Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla aloittaa deittailua koska miehet haluavat niin nopeasti seksiä

Vierailija
11.11.2023 |

Tarvitsen tunnesiteen ja luottamuksen, jonkinlaisen tuttuuden tunteen. 

Parasta olisi, jos mies olisi tullut jotenkin entuudestaan tutuksi jotain kautta. Ei tarvitsisi olla kaverikaan vaan ihan tuttava. 

Näinköhän jään yksin loppuiäksi tämän vuoksi :(

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahdo kotiin vierasta tuoda. 

Vierailija
42/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Tämähän on ihan oikea tapa muodostaa parisuhde. Hormonaalisesti se on näin. Irto- ja lyhyet parisuhteet ovat erityisen haitallisia naisille,vaikka iltapäivälehdet muuta julistavatkin. Olet hakenut väärästä paikasta, vääränlaisia miehiä.

Millä lailla haitallisia naisille? Miksei miehille?

Yksilöllisiä juttuja. Itse en pystyisi seksiin tuntemattoman kanssa (rakkautta en kaipaa) mutten luule etteikö moni muu pystyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos vaan ELÄT elämääsi eli olet normaalin sosiaalinen, niin tapaat kyllä ihmisiä eikä tarvitse deittailla.

Jos työskentelee alalla, missä porukka on samaa sukupuolta ja sama harrastuksissa niin kyllä sitä joutuu etsimällä etsimään kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen. 

Ja sitä paitsi on ärsyttävää jos kumppanilla on laaja ystäväpiiri ja on aina jossain äijien reissussa ja muuta rasittavaa. Usein heille se on tärkeämpää kuin oma perhe, joka on varmaan vaan hankittu tehdäkseen niihin äijiin vaikutuksen.

Vierailija
44/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä keskustelu. Itse olen nainen joka haluaisi heti ekoilla tai viimeistään toisilla treffeillä seksiä ja siksi moni mies ajatellut etten ole tosissani heidän kanssaan. Nykyinen puoliso kommentoi mun seuranhakuviestiäkin että ei kannattaisi mainita seksiä biossa naisena jos hakee muuta kuin yhden yön juttuja. Musta se on aika surullinen ajatus. Mulle seksi on niin tärkeä osa elämää ettei ole vörtti tutustua ennen kuin näkee toimiiko se puoli. Kamala jos rakastuisi ihan tosissaan ja sitten sänkykemiat ei kohtaakaan yhtään. Tunnen itseni ja päätyisin lopulta pettämään ja se ei olisi oikein kenellekään. 

No katsos tämä seksin haluamine ja kokemsu seksistä on varmaan yksi klassisimmistö esimerkeistä, jos pitää mainita asia, jossa on vallalla lähes täydellinen kaksoistadandardi. Ts. Sellainen asia, joka on miesten tekemänä ja toteuttamakin ihailtua ja toivottuaj ja odotettua kun taas naisten tekemänö jotain täysin päinvastaista. 

Vierailija
45/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne miehet jaksa niin paljoa kiinnostaa, että jaksaisi filtteröidä juuri tuollaisia pois. Semmoinen mekaaninen, tunteeton seksi ei vaan ole miellyttävää. Lisäksi osa ei kunnioita toisten rajoja laisinkaan. -sivusta

Vierailija
46/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko huono sängyssä kun pelkäät seksiä? Seksi on asia mikä määrittää aika paljon tuleeko parisuhteesta mitään, eli jos nainen antaa seksiä ja nainen on hyvä sängyssä niin silloin kemiat kohtaa hyvin. Jos taas nainen pihtaa niin parisuhteesta ei tule mitään.

Vierailija
47/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itsetuhoinen ajatuskin, alkaa ylipää5ään deittailemaan miestä.  Seksistä nyt puhumattakaan. 

Vierailija
48/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen naisena aloittanut melkein aina seurustelusuhteet seksillä.  En ole romanttinen luonteeltani, haluan suoraan asiaan.  Miehet täytyy koeajaa ennen lopullisen päätöksen tekoa, en ymmärrä aikailua.  

Vierailija
49/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiset tapaamiset muualla kuin jomman kumman luona. 

No tietysti. En minä ventovierasta miestä tuo kotiini tai mene sen miehen kotiin. Joku itsesuojeluvaisto pitää ihmisillä olla.

Vierailija
50/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan normaali Ap. Älä huoli, myös miehet ovat keskenään erilaisia. Kieltäydy suoraan ehdotuksista jotka eivät sinulle sovi. Keskity tutustumaan sellaiseen deittiin ajan kanssa paremmin, joka jakaa näkemyksesi, ei painosta etenemään sinulle liian nopeaan tahtiin.

