.

Vierailija
2/40 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla varmaan omat lapset huostassa kun koko ajan tänne em aiheesta kirjottelee.

Mene suomi24.lle haukkumaan sossuja ja sijaisvanhempia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse epäilee, että lapset on jo haettu, mutta ei anna isän antaa puhelinta lapsille, jotta kuulisi heidän olevan paikalla! "hei ei sotketa lapsia tähän"

ärsyttävä ämmä.

Vierailija
4/40 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla varmaan omat lapset huostassa kun koko ajan tänne em aiheesta kirjottelee.

Mene suomi24.lle haukkumaan sossuja ja sijaisvanhempia!

Voin mennäkkin suomi24:lle!

Vierailija
5/40 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään kuuntelisin.

Mielellään kuuntelisin.

Sieltä löysin keskustelun.

Vierailija
6/40 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli heti kun isä saa tietää viivästyksestä, hän soittaa seuraavaankin paikkaan, että aikataulu ei pidäkään. minusta asiallista toimintaa.

Mitäs muuta se vois tehdä?

Vierailija
7/40 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomatta jättäminen ei ole valehtelua. Ja jos kertomatta jättäminen tarkoittaisi sitä, että saan kaikki lapseni kotiin. Niin jättäisin kertomatta minäkin!

Vierailija
8/40 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on valhdellut sosiaaliviranomaisille niin sosiaaliviranomaiset ottavat lapset pois ja sijoittavat ne LESBOILLE kalliilla vuorokausitaksalla!

Varokaa, sossuille ei saa valehdella!

Vierailija
9/40 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on epäluotettavan oloinen!

No voi hellanlettas tentään!

Vierailija
10/40 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain pahentaa omaa asiaansa niin on varmaan liian tyhmä huolehtimaan lapsistaan.

Kertomatta jättäminen ei ole valehtelua. Ja jos kertomatta jättäminen tarkoittaisi sitä, että saan kaikki lapseni kotiin. Niin jättäisin kertomatta minäkin!

Vierailija
11/40 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmasti homoparit saavat espoolaisten lapset, jos perhe joutuu turvautumaan sosujen apuun!

Vierailija
12/40 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaaliviranomaisten ei olisi tarvinnut puuttua asiaan.

Vierailija
13/40 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sehän on vain lasten etu.

Miksi on niin vaikeaa mennä itseensä ja tarkastella mitä virheitä on tullut vanhempana tehtyä? Sen sijaan että mölisee lesboista. Jos lapsi on huostaanotettuna ja sijoitettu heteroiden luokse niin hän on silti huostaanotettuna, ja vanhemman tehtävä on laittaa omat asiansa kuntoon jos haluaa joskus lapset takaisin.

Vierailija
14/40 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Siis suuttukoon kuka suuttuu. Mutta en voi olla tätä kirjoittamatta, sillä ajatushan ei kuitenkaan OLE IHAN MAHDOTON:

Tarja Halonen soittaa Marketta Kokkoselle.

"Kuule Marketta, muistatko kun viime kesänä palkitsin sinut arvonimellä. Kuule kun tuo meidän Satu on niin surullinen kun meni vasta naimisiinkin ja vauvaa ei vaan kuulu. Ajattelin, että kun tuo Paavokin aina sanoo, että Espoossa on sitä parempaa väkeä, niin ajattelin ja kun teillä on nuo maan kuulut taitavat tytöt ja pojat töissä siellä sosiaalitoimistoissa, niin ajattelin, että eikö me voitaisi vähän piristää tuota meidän Satua. Ihan noin häälahjaksi. Silleen teiltä kyllä löytyy niitä nuoria pareja, jotka voivat saada aina uusia vauvoja. Ymmärräthän!"

Ja tämä siis on fiktiota!

http://www.vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=3042

Vierailija
15/40 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voiko tämä olla totta!

huostaanotto väärin perustein! 1.6.2004 18:44

M.Muranen

Mitä mieltä olette tälläisestä asiasta kun olin raskaana ja espoon kaupunki ei myöntänyt asuntoa ja minua yritettiin asumaan moneen eri asuntolaan ja laitokseen vaikka ongelmana oli vain että minulta puuttui vuokra-asunto.

