Onko varatun miehen kanssa seksin harrastaminen väärin?
Mies on varattu, mutta kaipaan häntä. Jotenkin en koe huonoa omatuntoa. Onko väärin olla varatun miehen kanssa?
Kommentit (140)
Varattujen kanssa seksi on aina kuumempaa kuin kotona tai sinkkujen kanssa on.
Se mieshän siinä pettää, et sinä. Vastuu on 100% miehellä.
Kerran yökerhossa ilta päättyi siihen että ennalta tuntematon varattu mies tuli luokseni harrastamaan seksiä kanssani. Taisi olla jopa niin, että tuo hänen suhdestatus selvisi vasta kun oltiin minun luona ja jo harrastettu seksiä... Pantiin uudelleen vielä yksi toinenkin ilta.
Vierailija kirjoitti:
Kerran yökerhossa ilta päättyi siihen että ennalta tuntematon varattu mies tuli luokseni harrastamaan seksiä kanssani. Taisi olla jopa niin, että tuo hänen suhdestatus selvisi vasta kun oltiin minun luona ja jo harrastettu seksiä... Pantiin uudelleen vielä yksi toinenkin ilta.
Tuo toinen ilta meni niin, että mies oli valehdellut kumppanilleen menevänsä uimahalliin. Sillä oli pyyhe ja uikkarit mukana, kun tuli luokseni.
Saat erilaisen vastauksen riippuen vastaajan moraalista ja elämänkatsomuksesta.
Iso osa varmaan sanoisi että varatun kanssa seksi ei ole oikein. Siinä vain valehtelee itselleen ja se toinen valehtelee, vaikka olisi suhde avoinkin luvan kanssa. Ihan oma valinta haluaako olla seksi (tai muussa suhteessa) joka on jollain lailla verhottu valheeseen.
Ja tiukkapipoisin vastaus on se, että jos et ole henkilön kanssa naimisissa, niin väärin on.
Ei väärin sun puolelta. Mutta miehen puolelta kyllä.
Itse olen sotkeentunut varattuun ja koen siitä kyllä syyllisyyttä. Tavallaan olen sitä mieltä, että kuuluukin. Että ihmisessä on jotain vikaa, jos ei tunnu missään, jos pitää itselleen jankuttaa että minulla on oikeus. Varattuun koskeminen on minusta yksiselitteisesti väärin. Mutta minä olen rakastunut ja rakkaus on minulle arvo numero yksi - menee moraalinkin yläpuolelle. Minä olen valinnut toimia väärin ja itsekkäästi. En ole niin hurskas, että jättäisin väliin jonkun joka tuntuu tältä, oli se miten väärin tahansa.
Asia on niin, että sillä on seuraamuksia joita et tule kestämään. Hajotat ja hajoat.
Vierailija kirjoitti:
En näe tuossa mitään väärää.
Eihän tuo loukkaa eikä satuta ketään jos tämän miehen puoliso ei edes tiedä asiasta mitään.
Se mitä ei tiedä, ei loukkaa.
Näin se vaan menee ja kaikki on onnellisia.
Ja tästä tunnistaa ihmisen, jolle ei rehellisyys merkkaa mitään. Tällaiselle on ihan turha selittää rehellisen ihmisen arvo- ja ajatusmaailmaa, vähän kuin yrittäisi kuvailla sokealle värejä. Kun ei joku näe totuudella mitään arvoa niin sitten ei näe. Kuin öljy ja vesi, tämä ihmistyyppi ja rehelliset, ei vaan sekoitu hyvin yhteen. Parempi, että eläisitte näissä onnellisissa kulissisuhteissa keskenänne ja jättäisitte muut rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Asia on niin, että sillä on seuraamuksia joita et tule kestämään. Hajotat ja hajoat.
Täh, mitä ihmeen seurauksia? Joku katkeran vaimon voimafantasia..? "Kyllä se saa katua!"