Tuo tuttavista tai kavereista sopivan romanttisen suhteen syntyminen voi jäädä haaveeksi, jos niin ei ole tähänkään mennessä tapahtunut. Kyllähän syvempi seurusteluun johtava tutustuminen jokatapauksessa jotain aktiivisuutta vaatii, molemmilta osapuolilta.

Vierailija
51/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tunti ole kovin nopeasti. Jos et nyt ehdi niin soittele sitten kun sinulla on paremmin aikaa.

M

Olet hyvä esimerkki idioottimiehestä.

Itse olet hyvä esimerkki täydellisestä sarkasmin ja huumorintajun puutteesta.

Sinä taas huonosta huumorintajusta.

Sivusta

Vierailija
52/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oletko huono sängyssä kun pelkäät seksiä? Seksi on asia mikä määrittää aika paljon tuleeko parisuhteesta mitään, eli jos nainen antaa seksiä ja nainen on hyvä sängyssä niin silloin kemiat kohtaa hyvin. Jos taas nainen pihtaa niin parisuhteesta ei tule mitään.

Olen surkea miellyttämään miestä seksissä ja täyttämään miehen perverssejä odotuksia. 
Eri

Vierailija
53/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, olikin tosi vanha ketju mihin vastasin. :D

Vierailija
54/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun kaltaisten kanssa tarttekaan tulla. 

Vierailija
55/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaukosuhde?

Saako tähän miehenä vastata, että parisuhteelta -jota en ole kokenut- kaipaan eritavoin läheisyyttä ja asioiden jakamista ja kokemsita yhdessä. - Kun koen "taas" sen toisinaan itselleni iskevän halipulan ja läheisyyden kaipuun tunteeni, niin vaikka tiedävn, että paljon on sekin, että voisin toisen kanssa jakaa ajatuskia ja mielipiteitä ja huomioita arjen askareista ja juhlistaa juhlan hetkellä tunnelmaa kattoa kohti, niin kyllä minä kaipaan tai olen kaivannut ja toivonut löytäväni ihan fyysisesti rinnalleni lähelleni sen yhden ja erityisen jota saisin koskettaa ja jonka hajun ja olemusken voisn tuntea vain lähelläni; kuten hän mahd. jotain vastaavaa minusta - Ei kaiken koskettamsien edes kaiken fyysisen koskettamisen tarvitse johtaa ja edetä seksiin. - Ja toivottvasti ei johdakaan  

Vierailija
56/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vain pilua palstamammalta

Vierailija
57/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vierailija kirjoitti:

Jännä keskustelu. Itse olen nainen joka haluaisi heti ekoilla tai viimeistään toisilla treffeillä seksiä ja siksi moni mies ajatellut etten ole tosissani heidän kanssaan. Nykyinen puoliso kommentoi mun seuranhakuviestiäkin että ei kannattaisi mainita seksiä biossa naisena jos hakee muuta kuin yhden yön juttuja. Musta se on aika surullinen ajatus. Mulle seksi on niin tärkeä osa elämää ettei ole vörtti tutustua ennen kuin näkee toimiiko se puoli. Kamala jos rakastuisi ihan tosissaan ja sitten sänkykemiat ei kohtaakaan yhtään. Tunnen itseni ja päätyisin lopulta pettämään ja se ei olisi oikein kenellekään. 

No katsos tämä seksin haluamine ja kokemsu seksistä on varmaan yksi klassisimmistö esimerkeistä, jos pitää mainita asia, jossa on vallalla lähes täydellinen kaksoistadandardi. Ts. Sellainen asia, joka on miesten tekemänä ja toteuttamakin ihailtua ja toivottuaj ja odotettua kun taas naisten tekemänö jotain täysin päinvastaista. "

Molemmat on täysin totta.

Vierailija
58/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun olin aikoinaan sinkku ja deittailin miehiä, annoin monelle sääliseksiä. 

Tosin deittailin vain kivoja poitsuja enkä mitään k-päitä. Kivaa oli. 

Vierailija
59/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina voi sanoa ehdotuksille ei. Jos mies ei jaksa odottaa, ei menetys ole iso.

Molempi huono.Se joka odottaa, mutta e itse odottaisi, voi olla just se pahin tapaus, eli kaksinaismoralisti, joka odottaakin,että nainen odotuttaa.

Hyvä mies ois sellainen, joka itsekin haluaa odottaa eikä ois valmis seksiin heti.

Vierailija
60/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina voi sanoa ehdotuksille ei. Jos mies ei jaksa odottaa, ei menetys ole iso.

Voi se olla aika iso. Mullakin reilusti yli 20 cm

Noh, osa meistä naisista joutuu nyt sitten vaan elämään sen kanssa, että jäi ilman sua ;(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan