Miksi kuukautissiteet on niin pieniä?
Nytkin mulla on kaksi yösidettä, toinen mahdollisimman pitkälle eteen ja toinen taakse
Kommentit (29)
yleensä normi siteiden koko riittää. hevosen-pilluja on harvassa kuten yli 2 metrisiä
naisiakin. toki xxxxxxxxxxxxl-kokoja löytyy jos tarvii, netistä saa ellei lähimarketeista löydy
Sulla on liian runsas vuoto. Miten olis lääkärillä käynti?
Itse ihmettelen pikkuhousujen haarakiilan leveyttä. Kumma juttu, ei värkki kasva, vaik lihoo.
Oudon paljon yläpeukkuja aloitukselle. Menisin kyllä lääkärille jos asiat noin levällään. Vaikuttaa trollilta.
Tuolta apu ongelmaan:
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen pikkuhousujen haarakiilan leveyttä. Kumma juttu, ei värkki kasva, vaik lihoo.
Ne on kuulemma liian kapeita ja väärässä kohtaa. En ymmärrä tätäkään ongelmaa, mutta oonkin varmaan joku geneettinen mestariteos.
Jätteen vähentäminen
Huomaamattomuus
Myynnin lisääminen
Nuo nyt tulee mieleen
Vierailija kirjoitti:
yleensä normi siteiden koko riittää. hevosen-pilluja on harvassa kuten yli 2 metrisiä
naisiakin. toki xxxxxxxxxxxxl-kokoja löytyy jos tarvii, netistä saa ellei lähimarketeista löydy
Joo, ei tarvita hevosia. Kokeillaan näin rautalangasta: ota letkusi käteen. Ota side toiseen käteen. Lorota siihen siteeseen hetki. Purista se pyllyäsi vasten. Laita alushousut jalkaan. Kastuuko housut pyllysi koon vuoksi?
Varmaan onkin jättipeppuisten mielestä outoa.