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sotkeentunut varattuun ja koen siitä kyllä syyllisyyttä. Tavallaan olen sitä mieltä, että kuuluukin. Että ihmisessä on jotain vikaa, jos ei tunnu missään, jos pitää itselleen jankuttaa että minulla on oikeus. Varattuun koskeminen on minusta yksiselitteisesti väärin. Mutta minä olen rakastunut ja rakkaus on minulle arvo numero yksi - menee moraalinkin yläpuolelle. Minä olen valinnut toimia väärin ja itsekkäästi. En ole niin hurskas, että jättäisin väliin jonkun joka tuntuu tältä, oli se miten väärin tahansa.
Arvoja korkeammalla on identiteetti, minäkäsitys. Millainen ihminen olet? Ihmiset tekevät omasta mielestään oikein, vaikka heille osoitetaan että he tekevät väärin. Opettaja opettaa, laulaja laulaa, sankari tekee sankaritekoja, pahis tekee pahojaan.
Mikä on sinulle tärkeämpää kuin se, mitä tunnet? Et ole tunteesi; sinulla on tunteita.
Eiköhän se ole aina kumppani ja hänen kanssaan tehty sopimus mikä määrittelee sen mikä on väärin. Sinulla itsellä ei ole selityskeinoa, koska se on kumppanisi jota mahdollisesti loukataan. Kumppanisi sanoo 100% sen mikä on väärin.
Jos et tykkää kumppanisi ehdottamasta sopimuksesta olla eksklusiivisesti hänen kumppaninsa, et ryhdy suhteeseen alun alkaenkaan vaan etsit sellaisen jonka ajatus parisuhteesta sopii omaasi. Sellaisen joka antaa kulkea missä sattuu kuten itse kuljet.
-Mies1976
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuon takia mietin, haluanko alkaa parisuhteeseen kenenkään kanssa... aika moni mies pettää. Tosin eivät kaikki miehet tietenkään ole samanlaisia.
Kamalinta tuollaisessa on, että se varattu mies ottaa riskin seksitaudista ja riskin siitä että tartuttaa sen kumppaniinsa 😢 minusta tuollainen on jo rikollista toimintaa. Se on tavallaan tietoista (mahdollisen) taudin levittämistä. Ja kondomiin on turha vedota, sillä se ei anna 100 % suojaa eikä suojaa kondyloomalta (hpv) eikä herpekseltä.
Kyllä tarkoituksella toisen viettely on moraalitonta. Voit olla vahva ja vastustaa hekumaasi ja vahvistaa myös petosta aikovan moraalia. Älä tee huorin. Se lukee raamatussa.
On väärin ja tiedät sen. Toivottavasti maailma kostaa kaksinkertaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvoja korkeammalla on identiteetti, minäkäsitys. Millainen ihminen olet? Ihmiset tekevät omasta mielestään oikein, vaikka heille osoitetaan että he tekevät väärin. Opettaja opettaa, laulaja laulaa, sankari tekee sankaritekoja, pahis tekee pahojaan.
Mikä on sinulle tärkeämpää kuin se, mitä tunnet? Et ole tunteesi; sinulla on tunt
Minä uskon ikäänkuin pienemmän uhrauksen periaatteeseen. Kahdesta pahasta pienempi. Kyllä minusta ihminen voi tehdä omasta(kin) mielestään väärin, jos katsoo, että joku muu intressi on vielä suurempi kuin se vääryys. Joku painaa vaakakupissa vielä enemmän. Tässä tapauksessa rakkaus. Ei se tarkoita, että se toinen vaakakuppi olisi mitätön tai edes kevyt. Enkä odota, että kukaan muukaan uhraisi rakkautta minun mielipahani välttämiseksi, minusta se on oikeastaan epärealistinen ja kohtuuton odotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sinulle tärkeämpää kui
Jotainhan sitä joutuu selittelemään että kestää tekojaan. Ja tällaisten kanssa täällä saa tai joutuu elämään :(
No on väärin. Olkoon mies pahempi, mutta inhottava olet sinäkin. Osallistut tekoon, joka voi vahingoittaa toista paljonkin. Vähän niinku joku joka videokuvaa kun jotakuta muuta nöyryytetään. Ei sinällään itse tee mitään, etenkään nöyryyttäjään verrattuna, mutta on ällöttävä kamala tyyppi.
Maailman vanhin ammatti on sotilas, joten en kyllä oikein nyt käsitä että mitä helvettiä te oikein hölisette?