Kohta tulee Kennnedyn salamurhasta 60 vuotta
Murhasta otetut kaitafilmit osoittavat, että ampujia on enemmän kuin yksi, koska ainakin yksi luoti tuli edestä eikä takaa, kuten Oswaldin ampuessa kirjavarastosta.
Kommentit (92)
En halua maalata piruja seinille, mutta kun lähes kaiken mitä käsiini olen saanut, olen lukenut, niin olen päätynyt siihen, että ehkä Oswald tosiaan oli juuri se, mitä hän ehti ennen omaa eliminoimistaan luonnehtimaan eli että hän on "patsy", syntipukki.
Hänenkin kiinniottonsa ja prosessoimisensa eteni jotenkin yllättävän jouhevasti ja siihen liittyvät yksityiskohdat ja eri tahojen toimenpiteet tuntuvat kuin näytelmän eri osioiden läpivienniltä. Mutta voi toki olla niin, että hän se syyllinen juuri oli.
Minäkin haluaisin tietää totuuden tästä keissistä ennen kuin itse kuolla kupsahdan.
Kuvaaminen loppui sitten ihmeen äkisti ja hiukan kääntämällä oikealle olisi näkynyt mahdollinen ruudinsavu aidalta?
Sattumalta kaitafilmin kuvaaja juutalainen... kylläpäs se aina sattuu valitulle kansalle
Oswald käydään kätevästi ampumassa hengiltä POLIISILAITOKSELLA. Jo se on erittäin epäilyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin tietää totuuden tästä keissistä ennen kuin itse kuolla kupsahdan.
Sama täällä. Tämä kuuluu niihin suuriin salaisuuksiin, joista haluaisin saada totuuden tietää. Muutama muukin tämänkaltainen mysteeri on, joihin aina palaan, kun muilta töiltäni ehdin. Niiden lukeminen ja pohtiminen on melkein kuin terapiaa : ) Mutta ei kauheasti näitä ehdi päätyön ohella lueskella
Vierailija kirjoitti:
En halua maalata piruja seinille, mutta kun lähes kaiken mitä käsiini olen saanut, olen lukenut, niin olen päätynyt siihen, että ehkä Oswald tosiaan oli juuri se, mitä hän ehti ennen omaa eliminoimistaan luonnehtimaan eli että hän on "patsy", syntipukki.
Hänenkin kiinniottonsa ja prosessoimisensa eteni jotenkin yllättävän jouhevasti ja siihen liittyvät yksityiskohdat ja eri tahojen toimenpiteet tuntuvat kuin näytelmän eri osioiden läpivienniltä. Mutta voi toki olla niin, että hän se syyllinen juuri oli.
Tuollaisen suunnitelman saaminen toimimaan noin jouhevasti olisi erittäin vaikeaa, käytännössä mahdotonta, verrattuna siihen että Oswald yksinkertaisesti teki sen.
Vierailija kirjoitti:
Oswald käydään kätevästi ampumassa hengiltä POLIISILAITOKSELLA. Jo se on erittäin epäilyttävää.
Media, ihmismassa päästettiin parkkihallissa aivan Oswaldin tuntumaan! Ei mitään suojausta. Ruby tuotiin paikalle ihmismassan mukana, jotta Oswaldin murha voitiin tehdä muka huomaamattomammin.
25: Oli Neuvostoliiton alueelta lähtöisin tämä hra Zapruder. Mystinen Babushka Lady on muuten joidenkin nykytutkijoiden selvityksissä onnistuttu tunnistamaan hra Zapruderin vaimoksi. Vaimo ei koskaan ilmoittautunut viranomaisille - virallisesti häntä ei edelleenkään ole tunnistettu.
Babushka Lady:
https://www.quora.com/Who-was-the-Babushka-Lady-seen-at-JFKs-assassinat…
Rouva Zapruder, 2. oik:
https://www.google.fi/search?sca_esv=581565025&sxsrf=AM9HkKnM9iHbD9NCfo…
Ainoa virhe minkä tutkinta teki, oli kai laukausten järjestys. Luultavimmin ensimmäinen meni ohi, toinen osui molempiin miehiin autossa ja kolmas JFK;n päähän.
