Kiina ja uiguurit
Luin artikkelin jossa kerrotiin Uiguurien tilanteesta Kiinassa. Ihan hirveää luettavaa...
Kommentit (11)
Uiguureja on vainottu vuosia kiinassa, se vaan jää kiinalaisen rahan varjoon ja lakaistaan maton alle
Eipä ole kukaan, missään, koskaan tuominnut valtioiden masinoimaa tyttöjen poistoa väestöstä. Sehän on vain ihanaa, ekologista vapautta :) ei kiinnosta pätkääkään ennen kuin tuomitsette tyttöjen kärsimyksen, teidän takianne tyttöjä hylätään ja naisten asema heikkenee kun miehiä on luonnottoman paljon. Niin vapaatahhhhh!!
Kiinan valtio kannattaa natsismia.
Vierailija kirjoitti:
Uiguureja on vainottu vuosia kiinassa, se vaan jää kiinalaisen rahan varjoon ja lakaistaan maton alle
Uiguurit on muslimeita. Ovat tavallaan, tai muuten vastahankaan Kiinan kanssa. Pitäisi tietää enemmän miksi heitä vainotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uiguurit on muslimeita. Ovat tavallaan, tai muuten vastahankaan Kiinan kanssa. Pitäisi tietää enemmän miksi heitä vainotaan.
Tarvitsee vain tietää että on muslimi.
Kyseinen joukko aiheuttaa kaaosta kaikkialla maailmassa. Kiinalla on vaan rohkeus puhdistaa kyseiset tuholaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen vastahankaan Kiinan kanssa ja olen kantasuomalainen.
Kiinalla ja Japanilla on terve lähestymistapa muslimeihin.
Kiina valvoo uiguureja kyseenalaisin keinoin ja sitä täällä jeesustellaan, mutta samaan aikaan Kiina aivopesee meidän teinejä sovelluksilla, joille nuoret antaa kaikki tietonsa vapaaehtoisesti. Yhyy.
Kiinassa on yli 18 miljoonaa muslimia joista 7,5 miljoonaa uiguuria joiden i s i k s e n kannatus, Syyriaan lähtö ja terttuilut kiinalaisia kohtaan saivat viranomaiset toimimaan. Tuskin olen ainoa joka pitkään luuli ettei Kiinassa muita muslimeja olekaan kuin uiguurit mutta yli 12 miljoonaa elääkin ja noudattaa islamia täysin normaalisti hyppimättä Kiinan viranomaisten silmille. Ruotsalaistenkin poliitikkojen kannattaisi mennä tuonne opintomatkalle miten pidetään muslimitertut kurissa niin etteivät häiritse muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kiinassa on yli 18 miljoonaa muslimia joista 7,5 miljoonaa uiguuria joiden i s i k s e n kannatus, Syyriaan lähtö ja terttuilut kiinalaisia kohtaan saivat viranomaiset toimimaan. Tuskin olen ainoa joka pitkään luuli ettei Kiinassa muita muslimeja olekaan kuin uiguurit mutta yli 12 miljoonaa elääkin ja noudattaa islamia täysin normaalisti hyppimättä Kiinan viranomaisten silmille. Ruotsalaistenkin poliitikkojen kannattaisi mennä tuonne opintomatkalle miten pidetään muslimitertut kurissa niin etteivät häiritse muita ihmisiä.
Ovatko Kiinan muslimit samoja kiihko-, ääri- ja haittamuslimeja joita on Euroopassa?
Ei kannata uskoa kaikkea minkä netistä löytää.