Sosiaalityöntekijän mielestä en ollut sovelias yksin huoltajaksi ja syyksi moniin papereihin laitettiin päihteiden käyttö.

Kun lapsi syntyi en saanut edellenkään vuokra-asuntoa vaan lapsi sijoitettiin lastenkotiin.

Minua vaadittiin olemaan lapseni luona lastenkodissa aamusta iltaan siis paikassa joka ei ole kotia nähnykkään ja hoitajat valvovat joka liikkettä ja merkkaavat päiväkirjoihinsa vain ja ainoastaan joka ainoan virheen joita jokainen tuore äiti tai isä tekee(ei kukaan ole mestari syntyessään vaan harjoitus tekee mestarin)

Kun lapsi oli kuukauden ikäinen hänet vietiin Jorvin lastenneurologille ja neurologi kirjoitti että lapsella on mahdolliseti fae-oireyhtymä joka selviää vasta lapsen ollessa kouluiässä.

Lapsella ei ole vieläkään todettu mitään epänormaalia ja aikaa on kulunut syntymästä jo melkein vuosi. Lapsi alkaa kohta kävellä=).

Tällä hetkellä lapsi on sijoitettuna sijaisperheeseen kaukana siis minusta.

Tässä vain odotellaan korkeimman hallinto-oikeuden päätöstä asiasta kohta on mennyt yli puoli vuotta kun asia on laitettu kho:n

Terveisin : Kidnapatun ja väärin perustein huostaanotetun lapsen äiti

Löytyy Mannerheimin lastensuojeluliiton "Kasvatuksen kiemurat sivuilta"

huostaanotto väärin perustein

http://www.vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=3042

Vierailija
16/40 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en asiaa sen enempää kommentoi, kun ei tällaisissa tapauksissa ikinä tiedä todellisia taustoja...

Totta on, että isiä monesti syrjitään/jätetään vähemmälle huomiolle sossussa, mutta en usko, että tuollainen vanhemmat.comin harjoittama mustamaalaus ainakaan edistää asiaa saatika anna hyvää kuvaa ko. isistä.

Vierailija
17/40 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedetään julkisuuteen, kun heillä on vaitiolovelvollisuus yksittäisistä tapauksista, mutta vanhemmat voivat väittää mitä vaan.

Vierailija
18/40 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonhan näitä ihmisiä on jotka ovat ryypänneet ja rällänneet häädön kaikista entisistä asuinpaikoistaan, jättäneet vuokrat maksamatta ja joutuneet sitten johonkin asuntolaan, joka ei ole sovelias paikka pienen lapsen kasvaa.

"Voiko tämä olla totta!

M.Muranen

Mitä mieltä olette tälläisestä asiasta kun olin raskaana ja espoon kaupunki ei myöntänyt asuntoa ja minua yritettiin asumaan moneen eri asuntolaan ja laitokseen vaikka ongelmana oli vain että minulta puuttui vuokra-asunto.

Sosiaalityöntekijän mielestä en ollut sovelias yksin huoltajaksi ja syyksi moniin papereihin laitettiin päihteiden käyttö.

Vierailija
19/40 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koskaan tämä isä ei ole huolehtinut lapsistaan huonosti! Exä vaan ei kertonut uupumuksestaan, mutta harvoin kai sitä exälle avaudutaan?

Vierailija
20/40 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonhan näitä ihmisiä on jotka ovat ryypänneet ja rällänneet häädön kaikista entisistä asuinpaikoistaan, jättäneet vuokrat maksamatta ja joutuneet sitten johonkin asuntolaan, joka ei ole sovelias paikka pienen lapsen kasvaa.

"Voiko tämä olla totta!

M.Muranen

"Voiko tämä olla totta!

M.Muranen

"Voiko tämä olla totta!

M.Muranen

"Voiko tämä olla totta!

M.Muranen

Sossut kun osaavat kirjoittaa täyttä puppua papereihinsa. Se tiedetään ihan Eduskuntaa myöten ja jopa myönnetty ääneen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan