Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla aloittaa deittailua koska miehet haluavat niin nopeasti seksiä

Vierailija
11.11.2023 |

Tarvitsen tunnesiteen ja luottamuksen, jonkinlaisen tuttuuden tunteen. 

Parasta olisi, jos mies olisi tullut jotenkin entuudestaan tutuksi jotain kautta. Ei tarvitsisi olla kaverikaan vaan ihan tuttava. 

Näinköhän jään yksin loppuiäksi tämän vuoksi :(

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa, niin ei se ole helppo meillä vanhemmilla ja kokemattomilla miehillä kun edelleen moni haluaa ylläpitää sitä mielikuvaam jossa kaikki parheet miehet omaavat kokemsuta parisuhteesta ja siten myös erinomaiaen todennäköisesti myls seksistä. Jos yli kolmekymppisenä miehenä olet rehellinen ja kerrotm etä et omaa kokemusta kummastakaan, niin vähemmästäkin saat joko vain homo leiman (, jos vaikutat kunnollsielta) tai leiman,että olet vain katkera ja vastenmielinen incel ja nainen (tai naiset tekevät( ainoastaan viisaastim jos pysyvät sinusta mahdollsimman kaukana. 

Mutta joos. Suurin ongelam lienee kuitenkin se, missä me kaksi rauhallisesti ja "hitaasti lämpenevää" edes kohtasiimme kun itse en ole erityisen uskovainenkaan kun senkin olen ollut laittavinani merkille, että tosinaan kehotetaan menemään johonkin (lahhkolas-i)seurakunnan tilaisuuksiin, jos on "kokematon". Tai sitten vain leimataan hihuliksi, jonka pitäsi saida vain hoitoa omille harhoilleenja vääristyneelle naiskuvalleen.. 

Vierailija
22/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miehenä, suht mitättömän näköisenä vieläpä, että kaltaisia naisia on paljon, enkä itse ainakaan halua olla se, joka painostaa ja ahdistaa deittikumppnia mihinkään. On parempi jättää fyysisen aloitteen teko ja muutenkin vihjailut fyysisyydestä toiselle, niin ei tule astuttua toisen rajojen yli. Samalla saa varmuuden että kyseinen nainen näkee minut haluttavana, mikä ei todellakaan ole mikään itsestäänselvyys. Mutta samalla täytyy kyllä sanoa että ei tämä varsinaisesti nopeuta kumppanin löytämistä, joka kuitenkin olisi suuri unelma. En haluaisi olla liian vanha kun perhettä ruvetaan perustamaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee selväksi että haluat edetä hitaasti. Voitte suudella kiihkeästi, syleillä ym. Ajattele, että annat miehelle mahdollisuuden valloittaa sinut. Kun mies on joutunut tekemään töitä tehdäkseen sinuun vaikutuksen hän oppii prosessin aikana tuntemaan sinut paremmin ja  arvostamaan sinua enemmän etkä ole hänelle mikään random hyödyke. 

Kunnioita itseäsi. Olet itsellesi tärkein ihminen maailmassa. Jos joku ei kunnioita rajojasi, hän ei ole sinun arvoisesi. 

Vierailija
24/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos vaan ELÄT elämääsi eli olet normaalin sosiaalinen, niin tapaat kyllä ihmisiä eikä tarvitse deittailla.

Miten se tehdään? 

Vierailija
25/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet tapaillut chadejä, joilla on naisten tapaan turvallinen tuntemus omasta viehättävyydestään eivätkä pelkää kertoa, mitä haluavat. 

Tavallinen mies taas pelkää kysyä vaimoltaan, että "pidätkö minua komeana?" Vaimo saattaa nikotella ja miettiä vastausta pitkään, jolloin mies tietää olevansa hyödyllinen keskiluokkaisen elämän mahdollistaja eikä seksikäs.

Myös miehille on tärkeää tuntea itsensä halutuksi, ja miehelle se on yleensä mahdollista vain suoraan seksin kautta, koska kehuja tai uteliaisuutta miehet eivät yleensä saa osakseen. 

Naiselle taas on hyvin monipuolisia tapoja toteuttaa seksuaalisuuttaan. 

Kyllä vaimo suoraan kysyttäessä vastaa että joo, jos ihmettelen pitääkö hän minua minkään näköisenä. Mutta eipä se kalasteltu pakkokehu juuri lämmitä, pitäisi osata osoittaa sitä ihan itse ja arjessa. 

Vierailija
26/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua tavata ilman seksiä niin unohda se. Seksiä on silloin kun molemmat haluavat sitä.

Vierailija
27/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukosuhde?

Vierailija
28/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen ongelma nuorena. Kun kirjottelin jonkun miehen kaa chatis, ne innostu aina liikaa ja alkoi kysellä seksi juttuja. 

Vierailija
29/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munä en uskalla seurustella, kun naiset haluaa niin nopeasti naimisiin. Pelottaa, että seksi loppuu aameneen.

Vierailija
30/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on pelottava ja todellinen asia. Jotkut naiset ei ole valmiita seksiin kun vasta kuukausien tai vuoden päästä. Monet miehet ei ehkä tätä ymmärrä. Onneksi oma mieheni odotti. Ollaan oltu nyt yhdessä ainakin 9 vuotta.

Vierailija
31/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos vaan ELÄT elämääsi eli olet normaalin sosiaalinen, niin tapaat kyllä ihmisiä eikä tarvitse deittailla.

Löytää se yksi ja erityinen, jonka kanssa saattaisi mahd. tulevaisuudessa parisuhde ei ole läheskään noin mutkatonta kuin annat ymmärtää.  - Tai ei ainakaan itselleni ole ollut.