Oswaldin elämäkerta muistuttaa etenkin lapsuuden osalta muuten ERITTÄIN paljon Breivikin vastaavaa.
Oswald se oli. Hän oli vastikään käynyt Kuubassa ja oli raivona JFK:lle.
Kirjaston ikkunasta pystyy ase tuettuna ampumaan koska auto ei muuttunut liikeradassa kovinkaan paljon loivasti kääntyvällä suoralla. Toki kylmäveristä työskentelyä häneltä.
Kuski ampui sen. Zapruderin filmiltä näkee kuinka kuski ruuvaa äänenvaimentimen kiinni.
33: Aluksi väitetyltä ampumapaikalta löytyi kyllä Mauser. Myöhemmin se vaihdettiin toiseksi, Oswaldin kivääriksi. Todisteet nyt ovat muutenkin olemattomia, eipä silti.
Oswald nähtii8n työpaikan ruokala-kahvilassa (2. krs) todistetusti 90 sekuntia Kennedyn ampumisen jälkeen. Ei ole hengästynyt eikä olemukseltaan sellainen, että olisi juossut portaikon alaspäin, sitä ennen piilottanut kiväärin jne. Kukaan ei nähnyt hännen kulkevan portaikossa ko. hetkellä...
Vierailija kirjoitti:
Oswald nähtii8n työpaikan ruokala-kahvilassa (2. krs) todistetusti 90 sekuntia Kennedyn ampumisen jälkeen. Ei ole hengästynyt eikä olemukseltaan sellainen, että olisi juossut portaikon alaspäin, sitä ennen piilottanut kiväärin jne. Kukaan ei nähnyt hännen kulkevan portaikossa ko. hetkellä...
Oswald oli sopiva syntipukki, kun oli ollut neukuissa.
Vierailija kirjoitti:
Joo tuo on tosiaan myös ihan ristiriidassa Oswaldin oletettuun syyllisyyteen. Ja tuntuu yleisesti ottaen myös jotenkin epäammattimaiselta seuraava. Eli jos oletetaan, että Oswald olisi oikea syyllinen, niin hän olisi lähtenyt aseensa kanssa aika pian näyttäytymään ihan yleiselle paikalle, piieleskelemään elokuvateatteriin. Eli hän olisi suunnitellut tuon kaiken todella kömpelösti ja lähtenyt vielä yleiselle paikalle melkein näyttäytymään, että hänet saadaan kiinni. Hän ei kuitenkaan ollut mikään eelisen teeran poika näissä asioissa, ei olisi ollut näin kömpelö. Myös hänen kintereilleen pääseminen poliisilta oli vähän liian salamannopeaa. Ja seuraavan päivän lehdet oli ikään kuin salamannopeasti valmiiksi kirjoitettu ja päänarratiivi oli se, että se on Oswald. Kaikki tuntui etenevän kuin liukuhihnalta ja suunniteltuna.
Samassa autossa ollut Connellyn pariskunta oli 2 ampujan kannalla. Joka tapauksessa Warrenin komission virallinen raportti oli täysi vitsi. Raportin laatijoita ohjeistettiin voimakkaasti valtaapitävien toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Samassa autossa ollut Connellyn pariskunta oli 2 ampujan kannalla. Joka tapauksessa Warrenin komission virallinen raportti oli täysi vitsi. Raportin laatijoita ohjeistettiin voimakkaasti valtaapitävien toimesta.
Tuo Connellyn pariskunnan näkemys on keskeinen, olivathan he tilanteessa ihan tapahtumien ytimessä, heidän primääri tapahtumien muistikuva tosi tärkeä. Mutta tutkinnassa oli tosiaan aika voimakas poliittinen ohjaus päällä, heidänkin näkemys saattanut jäädä aikalailla sumuverhon taakse.
Ei tuota taikaluotiakaan ole oikeasti ollut olemassa, vaikka se elokuvassa sai ison roolin.