Onko varatun miehen kanssa seksin harrastaminen väärin?
Mies on varattu, mutta kaipaan häntä. Jotenkin en koe huonoa omatuntoa. Onko väärin olla varatun miehen kanssa?
Kommentit (140)
Kannattaa käydä tautitesteissä säännöllisesti jos jatkat paneskelua. Tuollaiset kulkumulkut kantaa usein tauteja tietämättäänkin kun "ei mulla oo mitään oireita"
Vierailija kirjoitti:
Väärin ehkä sua itseäsi kohtaan. Vastuu parisuhteen rajoista on miehellä.
Ja naisilla ei ole vastuuta koska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota siitä hyvä mies itsellesi kun kerran tykkäät. Ai et? Pelottaako että karma kostaa ja kohta mies panee jotain toista ja sitten tulee sun viereen nukkumaan.
No ei kai kukaan miehekseen sellaista ota, joka pettää vaimoaan. Kerran pettäjä aina pettäjä, se on ihmisen luonteessa, ihmisessä itsessään oleva ominaisuus, ei mikään tilaisuus tee kenestäkään pettäjää jos ihminen ei ole sen sorttinen.
- sivusta
Kulta tämän takia en ole kertonut sinulle menoistani enkä kerro 💋
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä tautitesteissä säännöllisesti jos jatkat paneskelua. Tuollaiset kulkumulkut kantaa usein tauteja tietämättäänkin kun "ei mulla oo mitään oireita"
Jos mä saisin herpes tartunnan niin vaimona tekisin aviomiehestä rikosilmoituksen.
Tarpeet tehdään jokaiseen joka antaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on väärin, että mies pettää vaimoaan.
Ei ole miehen syytä.
Vierailija kirjoitti:
On väärin. Eikä pidä olla helppo. Ja antaa miehelle mahdollisuutta vehtailla kahden kanssa samaan aikaan.
Mitä vikaa kimppaseksissä nyt muka yht'äkkiä on???tårta på tårtta ja silleen.
Tätä asiaa täällä yksinäiset kakkosnaiset kyselee lauantai-iltaisin, kun mies on siippansa kanssa viettämässä laatuaikaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Jos olet miehen puolison ystävä tai edes tuttava, teet väärin sinäkin. Muussa tapauksessa väärin tekee vain mies.
Mies ei tee väärin. Nainen tekee väärin.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö ole lukeneet, että Luoja teki ihmisen jo alun alkaen mieheksi ja naiseksi? Ja hän jatkoi: Siksi mies jättää isänsä ja äitinsä ja yhdistyy vaimonsa kanssa niin, että heillä on yhteinen ruumis. He eivät ole enää erillisiä, vaan heidän ruumiinsa ovat yhtä.
-
Entä ettekö muka tiedä, että se, joka yhtyy maksulliseen naiseen, on samaa ruumista hänen kanssaan?
Miksi te jotkut vedätte tähän keskusteluun mukaan maksulliset naiset? Eihän ap sellainen ole vaikka hänellä on suhde varatun miehen kanssa. On mullakin suhde varatun miehen kanssa enkä mä mikään maksullinen ole.
N44
Onko tähtäimessä saada tämä luotettava ja rehellinen kultakimpale jossain vaiheessa kokonaan itsellesi :)
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet syytön. Mies ei ole. Pankaa vaan! Järvi ei soutamisesta kulu, jos vain airot kastuu.
Mies on syytön.
No onhan se väärin ja lisäks vielä ihan hemmetin epätoivoista mutta hei, tunteilleen ei voi mitään...
Vierailija kirjoitti:
Tätä asiaa täällä yksinäiset kakkosnaiset kyselee lauantai-iltaisin, kun mies on siippansa kanssa viettämässä laatuaikaa. ;)
Vaikka olen sinkku ja seksisuhteessa varatun kanssa niin en mä yksinäinen ole. Tuo mies on mulle pelkkää seksiä varten ja saa tehdä mitä lystää avovaimonsa kanssa. Ei kuulu mulle eikä kiinnosta. Mulla on omat menoni.
N44
En koskisi varattuun mieheen ikinä. Jos mies lähtee toisen naisen mukaan, niin sellainen ei ole hyvä mies ja miksi sellaista miestä pitäisi huolia edes seksiin?
Aikuinen nainen mutta täyttä höttöä. Vähän wt wibat tulee. Koulutustasosi on tuskin kovin korkea.
Vierailija kirjoitti:
Sehän tulisi ilmi jos mies on kerta varattu. Nainen saisi tietää.
Monien mielestä paheksuttavaa, tai väärää ja joidenkin mielestä "ihanaa + siinä on jotain niin oikeaa 🎶🎵. All you need is love, kuka sitä sitten antaakin.
Vierailija kirjoitti:
On kai, jos olet mies. Sehän on silloin homoilua?
yhdyn edelliseen
Jos tarttuu kahteen niin se maksaa jo 30000