Olen noin 40+ vuotias mies olen elämäni aikana onnsitunut luomaan ja ylläpitämään vastavuorosia ja paljon antaneita ihmissuhteita niin naisten kuin miesten kanssa. Mutta sitten tulee se iso mutta. En ole kaikesta huolimatta ole kenenkään kanssa heistä edennyt parisuhteeseen. - Eli olen päässyt tai joku varmaan sanoisi, että joutunut ns. friendzonelle. 

En halua valittaa ovatjan nämä ihmissuhteeni vuosien saatossa antaneet ja mahdollistaneet ja tekevät, mikäli asia yhtään minusta riippuu niin jatkossaklin, 

Muta olen kai vähän konservatiiviko sitten, koska koen ja tunnen vahvasti myös, että jotkin asiat minusta  kuuluvat omalla kohdallani vain ja ainoastaan parisuhteeseen kahden ihmisen välille, eikä kenellekään muulle. - Toisaalta halua olla myös lojaali ja luoettava ystävä ja läheien jatkossakin, joten jos läheiseni uskoo minulle oman salaisuutensa niin ei mahd. parisuhde minusta oikeuta minua kertomaan hönen minulle uskomaansa asiaa eteenpäin.

Koen eläväni enimmäkseen hyvää ja tasapainosta elämää sinkkuna mutta rehellien ollakseni, ainakin itselleni, niin kyllä elämääni mahtu ja uskon mahtuvan jatkossakin niitä psiteliäitä ja tai turhauttavia hetkiä, jolloin iskee läheisyyden kaipiuu ja halipula. Kun sitä "taas" löytää itsensä haaveksimasta, että miltä se vosikaan tuntua jos vierellä olisi yksi ja erityinen? Ja jolle itse vosi olla jotain vastaavaa...... 

Vierailija
32/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa heti sextata. Jos pari kk tapailee ja huomaakin ekalla panokerralla että muna on vino katkarapu, niin sullahan on mennyt 2 kk hukkaan. 

Vierailija
33/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina saa haluta mutta aina ei saa mitä haluaa. Kai osaat sanoa ei. 

No ei se pelkästään kieltäytymisestä ole kiinni vaan oikeasti se tympii kun varsin potentiaalinen tapailu ja orastava ihastuskin menee ihan haaskuun sen takia ettö miehellä on liian kiire ja kumma tarve edetä pikakelauksella.

Miksi ei voi tutustua ihan rauhassa ja nauttia ensin siitä kaikesta mikä siihen alkuvaiheeseen kuuluu? Miksi sillä ei ole mitään arvoa kuinka ihanalta se tuntuu kun toinen ottaa kädestä kiinni tai kun toisen tapaamista odottaa ihan malttamattomana ja viestikin saa perhoset lepattamaan vatsassa? Miksi tuo kaikki pitää pilata joutavalla hoppuilulla? Tuota alkuhuuman aikaa ei saa takaisin enää ikinä, mutta seksiä on aikaa harrastaa yhdessä vaikka loppuikä.

Ja sitten vielä sellainenkin, että moni (?) mies on epävarma itsestään ja "varustuksestaan" vaikka nimenomaanhan tuolla hitaasti kiiruhtamalla takaisi sen, että siinä on jo molemminpuolisia tunteita eikä seksi ole mikään puhtaasti mekaaninen suoritus. Hoppuilemalla mies nimenomaan ajaa itsensä siihen tilanteeseen, että lähinnä niillä taidoilla ja koolla jne on merkitystä ja jos ne ei ole just mieleiset niin naista ei jatko kiinnosta. Sitten taas kun on jo ehtinyt tulla tutuksi kunnolla, ihastua ja välille on muodostunut tunneside niin harvemmin siinä vaiheessa enää jatko kaatuu peniksen kokoon tai siihen, ettei eka yhteinen kerta ollut teknisesti huippusuoritus.

Vierailija
34/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä keskustelu. Itse olen nainen joka haluaisi heti ekoilla tai viimeistään toisilla treffeillä seksiä ja siksi moni mies ajatellut etten ole tosissani heidän kanssaan. Nykyinen puoliso kommentoi mun seuranhakuviestiäkin että ei kannattaisi mainita seksiä biossa naisena jos hakee muuta kuin yhden yön juttuja. Musta se on aika surullinen ajatus. Mulle seksi on niin tärkeä osa elämää ettei ole vörtti tutustua ennen kuin näkee toimiiko se puoli. Kamala jos rakastuisi ihan tosissaan ja sitten sänkykemiat ei kohtaakaan yhtään. Tunnen itseni ja päätyisin lopulta pettämään ja se ei olisi oikein kenellekään. 

Vierailija
35/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos työskentelee alalla, missä porukka on samaa sukupuolta ja sama harrastuksissa niin kyllä sitä joutuu etsimällä etsimään kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen. 

Vierailija
36/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa heti sextata. Jos pari kk tapailee ja huomaakin ekalla panokerralla että muna on vino katkarapu, niin sullahan on mennyt 2 kk hukkaan. 

Kyllä silläkin jonkun vinopään tai -silmän saa alulle.

Vierailija
37/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä et halua seksiä nopeasti ja toinen haluaa, niin te ette sitten sovi yhteen. Eikun seuraavaa miestä kohti.

Vierailija
38/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noi ympäriinsä paneskelevat on ihmisestä seuraavia, lähempänä apinaa.

Vierailija
39/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista painostusta miehen puolelta, kokemusta on tällisesta.

Vierailija
40/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina voi sanoa ehdotuksille ei. Jos mies ei jaksa odottaa, ei menetys ole iso.

Voi se olla aika iso. Mullakin reilusti yli 20 cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän