Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla aloittaa deittailua koska miehet haluavat niin nopeasti seksiä

Vierailija
11.11.2023 |

Tarvitsen tunnesiteen ja luottamuksen, jonkinlaisen tuttuuden tunteen. 

Parasta olisi, jos mies olisi tullut jotenkin entuudestaan tutuksi jotain kautta. Ei tarvitsisi olla kaverikaan vaan ihan tuttava. 

Näinköhän jään yksin loppuiäksi tämän vuoksi :(

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä tarvitsekaan deittailla? Miksi pitäisi? 
En minäkään deittaile, kiinnostuneet miehet tulee luontevasti IRL kautta eli juurikin jostain tuttuja/tuttujen tuttuja jne. Myös tuntemattomat jonkin verran lähestyy.

Jos olisin jäänyt odottamaan että kiinnostuneet miehet tulee luontevasti tykö, olisin vieläkin neitsyt. Isointa osaa naisista ei lähestytä ikinä, vaan kyllä ne miehet joutuu ihan itse etsimään ja lähestymään jos edes hyvää päivää haluaa sanoa. Ja senkin jälkeen 99% häviää sanottuaan hämmentyneen "päivään", jos näin metaforilla puhutaan.

Helppoahan se olisikin, jos voisi vaan jostain tuttujen kiinnostuneiden miesten jonosta poimia mieluisimman... Itselläni esim tutuissa miehissä ei ole sinkkuja +-15v ikääni nähden, jotka olisivat millään lailla sopivia. Yksikään ei ole itse osoittanut kiinnostusta (paitsi yksi naimissa oleva alkoi kehua ulkonäköä, sitä pidin lähinnä epämukavana, kehuisi omaa vaimoaan...). Parille olen vuoden mittaan itse tehnyt aloitteita ja tullut torjutuksi. "Deittailu" on ainoa mahdollisuus tavata ketään. 

Vierailija
62/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina voi sanoa ehdotuksille ei. Jos mies ei jaksa odottaa, ei menetys ole iso.

No jaa. Kaikki miehetkään ei ole mitenkään superitsevarmoja ja kokeneita vaan päinvastoin saattavat hoppuilla ihan typeryyttään koska kuvittelevat, ettei se ole naisen silmissä mies eikä mikään joka ei ole oitis seksiä vonkaamassa.

Lisäksi sitä sellaistakin ajatusta markkinoidaan aika aktiivisesti, että jotain kauheaa salailtavaa / häpeiltävää sellaisella miehellä on joka haluaa odottaa ja tutustua ensin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ap löytää miehen jota ei seksi kiinnosta. Niitä on palstan mukaan suurin osa ukoista.

Vierailija
64/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta deittailla kun naiset haluaa seksiä niin onnettoman vähän. 

Vierailija
65/65 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte keskenänne sopia, koska on sopiva aika seksille.  Itse seurustelin 9kk, ennen, kuin sopiva aika tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme